SC Cambuur-AZ (zo 3 okt, 14.30u)

Eredivisie, bekerduel of oefenpotje: bespreek hier alle wedstrijden van het vlaggenschip
Gebruikersavatar
Jack
Fanpage-junk
Berichten: 11459
Lid geworden op: 26 feb 2005, 12:07

AZ speelt meer op de helft van de tegenstander dan op de eigen helft. Dat is mooi om te zien.
Glory Hunter
Gebruikersavatar
Jack
Fanpage-junk
Berichten: 11459
Lid geworden op: 26 feb 2005, 12:07

Het uitvak van Cambuur ziet eruit als een hondenhok. Schandalig.
Glory Hunter
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

Wanneer gaan ze dat kunstgras verbieden in betaald voetbal? Die bal glijdt alle kanten op. Dit is echt een vorm van competitievervalsing.
Gebruikersavatar
Jack
Fanpage-junk
Berichten: 11459
Lid geworden op: 26 feb 2005, 12:07

0-2 Wijndal. Mooie goal. Hij rende naar het doel toe en schoot de bal erin.

AZ is veel beter dan Cambuur.
Glory Hunter
Gebruikersavatar
Jack
Fanpage-junk
Berichten: 11459
Lid geworden op: 26 feb 2005, 12:07

Wie vindt Pavlidis op Aboukhlal lijken qua onvermogen? Hoe scouten ze dat nou .. en wie?
Is dat misschien het type speler dat Pascal Jansen wil?
Laatst gewijzigd door Jack op 03 okt 2021, 13:09, 2 keer totaal gewijzigd.
Glory Hunter
Gebruikersavatar
Denniz
Oude garde
Berichten: 1431
Lid geworden op: 10 feb 2012, 22:15
Locatie: Swift City

Cambuur geen schim van eerdere wedstrijden..
Gebruikersavatar
pAZcal
Kristen
Berichten: 5360
Lid geworden op: 17 mei 2006, 18:52
Locatie: Leiden

Jack schreef: 03 okt 2021, 13:05 0-2 Wijndal. Mooie goal. Hij rende naar het doel toe en schoot de bal erin.
:D
Gebruikersavatar
Denniz
Oude garde
Berichten: 1431
Lid geworden op: 10 feb 2012, 22:15
Locatie: Swift City

Jack schreef: 03 okt 2021, 13:07 Wie vindt Pavlidis op Aboukhlal lijken qua onvermogen?
Aboukhlal speelt voor BV Aboukhlal, Pavlidis past niet in het AZ spel. AZ heeft meer aan een spits met een grote aanzetversnelling
Gebruikersavatar
Denniz
Oude garde
Berichten: 1431
Lid geworden op: 10 feb 2012, 22:15
Locatie: Swift City

pAZcal schreef: 03 okt 2021, 13:07:D
Lol, moest er ook om lachen
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16056
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Reijnders voor Midtsjø is niet per sé een verzwakking.
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
Denniz
Oude garde
Berichten: 1431
Lid geworden op: 10 feb 2012, 22:15
Locatie: Swift City

Nou, met de deskundige instructies van Nick van Aars kan Reijnders vast het verschil brengen.
Gebruikersavatar
Denniz
Oude garde
Berichten: 1431
Lid geworden op: 10 feb 2012, 22:15
Locatie: Swift City

Ik zie Gudmundsson nog wel rood krijgen…
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6403
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

Wat een weelde 2-0 voor.
Gebruikersavatar
AZA'dam
Invaller
Berichten: 2225
Lid geworden op: 09 dec 2010, 08:45

Ze raken 'm wel erg snel kwijt in de eerste helft. Beste man er uit.
Met een spits die een half jaar nodig heeft om z'n draai te vinden en zwakke plekken centraal achterin en elders gaat het nog lastig worden om bij de eerste 5 te eindigen, dit seizoen.
Hopelijk kunnen ze na de 0-3 ineens weer heel goed voetballen vanmiddag.
Bob Ross
Basisspeler
Berichten: 2598
Lid geworden op: 31 dec 2003, 12:28
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

Prima eerste helft. Clasie weer de absolute uitblinker. Hij geeft iedere keer de cruciale bal vooruit. De Wit weer met een belangrijke goal.

Gudmondsson weer matig, balverlies en verdedigend kwetsbaar.

