FC Twente-AZ (do 23 sep, 21.00u)

Eredivisie, bekerduel of oefenpotje: bespreek hier alle wedstrijden van het vlaggenschip
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

AZA'dam schreef: 23 sep 2021, 20:52 Onmacht troef. Niets gecreëerd, de tweede helft.
En wat Perez zei lijkt wel waar. Elk schot op goal vliegt er in.
True. Ik begin mijn vertrouwen in Vindahl ook te verliezen. Mensen die zeggen dat hij beter is dan Bizot snappen niet dat een keeper er staat om die ballen tegen te houden.
Gebruikersavatar
timdadum
Seizoenkaarthouder
Berichten: 258
Lid geworden op: 22 mei 2017, 17:34

Heb ook eigenlijk geen zin om dit te analyseren. Jansen, je kunt maar beter vertrekken. Gebeurt het nu niet, dan gebeurt het over twee weken wel.

Man, wat een zooitje. Keer op keer dezelfde falende spelers opstellen, geen organisatie of leiderschap...

Oh ja, Makkelie floot ook wel als een natte krant.

Als Jansen voor het einde van de week niet ontslagen is zie ik dat wel echt als het falen van de directie. De urgentie, zoals Pascal zei, is er. We staan godverdomme 17e en ik ben het vertrouwen in Jansen kwijt. Gebeurt niet snel.

En als je het nu nog voor elkaar krijgt om Vindahl hier als schuldige aan te wijzen ben je niet snik.
De bal is rond, de tweede helft is voor ons en we moeten ons beste beentje voorzetten.
Gebruikersavatar
Shota-Arveladze
Ben-Sider
Berichten: 915
Lid geworden op: 27 dec 2020, 13:19
Locatie: Haarlem

multatuli schreef: 23 sep 2021, 21:01 True. Ik begin mijn vertrouwen in Vindahl ook te verliezen. Mensen die zeggen dat hij beter is dan Bizot snappen niet dat een keeper er staat om die ballen tegen te houden.
Tsja, maar het zijn wel allemaal goede goals die hij tegenkrijgt.
"One swallow does not make a summer"
Gebruikersavatar
Azzaandijk
Seizoenkaarthouder
Berichten: 328
Lid geworden op: 22 mar 2012, 22:46
Locatie: Zaandijk
Contacteer:

multatuli schreef: 23 sep 2021, 21:01 True. Ik begin mijn vertrouwen in Vindahl ook te verliezen. Mensen die zeggen dat hij beter is dan Bizot snappen niet dat een keeper er staat om die ballen tegen te houden.
Bizot had deze ballen ook niet tegen gehouden.
.
Gebruikersavatar
The Friar
Invaller
Berichten: 2302
Lid geworden op: 24 jan 2008, 20:17
Locatie: Alkmaar

multatuli schreef: 23 sep 2021, 21:01 True. Ik begin mijn vertrouwen in Vindahl ook te verliezen. Mensen die zeggen dat hij beter is dan Bizot snappen niet dat een keeper er staat om die ballen tegen te houden.
Vindahl geen betrouwbare sluitpost.
Bij het voetbal heb je doelen nodig.
Op het veld en daarbuiten.
Gebruikersavatar
Metalingus
Oude garde
Berichten: 1355
Lid geworden op: 10 aug 2005, 13:22
Locatie: Heemskerk

multatuli schreef: 23 sep 2021, 21:01 True. Ik begin mijn vertrouwen in Vindahl ook te verliezen. Mensen die zeggen dat hij beter is dan Bizot snappen niet dat een keeper er staat om die ballen tegen te houden.
Het is ook wel makkelijk schieten iedere keer zonder enkele druk op de bal. Ik heb AZ nog niet zulke kansen zien krijgen dit seizoen. Verdediging en het hele veldspel is totaal ruk.
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16204
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Jullie zijn toch allemaal zo do op statistieken? Nou: dit is de slechtste seizoenstart ooit.
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
FugAZi
Basisspeler
Berichten: 2875
Lid geworden op: 25 jul 2007, 11:42
Locatie: Alkmaar

SimonPoulsen schreef: 23 sep 2021, 16:04 Tja om vriendje Aboukhlal in de basis te fietsen, zeker niet ondenkbaar inderdaad.

Maar kunnen we dan een procedure starten om zn trainersdiploma ongeldig te laten verklaren?
Ja hoor toch fietsen ](*,) Hoe durft hij Reijnders eruit te halen, alle druk naar voren weg zonder de Wit. Die dezelfde de Wit ging een linie terug van goeie 7 naar een 3 en viel totaal door de mand.
Wat een kutzooi je vecht je terug in de wedstrijd en dan ga je de boel omgooien. Wat een drol.
Gebruikersavatar
The Friar
Invaller
Berichten: 2302
Lid geworden op: 24 jan 2008, 20:17
Locatie: Alkmaar

Er zijn overigens nog geen supporters onderweg naar het Afas stadion om verhaal te gaan halen.
Bij het voetbal heb je doelen nodig.
Op het veld en daarbuiten.
Gebruikersavatar
Wildcat
Invaller
Berichten: 2335
Lid geworden op: 09 jan 2021, 21:44
Contacteer:

Metalingus schreef: 23 sep 2021, 20:57 ‘T ging een stuk beter vanaf het moment dat Abouklal erin kwam.
Jep zoals altijd. Hele grip op de wedstrijd was daarna weg.

