Jong AZ 2021-2022

Eredivisie, bekerduel of oefenpotje: bespreek hier alle wedstrijden van het vlaggenschip
Gebruikersavatar
Lecompte
Reservespeler
Berichten: 1783
Lid geworden op: 16 aug 2011, 17:19

Kilkenny schreef: 13 sep 2021, 21:39 Dat klopt, als je je te laat aanmeld pis je naast de pot, seizoenkaart of niet. Belachelijke situatie. Zeker omdat AZ niet altijd duidelijk aangeeft wanneer je bericht kan verwachten dat je een kaart moet aanvragen.

En nog een noodtribune extra kan of mag of wil AZ blijkbaar ook niet. Als Jong AZ weer laatste had gestaan was het niet zo'n probleem geweest, maar nu wil iedereen er helemaal bij zijn. Hopelijk wordt de toegangsbeperking na de 25e ook weer beter.

Wel weer goed, winst op De Graafschap. Nu niet in de laatste minuut, maar wel keihard geknokt om de overwinning over de streep te trekken.

Bijzonder, 4 tegengoals in 6 wedstrijden, het minste in de KKD. Waar Jong AZ vorig jaar in de openingswedstrijd al 6 goals moest incasseren.
De supportersverenging heeft tribunes voor het trainingsveld in Alkmaar neer gezet.
Kunnen deze niet op de Kalverhoek geplaatst worden?
Uit negativisme is nog nooit iets goeds geboren.
Gebruikersavatar
Jack
Fanpage-junk
Berichten: 11459
Lid geworden op: 26 feb 2005, 12:07

Jong AZ gaat erg goed. Knap herstel na de vorige wedstrijd.

Hopelijk draait de hele filosofie van de jeugdtak nu om. Winnen op de eerste plaats en in die winnaarscultuur individuele ontwikkeling.

Nou ja, die kant gaat het waarschijnlijk toch wel op. Door personele mutaties. Een verlies accepteren door te zeggen dat het om individuele ontwikkeling gaat is gewoon slecht.

Jong ajax is zelfs kampioen van de eerste divisie geweest. Dat kan gewoon.

De zekerheden die spelers na de jeugdopleiding hadden was een goed inzicht in hun individuele kwaliteit.

Daarbovenop wil je graag voetbaltechnische zekerheden van spelers. AZ jeugdspelers die beter zijn dan wat je kunt kopen.
Glory Hunter
Gebruikersavatar
Kilkenny
Moderatort
Berichten: 8330
Lid geworden op: 22 feb 2005, 21:24
Locatie: Alkmaar

Lecompte schreef: 13 sep 2021, 21:46 De supportersverenging heeft tribunes voor het trainingsveld in Alkmaar neer gezet.
Kunnen deze niet op de Kalverhoek geplaatst worden?
Tja, natuurlijk zou dat kunnen, als ze nog beschikbaar zijn, maar hoe dan ook zouden de kosten voor nog een noodtribune zoals het uitvakje niet het probleem moeten zijn. Ik ga er daarom maar vanuit dat AZ ervan uit gaat dat de situatie binnenkort beter wordt.
_________________
"I don't know that!"
DeRodeBaron1967
Supporter
Berichten: 192
Lid geworden op: 16 jul 2010, 13:07

Kilkenny schreef: 14 sep 2021, 07:02 Tja, natuurlijk zou dat kunnen, als ze nog beschikbaar zijn, maar hoe dan ook zouden de kosten voor nog een noodtribune zoals het uitvakje niet het probleem moeten zijn. Ik ga er daarom maar vanuit dat AZ ervan uit gaat dat de situatie binnenkort beter wordt.
Vanavond na de persconferentie weten we meer. Maar de geruchten waren geloof ik dat het weer naar 100% mocht. Dus hopelijk ook weer met staanplaatsen langs het veld.
Gebruikersavatar
Kilkenny
Moderatort
Berichten: 8330
Lid geworden op: 22 feb 2005, 21:24
Locatie: Alkmaar

DeRodeBaron1967 schreef: 14 sep 2021, 08:39 Vanavond na de persconferentie weten we meer. Maar de geruchten waren geloof ik dat het weer naar 100% mocht. Dus hopelijk ook weer met staanplaatsen langs het veld.
Of in ieder geval de hoofdtribune weer vol. Dat scheelt ook al.

Edit: Met hoofdtribune bedoel ik: de tribune.
_________________
"I don't know that!"
Gebruikersavatar
bk wcm
Fanatic
Berichten: 576
Lid geworden op: 06 apr 2005, 09:27
Locatie: west coast

DeRodeBaron1967 schreef: 14 sep 2021, 08:39 Vanavond na de persconferentie weten we meer. Maar de geruchten waren geloof ik dat het weer naar 100% mocht. Dus hopelijk ook weer met staanplaatsen langs het veld.
Je zou ook kunnen overwegen om weer wedstrijden in het Victorie stadion te spelen. Misschien trekt een eventuele periodetitel wel 4 duizend mensen.
Naar de kalverhoek zal ik nooit gaan, naar Alkmaar de Victorie en de Hout voorheen wel.

Den bosch en Telstar eerst uit.
Mocht het nog niet gebeurd zijn 8)
Dan thuis vrijdag 1oktober afmaken tegen Dordrecht.

De nrs. 18, 19 en 20 op de ranglijst, zet de champagne maar vast koud. :D
Iedereen is voor AZ en AZ is voor iedereen.
En ik hef het glas op jouw gezondheid, want jij staat niet alleen.
Gebruikersavatar
Jack
Fanpage-junk
Berichten: 11459
Lid geworden op: 26 feb 2005, 12:07

Jong AZ - FC Den Bosch vanavond. Spannend.