Pavlidis moet eens stoppen met stiften en die bal gewoon laag in de rechterhoek leggen. Toch is ie als aanspeelpunt belangrijk.
Hup AZ.
Bob Ross
Basisspeler
Berichten: 2598
Lid geworden op: 31 dec 2003, 12:28
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

AZA'dam schreef: 03 okt 2021, 13:21 Ze raken 'm wel erg snel kwijt in de eerste helft. Beste man er uit.
Met een spits die een half jaar nodig heeft om z'n draai te vinden en zwakke plekken centraal achterin en elders gaat het nog lastig worden om bij de eerste 5 te eindigen, dit seizoen.
Hopelijk kunnen ze na de 0-3 ineens weer heel goed voetballen vanmiddag.
Welke wedstrijd zit jij te kijken? Of bedoel je dat Cambuur de bal snel kwijtraakt? Midstjo beste man op basis van wat? AZ staat dik verdiend voor. Geen kans weggegeven, Cambuur krijgt er geen druk op, stadion stil, en twee prima goals. Wat een verwend gedrag.
Hup AZ.
Gebruikersavatar
Denniz
Oude garde
Berichten: 1431
Lid geworden op: 10 feb 2012, 22:15
Locatie: Swift City

Hahaha, sinds jaar en dag gaat Hatsidiakos mee naar voren bij een hoekschop. Daar staat onze held zeer geconcentreerd klaar om uit volle overtuiging de bal keihard achter de vijandelijke doelman te koppen.

Maar… Ik heb werkelijk nog nooit, maar dan ook echt helemaal nooit gezien dat er ooit maar 1 bal alleen al in de buurt van Pantelis is gekomen, laat staan op zijn hoofd en al helemaal niet achter de doelman na een wervelende kopstoot van onze Griekse Adonis. Niet alleen dit seizoen niet, Al jaren niet.
een keer komt er toch een moment dat hij moet denken.., “ goh, ik denk niet dat hij deze keer op mijn hoofd gaat komen”

Getuigt wel van doorzettingsvermogen.

:D
Gebruikersavatar
sister of mercy
Oude garde
Berichten: 1412
Lid geworden op: 29 jan 2004, 17:24
Locatie: oudorp
Contacteer:

Redelijk goed spel. Alleen Gudmundsson speelt weer als een krant. Ik ben ook bang dat hij straks zijn tweede gele kaart krijgt. Gooi Tabouni er maar in.
met de juiste balans tussen kwaliteit en strijd, kan je verder komen dan je eigen doelen
Gebruikersavatar
Jack
Fanpage-junk
Berichten: 11459
Lid geworden op: 26 feb 2005, 12:07

Denniz schreef: 03 okt 2021, 13:27 Hahaha, sinds jaar en dag gaat Hatsidiakos mee naar voren bij een hoekschop. Daar staat onze held zeer geconcentreerd klaar om uit volle overtuiging de bal keihard achter de vijandelijke doelman te koppen.

Maar… Ik heb werkelijk nog nooit, maar dan ook echt helemaal nooit gezien dat er ooit maar 1 bal alleen al in de buurt van Pantelis is gekomen, laat staan op zijn hoofd en al helemaal niet achter de doelman na een wervelende kopstoot van onze Griekse Adonis. Niet alleen dit seizoen niet, Al jaren niet.
een keer komt er toch een moment dat hij moet denken.., “ goh, ik denk niet dat hij deze keer op mijn hoofd gaat komen”

Getuigt wel van doorzettingsvermogen.

:D
Wat dat betreft kun je beter Sam Beukema hebben. Die liet in de voorbereiding al zien dat hij koppend scoort uit hoekschoppen.
Glory Hunter
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16056
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

AZA'dam schreef: 03 okt 2021, 13:21 Ze raken 'm wel erg snel kwijt in de eerste helft. Beste man er uit.
Met een spits die een half jaar nodig heeft om z'n draai te vinden en zwakke plekken centraal achterin en elders gaat het nog lastig worden om bij de eerste 5 te eindigen, dit seizoen.
Hopelijk kunnen ze na de 0-3 ineens weer heel goed voetballen vanmiddag.
Ik snap helemaal niks van deze post. Je bent vast zo’n glas-half-leeg type.
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Plaats reactie