Oefenwedstrijden 2021/22

Eredivisie, bekerduel of oefenpotje: bespreek hier alle wedstrijden van het vlaggenschip
schoorl
Fanatic
Berichten: 523
Lid geworden op: 26 jul 2004, 17:39

Echt veel animo is er niet voor de wedstrijd van zaterdag
ALKMAAR CITY OF DREAMS
DeZuivelDuivel
Algemeen directeur
Berichten: 9117
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

SimonPoulsen schreef: 26 jul 2021, 09:17
Betaalzender voor oefenwedstrijden is wel heel erg commercieel.
Afgekeken bij Barcelona denk ik
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
Perry
Invaller
Berichten: 2014
Lid geworden op: 25 nov 2006, 19:49

schoorl schreef: 28 jul 2021, 11:48 Echt veel animo is er niet voor de wedstrijd van zaterdag
Als ik naar de kaartverkoop kijk zie ik meer stoelen niet, dan wel verkocht. Zal dus erg rustig worden inderdaad.

Opvallend aan de wedstrijd van vandaag: Boadu op de bank. Toch nog geen akkoord?
Gebruikersavatar
Jack
Fanpage-junk
Berichten: 11459
Lid geworden op: 26 feb 2005, 12:07

AZ-OFI Kreta
azofi.PNG
azofi.PNG (163.28 KiB) 1513 keer bekeken

youtube: https://www.youtube.com/watch?v=1PN2fknGjS0
Glory Hunter
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6541
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

Gaat weer een tombola wedstrijd worden zoals ik het zie, Tegen sociedad zal het een wat reëlere opstelling zijn.

Midtsjo toch wel serieuze blessure en gaat de start van het seizoen waarschijnlijk missen (ik dacht dat iemand zei Achilles pees)
Wijndal ook nog steeds niet van de partij was ook niet fit teruggekeerd meen ik
BMI had vorige pot een blessure en is er nu ook niet bij.
Svensson verkocht
Teun gaat ook nog worden verkocht.

Met een beetje pech mis je deze 5 sterkhouders aan de start van het seizoen/belangrijke Europese pot(over 3 weken al). Gaan we dat echt allemaal intern kunnen oplossen zoals het er nu voor staat?
Gebruikersavatar
Jack
Fanpage-junk
Berichten: 11459
Lid geworden op: 26 feb 2005, 12:07

1-0 Gudmundsson. Goede goal door het midden.
Glory Hunter
DeZuivelDuivel
Algemeen directeur
Berichten: 9117
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Tegenwoordig heet onze vleugelflitser Aboeghleh en dat vind ik nog storender klinken dan zijn spel.

Aardige actie van Taabouni voor de 1-0 van Gudmundsson.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
Forza AZ
Beheerder
Berichten: 6508
Lid geworden op: 27 dec 2003, 11:20
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

schoorl schreef: 28 jul 2021, 11:48 Echt veel animo is er niet voor de wedstrijd van zaterdag
Met een verplicht Corona-toegangsbewijs is dat niet echt gek. Lang niet iedereen is al minimaal 2 weken volledig gevaccineerd. Die zouden dan apart voor deze oefenwedstrijd zich moeten laten testen. Dat veel mensen dat niet doen begrijp ik volledig. Ik zou dat zelf ook niet doen. Gelukkig heb ik wel al een vaccinatiebewijs en kan ik naar de wedstrijd zonder test.
Gebruikersavatar
Jack
Fanpage-junk
Berichten: 11459
Lid geworden op: 26 feb 2005, 12:07

De aanvallers rommelen maar wat aan. 1-0 rust.
Glory Hunter
Gebruikersavatar
Bombaman
Oude garde
Berichten: 1298
Lid geworden op: 14 jan 2005, 21:57

DeZuivelDuivel schreef: 28 jul 2021, 14:10 Tegenwoordig heet onze vleugelflitser Aboeghleh en dat vind ik nog storender klinken dan zijn spel.
Nee hoor, zo heet 'ie al ruim 21 jaar. In zijn eerste interview in dienst van AZ was volgens mij de 1e vraag hoe je zijn achternaam uitspreekt. Toen gaf hij ook al aan dat het waarschijnlijk toch nooit goed uitgesproken zou worden en dat hij Zakaria eigenlijk beter vond.
Cetero censeo birrum bibendum esse
Gebruikersavatar
Sir Robbert
Reservespeler
Berichten: 1517
Lid geworden op: 22 feb 2005, 15:54

Erg slordig, veel balverlies. Pavlidis nog niet best, Koopneiners matig. De Wit :lol:

Aboukhlal de gevaarlijkste voorin.
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6541
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

Beetje rommelig met wat te veel stom balverlies, waait ook erg hard volgens mij.
Pavlidis ongelukkig tot nu toe. DeWit komt tegen deze zwakke tegenstander al te vaak voetballend in de problemen op de Midtsjo positie + lompe overtredingen.

