sc Heerenveen-AZ (do 19 mei, 18.45u, play-offs)

Eredivisie, bekerduel of oefenpotje: bespreek hier alle wedstrijden van het vlaggenschip
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6545
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

differentcook schreef: 19 mei 2022, 19:27 Ik bedoel, je kunt ook wijzen naar de kwaliteit van de goals
Of misschien moet AZ eens wat korter gaan dekken op de voorzetten/schoten in de laatste minuten. Tis echt geen toeval meer hoor, je nodigt gewoon uit tot dit soort capriolen. Dat jij dat nog steeds niet wilt zien is wel duidelijk.
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12471
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

SimonPoulsen schreef: 19 mei 2022, 19:33 Of misschien moet AZ eens wat korter gaan dekken op de voorzetten/schoten in de laatste minuten. Tis echt geen toeval meer hoor, je nodigt gewoon uit tot dit soort capriolen. Dat jij dat nog steeds niet wilt zien is wel duidelijk.
Oh, late goals is inmiddels best wel structureel, dat zie ik ook wel. Maar je moet zaken fris blijven bezien en deze wedstrijd was het ook gewoon prima werk van Heerenveen.
we can come an end
DeZuivelDuivel
Algemeen directeur
Berichten: 9121
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

differentcook schreef: 19 mei 2022, 19:19 nu.nl kopt: Prachtgoals in extra tijd leveren Heerenveen winst tegen AZ op in play-offs
Is het juist om hier naar iets als een 'blessuretijdzwakte' van AZ-ers te wijzen?
Wel als het niet de 1e, 2e of 3e keer is.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6545
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

differentcook schreef: 19 mei 2022, 19:35 Oh, late goals is inmiddels best wel structureel, dat zie ik ook wel. Maar je moet zaken fris blijven bezien en deze wedstrijd was het ook gewoon prima werk van Heerenveen.
Prima schoten inderdaad. Maar week in week uit is het open huis bij AZ achterin, zeker het laatste kwartier. Dan kan iedereen zo doorlopen aan de zijkant om een gevaarlijke voorzet te geven, en rond de 16 meter krijgen ze alle tijd en ruimte om op doel te vuren. Je roept het gewoon over jezelf af.
lowietje
Fanatic
Berichten: 514
Lid geworden op: 25 jan 2008, 22:06

Het is los zand. Geen stap extra voor een ander. Kijk eens hoe matjes Evjen wordt gefeliciteerd na z’n gelijkmaker. Tis helemaal niks meer. En natuurlijk krijg je doelpunten om je oren als je er niet meer kort op zit. Dus kom niet aan dat Heerenveen het zo prima deed…
Seizoenkaarthouder
SchoorlAZ
Invaller
Berichten: 2247
Lid geworden op: 20 jan 2013, 10:56

Jack schreef: 19 mei 2022, 19:09 Ik ga wel de ingooi van Hatzikiados terugkijken.
Die was mooi hé
Gebruikersavatar
Ikkyu-San
Supporter
Berichten: 229
Lid geworden op: 06 okt 2013, 13:14
Locatie: Pn'Cras

salmonyappi schreef: 19 mei 2022, 19:15 Ik wil zelfs beweren: in de 119e minuut 😉
Je bedoelt de 2-2 neem ik aan. De 2-1 in de 119e minuut kan alleen als we de verlenging halen door 1-0 te winnen. Geen tegendoelpunt in 90 minuten lijkt mij een utopie. Ik hou het op 2-0 voor, dan vanaf de 75e minuut teruglopen. 2-1 in de 89e minuut. In de verlenging durven beide partijen niet, maar een fout leidt toch tot de 2-2 (in de 119e minuut... Jij je zin )
Kwaliteit voor minder geld, wie is daar niet op gesteld?
Gebruikersavatar
Langedijk
Fanpage-junk
Berichten: 11149
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

differentcook schreef: 19 mei 2022, 19:35 Oh, late goals is inmiddels best wel structureel, dat zie ik ook wel. Maar je moet zaken fris blijven bezien en deze wedstrijd was het ook gewoon prima werk van Heerenveen.
Je bent niet wijs. Bij de 2-2 grijpt er niemand in en bij de 3-2 geeft eerst Witry een corner weg waarna Clasie die vent laat schieten. Dramatische ploeg dat Heerenveen.

Absolute wil om te winnen ontbreekt gewoon volledig. Die onbenul krijgt ze niet meer gemotiveerd. Logisch ook, na zoveel absurde opstellingen en nog slechtere wissels.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
G-Vak
Invaller
Berichten: 2333
Lid geworden op: 31 mei 2006, 11:55
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

Ikkyu-San schreef: 19 mei 2022, 18:56 Ah, de blame game. Ik doe mee! Pavlidis helpt een hele goede counter kans om zeep, waarop Heerenveen overneemt en een corner krijgt. Die wordt weggewerkt, waarna pavlidis, met niemand om zich heen, besluit door te koppen naar degene die de 3-2 maakt.
Zodoende blijf ik beweren dat de spelers het team maken en
niet alleen de trainer.
Gebruikersavatar
FugAZi
Basisspeler
Berichten: 2875
Lid geworden op: 25 jul 2007, 11:42
Locatie: Alkmaar

Ik zag toch een trentbreuk met de laatste tijd (veel te veel naar achter lopen). Want er werd zowaar echt meer aangevallen, waardeloos dat ze hem niet maken.

