FC Utrecht-AZ (wo 11 mei, 20.00u)

Eredivisie, bekerduel of oefenpotje: bespreek hier alle wedstrijden van het vlaggenschip
Gebruikersavatar
De Rode Baron
Goalscorer
Berichten: 3193
Lid geworden op: 14 aug 2021, 17:58

Er is teveel goeds weg gegaan zonder dat weer op te vullen.
Gaan we hier pagina's vullen over Evjen of Zakaria, waar hebben we het over als men een topclub wil zijn?
Armoe troef en dat met al die gouden uitgaande transfers
Laatst gewijzigd door De Rode Baron op 11 mei 2022, 20:24, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
AZA'dam
Invaller
Berichten: 2248
Lid geworden op: 09 dec 2010, 08:45

De Rode Baron schreef: 11 mei 2022, 20:17
Selectie is te zwak, is nu toch al zo vaak gebleken.
In Amsterdam en in Eindhoven vond ik ze anders prima spelen, met 6 punten als resultaat. Dus het is niet dat ze er niks van kunnen. het is wel duidelijk dat er stevig doorgeselecteerd moet worden.
Gebruikersavatar
De Rode Baron
Goalscorer
Berichten: 3193
Lid geworden op: 14 aug 2021, 17:58

AZA'dam schreef: 11 mei 2022, 20:23 In Amsterdam en in Eindhoven vond ik ze anders prima spelen, met 6 punten als resultaat. Dus het is niet dat ze er niks van kunnen. het is wel duidelijk dat er stevig doorgeselecteerd moet worden.
Dat is heel wat anders, dan kun je anders spelen. Waar we het spel moeten maken (Kleintjes) hebben we moeilijkheden daar een gebrek aan creatief vermogen
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12448
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

AZA'dam schreef: 11 mei 2022, 20:23 In Amsterdam en in Eindhoven vond ik ze anders prima spelen, met 6 punten als resultaat. Dus het is niet dat ze er niks van kunnen. het is wel duidelijk dat er stevig doorgeselecteerd moet worden.
Doorselecteren met nieuwe aankopen; binnen de selectie en jeugd zijn er geen alternatieven
we can come an end
Gebruikersavatar
Joostess
Oude garde
Berichten: 1120
Lid geworden op: 11 jul 2007, 05:17
Locatie: Oud Beijerland

De Rode Baron schreef: 11 mei 2022, 20:20 Is dat zo? Zonder Pavlidis en Karlsson is het niveautje Heracles.
Het ging vandaag goed. Totdat 'de wedstrijd in de tas zat' en standje rem erop ging. En dat is een structureel probleem. Altijd achteruit lopen, extra verdediger erbij en deksel op de neus krijgen. Ga je gewoon door waarmee je bezig was dan had je nu een heleboel punten extra gehad. Dus aan kwaliteit ligt het niet perse. Dit is mentaal en een gebrek aan tactisch inzicht (Jansen) en een brede bank (Huiberts).
Gebruikersavatar
De Rode Baron
Goalscorer
Berichten: 3193
Lid geworden op: 14 aug 2021, 17:58

Huiberts heeft zich gewoon erop miskeken en dacht dat we het vertrek van de sterkhouders met wat we hadden konden opvangen.
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12448
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

De Rode Baron schreef: 11 mei 2022, 20:27 Huiberts heeft zich gewoon erop miskeken en dacht dat we het vertrek van de sterkhouders met wat we hadden konden opvangen.
En misschien nogmaals in de winter. Toen het een tijd goed liep was de urgentie om de aangekondigde rechtsbuiten misschien gezakt.
we can come an end
Gebruikersavatar
De Rode Baron
Goalscorer
Berichten: 3193
Lid geworden op: 14 aug 2021, 17:58

Joostess schreef: 11 mei 2022, 20:26 Het ging vandaag goed.
Het ging goed om met de kansen, maar de gehele wedstrijd bekeken moesten we teveel naar achteren.
Gebruikersavatar
sister of mercy
Oude garde
Berichten: 1419
Lid geworden op: 29 jan 2004, 17:24
Locatie: oudorp
Contacteer:

:lol: de
Shota-Arveladze schreef: 11 mei 2022, 20:21 Jansen bepaalt de opstelling en kiest ervoor om 45 minuten lang te verdedigen in plaats van AZ voetbal te spelen. Hij maakt dezelfde fouten keer op keer. Oprotten met die man.
Helemaal mee eens. Jansen kan toch voor een andere strategie kiezen en voor andere spelers. Hij had zelf nog een grote bek dat hij honderd procent zeker wist dat AZ vierde zou gaan worden.
met de juiste balans tussen kwaliteit en strijd, kan je verder komen dan je eigen doelen
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12448
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

De Rode Baron schreef: 11 mei 2022, 20:29 Het ging goed om met de kansen, maar de gehele wedstrijd bekeken moesten we teveel naar achteren.
Na de tweede goal was het afgelopen
we can come an end
Gebruikersavatar
Bombaman
Oude garde
Berichten: 1297
Lid geworden op: 14 jan 2005, 21:57

salmonyappi schreef: 11 mei 2022, 20:15 Ga maar lekker vloeken op me, noem me maar een nep-supporter, maar ik ben er zondag niet.
Ik wil dat zootje niet meer zien dit seizoen. Plee-offs ben ik principieel al jaren tegen. Ik houd niet van oefenwedstrijden, en ik heb ook niet echt zo’n behoefte om de heren te bedanken voor dit seizoen.

