FC Groningen-AZ (zo 24 okt, 20.00u)

Eredivisie, bekerduel of oefenpotje: bespreek hier alle wedstrijden van het vlaggenschip
Gebruikersavatar
Denniz
Oude garde
Berichten: 1431
Lid geworden op: 10 feb 2012, 22:15
Locatie: Swift City

SchoorlAZ schreef: 24 okt 2021, 19:30 Weer slecht optreden van Vindahl. Vind hem tot dusver echt een slechte keeper.
BMI ook zwak
Vindahl keept echt niet zo heel slecht, hier had hij anders moeten staan, maar heb je bij de goal meneer BMI gezien?
SchoorlAZ
Invaller
Berichten: 2166
Lid geworden op: 20 jan 2013, 10:56

Denniz schreef: 24 okt 2021, 19:32 Vindahl keept echt niet zo heel slecht, hier had hij anders moeten staan, maar heb je bij de goal meneer BMI gezien?
Ik zeg toch BMi ook zwak?
Heb Vindahl nog niet op kwaliteit kunnen betrappen het hele seizoen. Gaat bij beide goals niet vrijuit.
Bob Ross
Basisspeler
Berichten: 2598
Lid geworden op: 31 dec 2003, 12:28
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

Langedijk schreef: 24 okt 2021, 19:32 Deze keeper is echt dramatisch. Leuk hoor dat ie zo goed kan voetballen. Godskolere.
Niet best gekeept nee. Hele team zakt de tweede helft ver weg, met Karlsson als dieptepunt. Wat heeft die een lage ondergrens dit jaar zeg.
Hup AZ.
SchoorlAZ
Invaller
Berichten: 2166
Lid geworden op: 20 jan 2013, 10:56

Heren, ik presenteer jullie: Zakaria Aboukhlal
Gebruikersavatar
Jack
Fanpage-junk
Berichten: 11459
Lid geworden op: 26 feb 2005, 12:07

SchoorlAZ schreef: 24 okt 2021, 19:38 Heren, ik presenteer jullie: Zakaria Aboukhlal
haha
Glory Hunter
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6403
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

Dit elftal blijft veel te afhankelijk van een paar spelers die creativiteit hebben. Zoals Karlsson vandaag een gigantisch waardeloze dag heeft. Verder zijn het zowel in t veld als op de bank lauter meevoetballers die geen initiatief kunnen of durven te nemen. En dan krijg je dus zon schuifpartij met nauwelijks kansen als vandaag.
Gebruikersavatar
Wildcat
Invaller
Berichten: 2308
Lid geworden op: 09 jan 2021, 21:44
Contacteer:

Wat is Wijndal dramatisch, kaatst iedere bal return to sender. Als aanvoerder moet je toch voorop in de strijd gaan en niet laf met 2-0 achter en 10 min op de klok alle ballen op je dooie gemak achteruit gaan spelen??? Zo een wedstrijd waarbij alles net fout gaat. Groningen heeft echt nul recht op een overwinning
SchoorlAZ
Invaller
Berichten: 2166
Lid geworden op: 20 jan 2013, 10:56

Wildcat schreef: 24 okt 2021, 19:41 Wat is Wijndal dramatisch, kaatst iedere bal return to sender. Als aanvoerder moet je toch voorop in de strijd gaan en niet laf met 2-0 achter en 10 min op de klok alle ballen op je dooie gemak achteruit gaan spelen??? Zo een wedstrijd waarbij alles net fout gaat. Groningen heeft echt nul recht op een overwinning
Speelt al het hele seizoen niet goed.


On: Martins Indi weer voorin? Die gast kan NIET voetballen....
Bob Ross
Basisspeler
Berichten: 2598
Lid geworden op: 31 dec 2003, 12:28
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

SimonPoulsen schreef: 24 okt 2021, 19:39 Dit elftal blijft veel te afhankelijk van een paar spelers die creativiteit hebben. Zoals Karlsson vandaag een gigantisch waardeloze dag heeft. Verder zijn het zowel in t veld als op de bank lauter meevoetballers die geen initiatief kunnen of durven te nemen. En dan krijg je dus zon schuifpartij met nauwelijks kansen als vandaag.
Het is kwalitatief gewoon een middelmatige selectie momenteel. Zeker in de breedte. Als Karlsson voorin niet levert houdt het al snel op inderdaad. Wijndal, BMI, Panta, Gudmondsson, Mitsjo ook zeer grillig. Pavlidis en de keeper zijn nog niet goed genoeg. Reijnders valt verder als een draak in. Aboukhlal het bekende werk. En verder is het weinig soeps op de bank.
Laatst gewijzigd door Bob Ross op 24 okt 2021, 19:48, 1 keer totaal gewijzigd.
Hup AZ.
Gebruikersavatar
Jack
Fanpage-junk
Berichten: 11459
Lid geworden op: 26 feb 2005, 12:07

Zat Groningen in een zielige situatie ofzo dat AZ als een mak lammetje verliest?
Glory Hunter
Gebruikersavatar
AZA'dam
Invaller
Berichten: 2225
Lid geworden op: 09 dec 2010, 08:45

Als je 8 wedstrijden op rij niet hebt weten te winnen, dan ben je blij dat AZ komt
Maxhuijp
Seizoenkaarthouder
Berichten: 457
Lid geworden op: 30 jul 2019, 09:09

Het is wel echt tijden geleden dat AZ ging wisselen en dat er echt wat gebeurde
SchoorlAZ
Invaller
Berichten: 2166
Lid geworden op: 20 jan 2013, 10:56

