FC Utrecht-AZ (wo 11 mei, 20.00u)

Eredivisie, bekerduel of oefenpotje: bespreek hier alle wedstrijden van het vlaggenschip
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12099
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

sister of mercy schreef: 11 mei 2022, 20:09 Fuck Jansen met zijn grote waffel
100% zeker dat ze de vierde plaats zouden pakken (als ze twee keer winnen)
we can come an end
Gebruikersavatar
Shota-Arveladze
Ben-Sider
Berichten: 907
Lid geworden op: 27 dec 2020, 13:19
Locatie: Haarlem

Shota-Arveladze schreef: 11 mei 2022, 19:04 Deze wedstrijd hebben we al eerder gezien toch dit seizoen? Redelijke start met toch twee mooie goals, daarna terugzakken.. 2-1.. en dan rond minuut 90 de 2-2?
Als een doorsnee supporter dit ziet aankomen.. Waarom de hoofdtrainer van AZ dan niet? Waarom trekt aanvoerder Wijndal zijn bek niet open? Dit is toch al zovaak gebeurd? Jansen verdiend het echt om ontslagen te worden, dit kan gewoon niet. Tijd voor witte zakdoekjes tijdens AZ-RKC.
"One swallow does not make a summer"
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12099
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Shota-Arveladze schreef: 11 mei 2022, 20:10 Tijd voor witte zakdoekjes tijdens AZ-RKC.
zonder covid
we can come an end
Gebruikersavatar
De Rode Baron
Goalscorer
Berichten: 3087
Lid geworden op: 14 aug 2021, 17:58

Bijna 6 seizoenen achtereen in de top 4, dit is een schande die 5e plek.
Architect van dit geheel is een man: HUIBERTS
Gebruikersavatar
AZA'dam
Invaller
Berichten: 2225
Lid geworden op: 09 dec 2010, 08:45

Langedijk schreef: 11 mei 2022, 20:09 Die stomme klootzakken

Jansen vanavond nog ontslaan en de wedstrijd van zondag massaal boycotten
Daar zat ik serieus aan te denken.
Om in de play offs een goede kans te maken zou je eigenlijk Jansen moeten ontslaan. Je kunt sowieso komend seizoen niet met hem door gaan want het is zeer onwaarschijnlijk dat hij het zootje nog aan het voetballen krijgt. Doe het dan gelijk maar en bereik een shock effect. Denk dat meerdere spelers zich bevrijd zouden voelen.
Gebruikersavatar
De Rode Baron
Goalscorer
Berichten: 3087
Lid geworden op: 14 aug 2021, 17:58

En dan straks aankomen, we konden niet de gewenste versterkingen halen omdat we dit seizoen geen Europees spelen.
Huiberts had er wel een andere selectie neer moeten zetten.
Laatst gewijzigd door De Rode Baron op 11 mei 2022, 20:15, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Metalingus
Oude garde
Berichten: 1350
Lid geworden op: 10 aug 2005, 13:22
Locatie: Heemskerk

Klootzakken
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12099
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

AZA'dam schreef: 11 mei 2022, 20:12 Daar zat ik serieus aan te denken.
Om in de play offs een goede kans te maken zou je eigenlijk Jansen moeten ontslaan. Je kunt sowieso komend seizoen niet met hem door gaan want het is zeer onwaarschijnlijk dat hij het zootje nog aan het voetballen krijgt. Doe het dan gelijk maar en bereik een shock effect. Denk dat meerdere spelers zich bevrijd zouden voelen.
Jij verwacht wonderen van deze selectie?
we can come an end
Gebruikersavatar
Joostess
Oude garde
Berichten: 1114
Lid geworden op: 11 jul 2007, 05:17
Locatie: Oud Beijerland

Tjonge jonge wat een afgang. De zoveelste keer dat AZ het niet kan volhouden. En nu ook nog tegen een ploeg die nergens meer om speelt... Een keer een beetje zelfreflectie bij AZ ho maar. 'We hebben tenslotte nog steeds kans om Europees voetbal te halen en dan is alles weer goed'. Wat een kansloos verhaal. Waarom houdt AZ er na die 2-0 weer mee op. Bang om moet te worden. Ze vragen er om en dit ga je in de plee offs ook niet rechttrekken.
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16057
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Ga maar lekker vloeken op me, noem me maar een nep-supporter, maar ik ben er zondag niet.
Ik wil dat zootje niet meer zien dit seizoen. Plee-offs ben ik principieel al jaren tegen. Ik houd niet van oefenwedstrijden, en ik heb ook niet echt zo’n behoefte om de heren te bedanken voor dit seizoen.

Hoeveel wedstrijden hebben we nu wel niet weg gegeven in de laatste minuten?

