PSV-AZ (za 5 feb, 20.00u)

Eredivisie, bekerduel of oefenpotje: bespreek hier alle wedstrijden van het vlaggenschip
Bob Ross
Basisspeler
Berichten: 2598
Lid geworden op: 31 dec 2003, 12:28
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

Trots op de mannen, kneiterhard gewerkt en uiteindelijk verdiend gewonnen. PSV heeft nauwelijks een uitgespeelde kans gehad. Eigenlijk geen 1. Echt genoten.

Jansen ook goed gedaan. Al had ik Beukema wel laten starten deden Hatzidiakos en BMI het prima, niets weggegeven. En de enige 3 fatsoenlijke wissels brengt hij op logische momenten en winnen voor ons de wedstrijd.

Dat gejank vanwege Aboukhlal mag ook wel weer ff dimmen nu. Zowel bij PSV uit als ajax uit doorslaggevende en gevaarlijk. Voetballen kan ie niet maar met zijn snelheid wordt de tegenstander doodsbang.
Hup AZ.
Gebruikersavatar
AlkmaarForever
Reservespeler
Berichten: 1818
Lid geworden op: 10 dec 2006, 09:22
Locatie: Alkmaar

Jack schreef: 05 feb 2022, 20:58lekker weer met publiek erbij. lol.
Tyfuspubliek daar ook weer ff mak nu.
Gebruikersavatar
Wildcat
Invaller
Berichten: 2335
Lid geworden op: 09 jan 2021, 21:44
Contacteer:

salmonyappi schreef: 05 feb 2022, 20:08 Waarom is dat genant? Die gozer is gewoon beresterk.
Voetballen draait niet alleen om kracht hea, weet niet of je het door hebt aan je commentaar te zien.
SchoorlAZ
Invaller
Berichten: 2247
Lid geworden op: 20 jan 2013, 10:56

Eigenlijk speelde iedereen (behalve Hatzidiakos) wel een goede wedstrijd.
Heel erg blij met dit resultaat!
Geweldig gestreden!
Evjen & Karlssom bleef ook maar gaan zeg.
Gebruikersavatar
Langedijk
Fanpage-junk
Berichten: 11150
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

Dit soort potjes blijken uitermate geschikt voor deze groep. Beetje achterover leunen en profiteren van fouten. Eigenlijk zoals het al 2,5 jaar gaat. Maar het spel maken tegen de kleintjes vereist andere spelers.

Hatzidiakos blijft een bron van ergernis. Opnieuw een cruciale fout, opnieuw een grote bek en geel pakken, opnieuw rondlopen als de grote leider terwijl hij dat niet is. Maar in de slotfase opeens weer vrij betrouwbaar.

PSV had trouwens nergens recht op. Die presteren met goed materiaal helemaal niks.
Laatst gewijzigd door Langedijk op 05 feb 2022, 21:37, 1 keer totaal gewijzigd.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
AZuid-Scharwoude
Invaller
Berichten: 2250
Lid geworden op: 19 okt 2009, 15:00

DonnyDelano schreef: 05 feb 2022, 20:57 - Vindahl pakt punten
- goede invalbeurt Aboukhlal

Moet niet gekker worden
Ik ben nog niet overtuigd van Vindahl over het geheel, maar vandaag kunnen we zeker stellen dat hij belangrijk was in het pakken van de punten.

Voor Aboukhlal was dit een goede wedstrijd. Had alleen in het afjagen van mij nog wel wat fanatieker mogen zijn. Soms dan toch nog wat te passief.
Gebruikersavatar
Lecompte
Reservespeler
Berichten: 1783
Lid geworden op: 16 aug 2011, 17:19

Bob Ross schreef: 05 feb 2022, 21:03
Dat gejank vanwege Aboukhlal mag ook wel weer ff dimmen nu. Zowel bij PSV uit als ajax uit doorslaggevende en gevaarlijk. Voetballen kan ie niet maar met zijn snelheid wordt de tegenstander doodsbang.
Had zelfs de indruk dat hij de bal raakte bij de goal
Uit negativisme is nog nooit iets goeds geboren.
Gebruikersavatar
FugAZi
Basisspeler
Berichten: 2875
Lid geworden op: 25 jul 2007, 11:42
Locatie: Alkmaar