Eens dat het mooie doelpunten waren, waar ik me eigenlijk meer de schoonheid wil focussen dan op de fouten.

Bij de 2-2 dacht ik nog gaat leuk potje worden aanstaande zondag. Bij de 3-2 ging merkte ik echt verslagenheid, hoeveel kan je als fan verduren. Nu denk ik wederom dat het een spannende pot gaat worden, de ploegen liggen dichtbij elkaar.
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12471
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

het is trend, niet trent
(sorry, wil niet de taalpolitie zijn, maar na zo'n keer of 4 kreeg ik toch aandrang om het te melden)
verder ben ik het met je eens
we can come an end
Gebruikersavatar
FugAZi
Basisspeler
Berichten: 2875
Lid geworden op: 25 jul 2007, 11:42
Locatie: Alkmaar

differentcook schreef: 19 mei 2022, 20:30 het is trend, niet trent
(sorry, wil niet de taalpolitie zijn, maar na zo'n keer of 4 kreeg ik toch aandrang om het te melden)
verder ben ik het met je eens
Jezus mij gewoon aan laten modderen :roll:
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12471
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

FugAZi schreef: 19 mei 2022, 20:42 Jezus mij gewoon aan laten modderen :roll:
:lol:
we can come an end
Gebruikersavatar
AZA'dam
Invaller
Berichten: 2251
Lid geworden op: 09 dec 2010, 08:45

Wildcat schreef: 19 mei 2022, 18:44 Treurig clubje hebben we eigenlijk ook. Waar maak je dit mee?

Het is Heerenveen gegund, veel mooiere club, mooier publiek wat er de hele wedstrijd achter staat met een normale fanatieke aanhang wat hoorbaar is. Wij hebben een stel 14 jarige in onze fanatieke aanhang staat zonder baard in de keel die weinig sfeer/support brengen
18.45 uur in Friesland en zonder alcohol, dat draagt niet echt bij aan de feestvreugde. Temeer daar we ook al niet echt in de winning mood zijn. Maar klopt, het uitvak was niet echt een factor van betekenis.

AZ is natuurlijk wel een veel mooiere club: we spelen beter voetbal, eindigen altijd in de top 4 en er gaat geen seizoen voorbij waarin we niet Europees spelen.
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16214
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

AZA'dam schreef: 19 mei 2022, 21:28 18.45 uur in Friesland en zonder alcohol, dat draagt niet echt bij aan de feestvreugde. Temeer daar we ook al niet echt in de winning mood zijn. Maar klopt, het uitvak was niet echt een factor van betekenis.

AZ is natuurlijk wel een veel mooiere club: we spelen beter voetbal, eindigen altijd in de top 4 en er gaat geen seizoen voorbij waarin we niet Europees spelen.
Behalve editie 22-23
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
Shota-Arveladze
Ben-Sider
Berichten: 917
Lid geworden op: 27 dec 2020, 13:19
Locatie: Haarlem

Wildcat schreef: 19 mei 2022, 18:44 Treurig clubje hebben we eigenlijk ook. Waar maak je dit mee?

Het is Heerenveen gegund, veel mooiere club, mooier publiek wat er de hele wedstrijd achter staat met een normale fanatieke aanhang wat hoorbaar is. Wij hebben een stel 14 jarige in onze fanatieke aanhang staat zonder baard in de keel die weinig sfeer/support brengen
Joh hou je mond man. Jij zit zelf alleen tv te kijken. Ga lekker zelf sfeer maken in het stadion dan :^o
"One swallow does not make a summer"
Gebruikersavatar
Jack
Fanpage-junk
Berichten: 11459
Lid geworden op: 26 feb 2005, 12:07

SchoorlAZ schreef: 19 mei 2022, 19:50 Die was mooi hé
haha. Ik heb 'm gezien.. 78e minuut. Maar de commentator gaf geen kik. En het publiek ook niet.
Het lijkt dus normaal dat je een ingooi uitgooit.

Vindahl zien we natuurlijk niet meer terug volgend seizoen. Niet goed genoeg.

AZ haalt het bloed onder je nagels vandaan van woede. Wat een wanprestatie weer.
Glory Hunter
Roadman
Ben-Sider
Berichten: 788
Lid geworden op: 23 mar 2017, 16:53

AZA'dam schreef: 19 mei 2022, 21:28 18.45 uur in Friesland en zonder alcohol, dat draagt niet echt bij aan de feestvreugde. Temeer daar we ook al niet echt in de winning mood zijn. Maar klopt, het uitvak was niet echt een factor van betekenis.

AZ is natuurlijk wel een veel mooiere club: we spelen beter voetbal, eindigen altijd in de top 4 en er gaat geen seizoen voorbij waarin we niet Europees spelen.
:D Tuurlijk joh. Zo goed zelfs dat ik al velen heb gehoord die niet eens deze wedstrijden meer kijken op tv. En ook zondag niet eens meer naar het stadion gaan. Waaronder ik zelf ook. Als het nu nog niet duidelijk is in de directie kamer( lees mismanagement van Huibers en incompetentie van Jansen) dan hebben ze een blok beton voor hun kop. Maar mij, en vele vaste seizoenkaarthouders bij mij op de tribune zullen niet aanwezig zijn zondag. Zijn er helemaal klaar mee om elke keer met de pest in je lijf naar huis te gaan door dit geklooi van dit team en staf.
Plaats reactie