1-0 achter in de rust.
Glory Hunter
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6404
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

Weet je wat nou het meest achterlijke van dat hele espn is?
Dat ik op een vage streamsite gewoon Jong AZ kan kijken, kom ik net achter.
Pure onwil en minachting naar de fans en clubs. Ze hebben de stream gewoon beschikbaar.
Gebruikersavatar
Jack
Fanpage-junk
Berichten: 11459
Lid geworden op: 26 feb 2005, 12:07

SimonPoulsen schreef: 17 sep 2021, 18:51 Weet je wat nou het meest achterlijke van dat hele espn is?
Dat ik op een vage streamsite gewoon Jong AZ kan kijken, kom ik net achter.
Pure onwil en minachting naar de fans en clubs. Ze hebben de stream gewoon beschikbaar.
kun je de link plaatsen?

Het staat trouwens 1-1, penalty. (Barasi)
Glory Hunter
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6404
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

Jack schreef: 17 sep 2021, 19:22 kun je de link plaatsen?
Jahoor, maar betreden op eigen risico haha.
Je moet een beetje behendig zijn in het wegklikken van allerlei onzin en spam.

http://livetv463.me/enx/eventinfo/11137 ... h_jong_AZ/



AZ speelt goed tweede helft, alleen heel veel slappe schoten die de keeper makkelijk kan pakken.
Gebruikersavatar
Jack
Fanpage-junk
Berichten: 11459
Lid geworden op: 26 feb 2005, 12:07

Gelukt. tig popups, maar heb dit vaker gedaan. lol
denbosch-jaz.png
denbosch-jaz.png (196.65 KiB) 943 keer bekeken
Glory Hunter
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

Jack schreef: 17 sep 2021, 19:33 Gelukt. tig popups, maar heb dit vaker gedaan. lol

denbosch-jaz.png
Vreemd ik had 0 popups.

In een klein venster is het trouwens scherp beeld, maar op groot scherm is de kwaliteit een stuk minder.

Zien jullie trouwens ook de reclameborden op de achtergrond: keukenkampioendivisie kijk je bij ESPN ](*,)
Gebruikersavatar
Jack
Fanpage-junk
Berichten: 11459
Lid geworden op: 26 feb 2005, 12:07

Den Bosch scoort. 2-1.
Glory Hunter
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16057
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Jack schreef: 17 sep 2021, 19:45 Den Bosch scoort. 2-1.
Het wordt een AZ-kwaal: beter zijn maar toch (punten) verliezen….
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

Wat een blunder dat tegendoelpunt, zowel van de verdedigers als de keeper. Echt zonde om zo de wedstrijd weg te geven.

Ik vond Jong AZ verder weer goed spelen. Heel veel voetbal in de ploeg en ook heel veel inzet. Een gouden combinatie. Als ze zo doorgaan komen de punten vanzelf weer.
Laatst gewijzigd door multatuli op 17 sep 2021, 19:57, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Jack
Fanpage-junk
Berichten: 11459
Lid geworden op: 26 feb 2005, 12:07

salmonyappi schreef: 17 sep 2021, 19:50 Het wordt een AZ-kwaal: beter zijn maar toch (punten) verliezen….
verloren. 't is afgelopen.
Glory Hunter
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6404
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

Achterin te veel met Martins indi getraind zo te zien, 3x op rij slap een duel verliezen. zonde. Heel veel slechte schoten ook van de voorhoede.

Maar Jansen legt het ze graag een keer uit. ''Het gaat om het maken van doelpunten, en voorkomen dat je tegen momentjes van de tegenstander aanloopt".

Excelsior ook verloren gelukkig. Nog steeds bovenaan en meedoen voor de eerste prijs in jaren :lol: .
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

SimonPoulsen schreef: 17 sep 2021, 20:00 Achterin te veel met Martins indi getraind zo te zien, 3x op rij slap een duel verliezen. zonde. Heel veel slechte schoten ook van de voorhoede.

Maar Jansen legt het ze graag een keer uit. ''Het gaat om het maken van doelpunten, en voorkomen dat je tegen momentjes van de tegenstander aanloopt".

Excelsior ook verloren gelukkig. Nog steeds bovenaan en meedoen voor de eerste prijs in jaren :lol: .
Ja ik zag een paar afstandsschoten die wel heel ver over gingen, o.a. die van Lathouwers.
Volgende wedstrijd tegen Telstar met Louis van Gaal op de bank bij Telstar. Die zal nu wel bezig zijn met een uitgebreide analyse te maken van Jong AZ :D
biefstukje
Supporter
Berichten: 125
Lid geworden op: 23 dec 2020, 18:09

Wat vindt men er trouwens van dat Martens speelt met een 3mans verdediging? Ik vind persoonlijk dat het op deze manier echt veel beter staat verdedigend dan vorig jaar met 2 en aan de zijkanten zie je ook echt de dreiging van de wingbacks. Voorin dan 3 spelers die goed kunnen combineren in de kleine ruimtes zoals Barasi en Taabouni en nog 2 verbindende middenvelders is hoe het nu staat. Mij bevalt het wel en er vallen duidelijke patronen te zien, terwijl het verdedigend ook goed staat. Alleen gister heel lullig 2x zo'n hoge bal verkeerd ingeschat.
Gebruikersavatar
bk wcm
Fanatic
Berichten: 576
Lid geworden op: 06 apr 2005, 09:27
Locatie: west coast

2e goal van den Bosch zou met een VAR nooit zijn goedgekeurd.
1e goal van den Bosch wordt door ons niet goedgekeurd, die Berkhout is een beetje wild zo nu en dan. Liever dat, dan dat apathische van BMI .
Iedereen is voor AZ en AZ is voor iedereen.
En ik hef het glas op jouw gezondheid, want jij staat niet alleen.
Plaats reactie