Wat een wissels weer.

Er moet gewoon iets gebeuren, zonder trainerswissel gaat er ook niks veranderen vrees ik.

Hoe wil je van een ploeg winnen met spelers als: Hatzidiakos, De Wit, Abouhklal, Letschert?

Dat zijn 4 spelers van de 11, 4 spelers die er bij RKC niet eens bovenuit zouden steken.

Eigenlijk mag Huiberts hier voor ontslagen worden en niet Jansen.
Gebruikersavatar
Wildcat
Invaller
Berichten: 2335
Lid geworden op: 09 jan 2021, 21:44
Contacteer:

The Friar schreef: 23 sep 2021, 21:08 Er zijn overigens nog geen supporters onderweg naar het Afas stadion om verhaal te gaan halen.
Doen we bij AZ niet. Totaal geen druk om te presteren.

Waarschijnlijk durft Jansen straks weer te zeggen dat het helemaal niet zo slecht was vanavond. Paar kleine foutjes.
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16204
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

The Friar schreef: 23 sep 2021, 21:04 Vindahl geen betrouwbare sluitpost.
Er is helemaal niemand betrouwbaar.
Het heeft echt geen zin om individuele spelers aan te wijzen. Dit is een collectief falen, met Jansen aan het hoofd (en de gehele leiding, die inmiddels ook eens achter de oren moet krabben of dit beleid wel werkt).
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Az564
Oude garde
Berichten: 1076
Lid geworden op: 12 jun 2007, 10:14

salmonyappi schreef: 23 sep 2021, 20:59 Dit lag echt niet aan de keeper hoor……..
En ook niet aan de scheidsrechter……..
Het is gewoon geen goede keeper, en we hebben een nog slechtere coach.
Gebruikersavatar
The Friar
Invaller
Berichten: 2302
Lid geworden op: 24 jan 2008, 20:17
Locatie: Alkmaar

salmonyappi schreef: 23 sep 2021, 21:07 Jullie zijn toch allemaal zo do op statistieken? Nou: dit is de slechtste seizoenstart ooit.
Die mag Max inlijsten en boven zijn bed hangen.
Bij het voetbal heb je doelen nodig.
Op het veld en daarbuiten.
Gebruikersavatar
Azzaandijk
Seizoenkaarthouder
Berichten: 328
Lid geworden op: 22 mar 2012, 22:46
Locatie: Zaandijk
Contacteer:

The Friar schreef: 23 sep 2021, 21:08 Er zijn overigens nog geen supporters onderweg naar het Afas stadion om verhaal te gaan halen.
Wat houd je tegen?
.
Gebruikersavatar
The Friar
Invaller
Berichten: 2302
Lid geworden op: 24 jan 2008, 20:17
Locatie: Alkmaar

Wildcat schreef: 23 sep 2021, 21:10 Doen we bij AZ niet. Totaal geen druk om te presteren.

Waarschijnlijk durft Jansen straks weer te zeggen dat het helemaal niet zo slecht was vanavond. Paar kleine foutjes.
Was ook sarcastisch bedoeld.
Bij het voetbal heb je doelen nodig.
Op het veld en daarbuiten.
Gebruikersavatar
The Friar
Invaller
Berichten: 2302
Lid geworden op: 24 jan 2008, 20:17
Locatie: Alkmaar

Azzaandijk schreef: 23 sep 2021, 21:12 Wat houd je tegen?
Sarcasme, bekend mee?
Maar misschien zouden we het wel een keer moeten doen.
Bij het voetbal heb je doelen nodig.
Op het veld en daarbuiten.
Gebruikersavatar
Azzaandijk
Seizoenkaarthouder
Berichten: 328
Lid geworden op: 22 mar 2012, 22:46
Locatie: Zaandijk
Contacteer:

The Friar schreef: 23 sep 2021, 21:14 Sarcasme, bekend mee?
Maar misschien zouden we het wel een keer moeten doen.
Zeker, alleen was dat voor mij niet duidelijk in dit geval.
.
DeZuivelDuivel
Algemeen directeur
Berichten: 9112
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

The Friar schreef: 23 sep 2021, 21:08 Er zijn overigens nog geen supporters onderweg naar het Afas stadion om verhaal te gaan halen.
Behalve AZ 4 Life om weer wat kritiekloze vragen te stellen? denk het niet.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16204
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

De Wit speelt als een kip zonder kop.
Wél moet ik ‘m complimenteren voor het interview dat hij net gaf. Heel realistisch, geen domme teksten. Maar ja, schoot ie ermaar eens eentje in……
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Plaats reactie