Hoeveel wedstrijden hebben we nu wel niet weg gegeven in de laatste minuten?

Klaar mee.
Ik ga wel. En ik neem een witte zakdoek mee, en ik hoop met mij vele anderen. Zodat we dit seizoen heel misschien nog enigszins "positief" af kunnen sluiten...
Cetero censeo birrum bibendum esse
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12448
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

sister of mercy schreef: 11 mei 2022, 20:29 :lol: de

Helemaal mee eens. Jansen kan toch voor een andere strategie kiezen en voor andere spelers. Hij had zelf nog een grote bek dat hij honderd procent zeker wist dat AZ vierde zou gaan worden.
Welke spelers dan?
we can come an end
Gebruikersavatar
De Rode Baron
Goalscorer
Berichten: 3193
Lid geworden op: 14 aug 2021, 17:58

Maar wellicht goed zo'n seizoen. De leiding weet echt dat ze nu moeten ingrijpen en niet zo'n beetje ook.
Ik verwacht echt behoorlijke veranderingen waarbij de beurs behoorlijk open gaat. Wel is de vraag of een beetje voetballer trek heeft mocht AZ geen Europees behalen?
Gebruikersavatar
Jack
Fanpage-junk
Berichten: 11459
Lid geworden op: 26 feb 2005, 12:07

De Rode Baron schreef: 11 mei 2022, 20:25 Dat is heel wat anders, dan kun je anders spelen. Waar we het spel moeten maken (Kleintjes) hebben we moeilijkheden daar een gebrek aan creatief vermogen
Daar vind ik Aboukhlal en Pavlidis extreem slecht in. Ze creëren eigenlijk nooit iets.
(waardeloze aanvallers).
Glory Hunter
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12448
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

De Rode Baron schreef: 11 mei 2022, 20:31 Maar wellicht goed zo'n seizoen. De leiding weet echt dat ze nu moeten ingrijpen en niet zo'n beetje ook.
Ik verwacht echt behoorlijke veranderingen waarbij de beurs behoorlijk open gaat. Wel is de vraag of een beetje voetballer trek heeft mocht AZ geen Europees behalen?
Komop, daar zou dit seizoen toch niet voor nodig moeten zijn?
we can come an end
Gebruikersavatar
Wildcat
Invaller
Berichten: 2335
Lid geworden op: 09 jan 2021, 21:44
Contacteer:

Ik ben sprakeloos. Ben dit halve seizoen al klaar met deze klote organisatie maar na vandaag ben ik toe aan zomerstop. Mijn fanatisme is al tot een historisch dieptepunt afgezwakt dit seizoen en weet niet of ik dat plezier in AZ nog makkelijk terug ga krijgen. Zit zelfs op het punt dat ik steeds vaker wedstrijden over sla.

Grootste schuldhebber is Max Huiberts en Robert Eenhoorn, op plek drie Pascal Jansen.
Gebruikersavatar
De Rode Baron
Goalscorer
Berichten: 3193
Lid geworden op: 14 aug 2021, 17:58

differentcook schreef: 11 mei 2022, 20:30 Welke spelers dan?
Sowah, Duin, Koopmeiners... jezus wat een armoede en dan alles af geven op Jansen.
Gebruikersavatar
Wildcat
Invaller
Berichten: 2335
Lid geworden op: 09 jan 2021, 21:44
Contacteer:

Jack schreef: 11 mei 2022, 20:32 Daar vind ik Aboukhlal en Pavlidis extreem slecht in. Ze creëren eigenlijk nooit iets.
(waardeloze aanvallers).
Pavlidis kan je geen verkeerd woord over zeggen, deze man heeft ons door het seizoen heen getrokken. Zonder hem had je 7/8e geworden.
Gebruikersavatar
AZA'dam
Invaller
Berichten: 2248
Lid geworden op: 09 dec 2010, 08:45

De Rode Baron schreef: 11 mei 2022, 20:27 Is dat zo? Zonder Pavlidis en Karlsson is het niveautje Heracles.
Karlsson is het al weken helemaal kwijt.

Met een type al Co Adriaanse voor zo'n groep ben je met dit materiaal gewoon derde of in ieder geval vierde aan het eind van een seizoen. Dan heb je geen labbekakke angsthazenvoetbal.
Neem nou die corner, bedoeld om tijd te rekken in de hoek. Is toch om je dood te schamen. Met Beukema, Hatzidiakos en BMI als koppers in de ploeg.
Gebruikersavatar
kuifje
Kristen
Berichten: 5555
Lid geworden op: 30 dec 2003, 15:10
Locatie: Zaandijk
Contacteer:

Nu maar hopen dat Twente er snel uitligt en weinig punten pakt. Zit er niet op te wachten dat ze hun kassa spekken.
Religieuzen, wappies en rechtsen zijn het afval van de maatschappij.

Ondernemers zijn een noodzakelijk kwaad.

Een goede concurrent is een failliete concurrent!
Plaats reactie