Klaar mee.
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12099
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

De Rode Baron schreef: 11 mei 2022, 20:14 En dan straks aankomen, we konden niet de gewenste versterkingen halen omdat we dit seizoen geen Europees spelen.
Ja, men dacht het wel even goedkoop te kunnen halen
we can come an end
DonnyDelano
Oude garde
Berichten: 1306
Lid geworden op: 16 jul 2018, 20:08

Ik ben benieuwd of de directie nog entree durft te vragen aan seizoenskaarthouders voor de playoffs. Dan zouden ze nog wel eens voor een nare verrassing kunnen komen te staan. Zelfs gratis heb ik al 0 zin in
Gatalin
Supporter
Berichten: 238
Lid geworden op: 24 jan 2009, 14:06
Locatie: Amersfoort

De Rode Baron schreef: 11 mei 2022, 20:12 Bijna 6 seizoenen achtereen in de top 4, dit is een schande die 5e plek.
Architect van dit geheel is een man: HUIBERTS
En uiteraard ook zijn secondant Jansen. Als je het hele seizoen je team niet scherp weet te krijgen op de momenten dat het nodig is, vooral tegen de kleintjes, dan heb je niets bij een club als AZ te zoeken. Dan mag je eigenlijk zelfs blij zijn dat er weinig individuele klasse aanwezig is, anders zou je nu nog supporters hebben die denken dat dit een goede coach zou zijn.
Gebruikersavatar
De Rode Baron
Goalscorer
Berichten: 3087
Lid geworden op: 14 aug 2021, 17:58

differentcook schreef: 11 mei 2022, 20:14 Jij verwacht wonderen van deze selectie?
Tja, alsof Jansen even regelt dat ze in de eigen 16 moeten staan.
Selectie is te zwak, is nu toch al zo vaak gebleken. Bij Huiberts moet je zijn, die heeft deze selectie bijeen gebracht en een onervaren trainer er ook nog bij gezet.
Alle pijlen op Jansen slaat nergens op
Laatst gewijzigd door De Rode Baron op 11 mei 2022, 20:17, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12099
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

salmonyappi schreef: 11 mei 2022, 20:15 Ga maar lekker vloeken op me, noem me maar een nep-supporter, maar ik ben er zondag niet.
Ik wil dat zootje niet meer zien dit seizoen. Plee-offs ben ik principieel al jaren tegen. Ik houd niet van oefenwedstrijden, en ik heb ook niet echt zo’n behoefte om de heren te bedanken voor dit seizoen.

Hoeveel wedstrijden hebben we nu wel niet weg gegeven in de laatste minuten?

Klaar mee.
Nee, geen gevloek of verwensing. Begrip
we can come an end
Gebruikersavatar
AZA'dam
Invaller
Berichten: 2225
Lid geworden op: 09 dec 2010, 08:45

differentcook schreef: 11 mei 2022, 20:14 Jij verwacht wonderen van deze selectie?
Het is duidelijk dat er een aantal volgend seizoen niet meer terug te zien zullen zijn in het team, zoals Panta, Aboukhlal, Vindahl wellicht op de bank etc. Maar ik denk echt dat die wanprestaties van de afgelopen tijd te maken hebben met Jansen. Als je de oorzaak van een probleem weg neemt, de trainer in dit geval, kunnen die jongens zo maar weer met vertrouwen, dus zonder angst, op het veld staan. We weten dat ze veel beter kunnen dus het probleem is mentaal.
Gebruikersavatar
De Rode Baron
Goalscorer
Berichten: 3087
Lid geworden op: 14 aug 2021, 17:58

AZA'dam schreef: 11 mei 2022, 20:19 We weten dat ze veel beter kunnen dus het probleem is mentaal.
Is dat zo? Zonder Pavlidis en Karlsson is het niveautje Heracles.
Gebruikersavatar
Shota-Arveladze
Ben-Sider
Berichten: 907
Lid geworden op: 27 dec 2020, 13:19
Locatie: Haarlem

AZA'dam schreef: 11 mei 2022, 20:12 Daar zat ik serieus aan te denken.
Om in de play offs een goede kans te maken zou je eigenlijk Jansen moeten ontslaan. Je kunt sowieso komend seizoen niet met hem door gaan want het is zeer onwaarschijnlijk dat hij het zootje nog aan het voetballen krijgt. Doe het dan gelijk maar en bereik een shock effect. Denk dat meerdere spelers zich bevrijd zouden voelen.
Wat is de kans dat hij ontslagen gaat worden?
"One swallow does not make a summer"
lowietje
Fanatic
Berichten: 502
Lid geworden op: 25 jan 2008, 22:06

Het is zo voorspelbaar. Er is simpelweg te weinig kwaliteit. Te weinig creativiteit, te weinig voetballend vermogen, onzekere verdedigers. Jansen die maar blijft volhouden met types als Abouklal en Hatzidiakos. Spelers waarvan iedereen ziet dat ze niet goed genoeg zijn. Het is pure armoe. FC Twente straalt veel meer uit en verdient de vierde plek. Het is tijd voor een paar stevige ingrepen.
Seizoenkaarthouder
Gebruikersavatar
Shota-Arveladze
Ben-Sider
Berichten: 907
Lid geworden op: 27 dec 2020, 13:19
Locatie: Haarlem

De Rode Baron schreef: 11 mei 2022, 20:17 Alle pijlen op Jansen slaat nergens op
Jansen bepaalt de opstelling en kiest ervoor om 45 minuten lang te verdedigen in plaats van AZ voetbal te spelen. Hij maakt dezelfde fouten keer op keer. Oprotten met die man.
"One swallow does not make a summer"
Plaats reactie