Bob Ross schreef: 24 okt 2021, 19:47 Het is kwalitatief gewoon een middelmatige selectie momenteel. Zeker in de breedte. Als Karlsson voorin niet levert houdt het al snel op inderdaad. Wijndal, BMI, Panta, Gudmondsson, Mitsjo ook zeer grillig. Pavlidis en de keeper zijn nog niet goed genoeg. Reijnders valt verder als een draak in. Aboukhlal het bekende werk. En verder is het weinig soeps op de bank.
We spelen imo ook in een middelmatige competitie tegen een slechte tegenstander dit keer.
Dus we zouden alsnog echt wel mogen winnen. Ik zie geen geen kwaliteit bij Groningen die AZ niet heeft of gelijkwaardig is.
BMI en Panta zijn gewoon niet goed genoeg voor top3, Panta heeft echt maar een goede reeks van 10 a 15 wedstrijden gekend. Daarvoor is die altijd verguist.
BMI mist voetballende kwaliteiten. Echt waar, zijn lange ballen naar niks doen pijn aan me ogen. Ik zie niet eens wat de intentie is. Ook geen geweldige sliding of sterk verdedigend inzicht.

Wijndal uit vorm (hopelijk). Ook Yuki moet vaker de overlap zoeken, al ontwikkeld die zich goed dit seizoen.

Je ziet gewoon dat als Midtsjö het niet heeft, AZ zoveel minder voetbalt.
Met Clasie kan je ook goed spelen en Reijnders idem dito. Gewoon goede subtop+ spelers.

De Wit is drama. Genoeg over gezegd al.

Pavlidis ook. 0.0 snelheid maar zoekt wel veel diepte.

Karlsson had een offday en Gudmundsson speelde een erg sterkte tweede helft in het centrum zeg. Heel erg goed.
Gebruikersavatar
Sir Robbert
Reservespeler
Berichten: 1515
Lid geworden op: 22 feb 2005, 15:54

Tjah, dit gaat een lang seizoen worden. We zullen gerust nog wel wat goede potjes spelen als Karlsson en Gudmundsson het beide op hun heupen hebben. Hebben ze dat niet, dan kan je net zo goed alvast de bus instappen.

Vanavond verloren van een zeer armoedig Groningen.
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

SchoorlAZ schreef: 24 okt 2021, 19:27 Je ziet ook dat als Gudmundsson op 10 staat, we zoveel beter voetballen meteen. Heerlijk als hij Centraal staat.
+1
Zo te zien had hij 1e helft de opdracht om op rechts te blijven. 2e helft mocht hij wel meer naar het midden trekken. Maar op rechts brengt hij niets extras en in het midden wel.
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6403
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

Ik vrees dat het gewoon realiteit is op dit moment dat je tegen een groningen zo onderuit kan gaan. Te afhankelijk van een paar spelers.


Clasie en Gudmundsson wel redelijk vandaag.
Bob Ross
Basisspeler
Berichten: 2598
Lid geworden op: 31 dec 2003, 12:28
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

SimonPoulsen schreef: 24 okt 2021, 20:07 Ik vrees dat het gewoon realiteit is op dit moment dat je tegen een groningen zo onderuit kan gaan. Te afhankelijk van een paar spelers.


Clasie en Gudmundsson wel redelijk vandaag.
Dat is de juiste conclusie denk ik, zeker na Europese uitwedstrijden. In de winter nog kwaliteit erbij halen en 4e proberen te worden.
Hup AZ.
Gebruikersavatar
FugAZi
Basisspeler
Berichten: 2875
Lid geworden op: 25 jul 2007, 11:42
Locatie: Alkmaar

Bah wat een vreselijke wedstrijd van AZ. Ik zag alleen maar zware benen en weinig power.
Kan geen eens een man van de wedstrijd aanwijzen en dat zegt wel genoeg.
Jansen mag wel in spiegel kijken, Aboukhlal is lachwekkend dat hij hem nog durft te brengen. Verder was het hele elftal toe aan een wissel.
Wijndal is echt nog geblesseerd volgens mij, je ziet gewoon een beperking in zijn moteriek, knap dat hij zich verbijt, hij had ook echt wel een paar goede acties maar ik mis gewoon zijn power.
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16056
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Zo. Ben ik blij dat ik geen minuut kon zien; ik was heerlijk uit eten bij Fernando’s. Weer drama zo te lezen.

Twee verklaringen:
-AZ is altijd hét team om tegen te mogen spelen als je al heel lang niets gewonnen hebt, en de tegenstander weet dat ook;
-we hebben Europees gespeeld, en meestal is het daarna drama troef.

Ik moet altijd grimlachen als ik Jansen dan hoor zeggen “ we zijn fit en zijn er weer klaar voor; we hebben er zin in!” Da’s meestal slecht nieuws.

We konden naar plek 7 springen en na tegen Fortuna gespeeld te hebben virtueel naar 5, maar we blijven grauwe middenmoot.

Kortom: kut.
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
MO7
Beheerder
Berichten: 7728
Lid geworden op: 30 dec 2003, 19:14
Locatie: Alkmaar

SchoorlAZ schreef: 24 okt 2021, 19:58 Ik zie geen geen kwaliteit bij Groningen die AZ niet heeft of gelijkwaardig is.
Ik riep hier al duelkracht, lengte en kunnen koppen. Hoef je verder niet eens te kunnen voetballen om AZ de baas te zijn. Is al jaren zo, trouwens.
Waar is Altijd Zichzelf gebleven?
Gesloten