SchoorlAZ schreef: 05 feb 2022, 21:05 Eigenlijk speelde iedereen (behalve Hatzidiakos) wel een goede wedstrijd.
Heel erg blij met dit resultaat!
Geweldig gestreden!
Evjen & Karlssom bleef ook maar gaan zeg.
Zonde dat je op Hatzi loopt te zeiken [-X , dat verdiend deze overwinning niet. Hij heeft echt heel de wedstrijd heel goed gespeeld net als iedereen aan AZ zijde. Prachtige wedstrijd, zat op het puntje van de stoel.
Gebruikersavatar
FugAZi
Basisspeler
Berichten: 2875
Lid geworden op: 25 jul 2007, 11:42
Locatie: Alkmaar

Lecompte schreef: 05 feb 2022, 21:10 Had zelfs de indruk dat hij de bal raakte bij de goal
Maakte niet uit, dat hij er was gaf genoeg verwarring. Hij viel goed in, kan dat gelul van niet over willen spelen ook de prullenbak in.
SchoorlAZ
Invaller
Berichten: 2247
Lid geworden op: 20 jan 2013, 10:56

FugAZi schreef: 05 feb 2022, 21:10 Zonde dat je op Hatzi loopt te zeiken [-X , dat verdiend deze overwinning niet. Hij heeft echt heel de wedstrijd heel goed gespeeld net als iedereen aan AZ zijde. Prachtige wedstrijd, zat op het puntje van de stoel.
Het is niet zwart of wit hé.
Als ik zeg dat hij niet goed speelde, dan is dat niet dat ik 'zeik'. Volgens mij zit daar nog heel veel tussen.
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16214
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Wildcat schreef: 05 feb 2022, 21:04 Voetballen draait niet alleen om kracht hea, weet niet of je het door hebt aan je commentaar te zien.
“Weet niet of je het door hebt” slaat in dezen nergens op. Die gozer ís beresterk, en moeilijk van de bal te krijgen. Het draait niet alleen om kracht maar zeker óók om kracht, in dit geval de reden dat ie de bal bij zich hield.
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6545
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

Lecompte schreef: 05 feb 2022, 21:10 Had zelfs de indruk dat hij de bal raakte bij de goal
Eerste assist in dienst van AZ?

Dan wil ik n pushmelding van de NOS.
Gebruikersavatar
FugAZi
Basisspeler
Berichten: 2875
Lid geworden op: 25 jul 2007, 11:42
Locatie: Alkmaar

SchoorlAZ schreef: 05 feb 2022, 21:14 Het is niet zwart of wit hé.
Als ik zeg dat hij niet goed speelde, dan is dat niet dat ik 'zeik'. Volgens mij zit daar nog heel veel tussen.
Nee, alleen al het punt dat je het durft op te schrijven na zo overwinning. Het is een team, het team vangt de fouten op die door iedere speler zijn gemaakt. Iemand er uit lichten slaat nergens op.
SchoorlAZ
Invaller
Berichten: 2247
Lid geworden op: 20 jan 2013, 10:56

FugAZi schreef: 05 feb 2022, 21:18 Nee, alleen al het punt dat je het durft op te schrijven na zo overwinning. Het is een team, het team vangt de fouten op die door iedere speler zijn gemaakt. Iemand er uit lichten slaat nergens op.
?
Wat is dit voor logica?
Nou @killkenny, doek alle spelerstopics maar op. Iemand er uit lichten slaat namelijk nergens op. :lol: :lol:

Dat ik het durf op te schrijven dat Hatzidiakos niet goed speelde.
Het gore lef wat ik toch heb..
lowietje
Fanatic
Berichten: 514
Lid geworden op: 25 jan 2008, 22:06

Echt gênant om Vindahl in deze wedstrijd een onbenul te noemen. Wederom een cruciale redding en gewoon heel goed gekeept.
Seizoenkaarthouder
Bob Ross
Basisspeler
Berichten: 2598
Lid geworden op: 31 dec 2003, 12:28
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

lowietje schreef: 05 feb 2022, 21:48 Echt gênant om Vindahl in deze wedstrijd een onbenul te noemen. Wederom een cruciale redding en gewoon heel goed gekeept.
Eens, stond weer goed te keepen. Ook weinig risico genomen in de opbouw.

Of Aboukhlal de bal nou wel of niet raakt maakt mij niet zoveel uit. Met Pavlidis was deze goal nooit gemaakt. Aboukhlal was levensgevaarlijk, haalde Teze bijvoorbeeld ook in 2 seconden in, wat maar net goed ging.

PSV heeft voor miljoenen geïnvesteerd in dit team, terwijl wij het vooral van hard werken en samenspel moeten hebben. En toch verliest PSV vrij kansloos. Groot compliment voor de boys en de trainer. Als je nu als supporter nog wat te zeiken hebt, na 3 winstpartijen in Amsterdam, Enschede en Eindhoven, verzoek ik je toch echt om lekker om een andere club te zoeken.
Hup AZ.
Love AZ Til I Die!
Fanatic
Berichten: 552
Lid geworden op: 23 aug 2021, 14:09

Bob Ross schreef: 05 feb 2022, 22:16 Eens, stond weer goed te keepen. Ook weinig risico genomen in de opbouw.

Of Aboukhlal de bal nou wel of niet raakt maakt mij niet zoveel uit. Met Pavlidis was deze goal nooit gemaakt. Aboukhlal was levensgevaarlijk, haalde Teze bijvoorbeeld ook in 2 seconden in, wat maar net goed ging.

PSV heeft voor miljoenen geïnvesteerd in dit team, terwijl wij het vooral van hard werken en samenspel moeten hebben. En toch verliest PSV vrij kansloos. Groot compliment voor de boys en de trainer. Als je nu als supporter nog wat te zeiken hebt, na 3 winstpartijen in Amsterdam, Enschede en Eindhoven, verzoek ik je toch echt om lekker om een andere club te zoeken.
Amen 🙏
Gebruikersavatar
AZA'dam
Invaller
Berichten: 2251
Lid geworden op: 09 dec 2010, 08:45

Ja door een paar topreddingen van Vindahl kon het uiteindelijk de goeie kant op vallen. En natuurlijk door de loopactie van Aboukhlal viel de 1-2. Die keeper kon onmogelijk inschatten of hij 'm kon controleren of niet en Karlsson profiteerde.

De discussie over wie er centraal achterin moeten spelen zal voorlopig nog wel even voortduren. Panta heeft sterke en zwakke punten en opbouwen en het hoofd koel houden valt onder de zwakke. Beukema bouwt wel op maar heeft nog vaak onzuivere inspeelpasses als hij dat doet. Met Witry zit er ineens meer voetballend vermogen centraal achterin maar we hebben hem nog niet gezien tegen topspitsen onder druk.
De volgende speelronde zou AZ dan eindelijk de vierde plaats moeten pakken, met Vitesse tegen PSV en Twente uit naar ajax. Hoewel, na een topprestatie laten ze het de volgende wedstrijd vaak liggen tegen een team van het kaliber GAE.
Gebruikersavatar
AZA'dam
Invaller
Berichten: 2251
Lid geworden op: 09 dec 2010, 08:45

Bob Ross schreef: 05 feb 2022, 22:16 Eens, stond weer goed te keepen. Ook weinig risico genomen in de opbouw.

Of Aboukhlal de bal nou wel of niet raakt maakt mij niet zoveel uit. Met Pavlidis was deze goal nooit gemaakt. Aboukhlal was levensgevaarlijk, haalde Teze bijvoorbeeld ook in 2 seconden in, wat maar net goed ging.

PSV heeft voor miljoenen geïnvesteerd in dit team, terwijl wij het vooral van hard werken en samenspel moeten hebben. En toch verliest PSV vrij kansloos. Groot compliment voor de boys en de trainer. Als je nu als supporter nog wat te zeiken hebt, na 3 winstpartijen in Amsterdam, Enschede en Eindhoven, verzoek ik je toch echt om lekker om een andere club te zoeken.
Eh, Cambuur thuis ?
Bob Ross
Basisspeler
Berichten: 2598
Lid geworden op: 31 dec 2003, 12:28
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

AZA'dam schreef: 05 feb 2022, 22:31 Eh, Cambuur thuis ?
Eh, 14 wedstrijden ongeslagen, gewonnnen in Amsterdam en Eindhoven, en door in de beker. En dat terwijl je voor 50 miljoen aan 5 basisspelers heb verkocht en er voor 20% van de bedrag redelijke spelers zijn teruggehaald. Man man man, dat er mensen zijn die na zo'n overwinning niet gewoon het blij met zijn hun club, ongelovelijk.
Hup AZ.
Plaats reactie