Letschert gaf een hoop goede crossballen viel me op. Taabouni zie je dat hij voetballend en qua passing veel potentie heeft, gaat er te weinig aan te pas komen dit seizoen denk ik. Ik zou hem wel een (half) jaar bij RKC of Heracles willen zien.
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16209
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

schoorl schreef: 28 jul 2021, 11:48 Echt veel animo is er niet voor de wedstrijd van zaterdag
En vergeet niet dat het schoolvakantie is……..
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16209
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

SimonPoulsen schreef: 28 jul 2021, 14:00 Gaat weer een tombola wedstrijd worden zoals ik het zie, Tegen sociedad zal het een wat reëlere opstelling zijn.

Midtsjo toch wel serieuze blessure en gaat de start van het seizoen waarschijnlijk missen (ik dacht dat iemand zei Achilles pees)
Wijndal ook nog steeds niet van de partij was ook niet fit teruggekeerd meen ik
BMI had vorige pot een blessure en is er nu ook niet bij.
Svensson verkocht
Teun gaat ook nog worden verkocht.

Met een beetje pech mis je deze 5 sterkhouders aan de start van het seizoen/belangrijke Europese pot(over 3 weken al). Gaan we dat echt allemaal intern kunnen oplossen zoals het er nu voor staat?
Ik denk het, net zoals alle voorgaande seizoenen. Ik voorzie ook dat we met Verhulst de competities in gaan.
Laatst gewijzigd door salmonyappi op 28 jul 2021, 15:35, 2 keer totaal gewijzigd.
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
Jack
Fanpage-junk
Berichten: 11459
Lid geworden op: 26 feb 2005, 12:07

2-0 Berkhout.
Glory Hunter
Az564
Oude garde
Berichten: 1076
Lid geworden op: 12 jun 2007, 10:14

SimonPoulsen schreef: 28 jul 2021, 15:00 Beetje rommelig met wat te veel stom balverlies, waait ook erg hard volgens mij.
Pavlidis ongelukkig tot nu toe. DeWit komt tegen deze zwakke tegenstander al te vaak voetballend in de problemen op de Midtsjo positie + lompe overtredingen.

Letschert gaf een hoop goede crossballen viel me op. Taabouni zie je dat hij voetballend en qua passing veel potentie heeft, gaat er te weinig aan te pas komen dit seizoen denk ik. Ik zou hem wel een (half) jaar bij RKC of Heracles willen zien.
Pavlidis loopt er inderdaad verlaten bij, maar Aboukhal en Gudmundsson doen ook geen moeite om hem in te spelen. Waarschijnlijk nog te veel een concurrent.

De Wit was ook heel zwak als hij moet voetballen.

Gullit en Koopmeiners, zijn van het niveau Cambuur.

Tabouni verdient inderdaad een mooie verhuur transfer of elke wedstrijd minuten als invaller.
DeZuivelDuivel
Algemeen directeur
Berichten: 9117
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Bombaman schreef: 28 jul 2021, 14:50 Nee hoor, zo heet 'ie al ruim 21 jaar. In zijn eerste interview in dienst van AZ was volgens mij de 1e vraag hoe je zijn achternaam uitspreekt. Toen gaf hij ook al aan dat het waarschijnlijk toch nooit goed uitgesproken zou worden en dat hij Zakaria eigenlijk beter vond.
Ga hier geen discussie over aan verder want het is een voetbalforum, maar taalkundig is deze uitspraak maar een rare variant. 'A-boe-ga-lil' zou logischer zijn.

OT:
Vind deze wedstrijd nog wel problematische dingen aantonen. Onze aanvallers tonen aan kwaliteiten te hebben, maar chemie onderling is er (nog) niet. Dit had 6-0 kunnen zijn, maar je zit maar op 2-0.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
Jack
Fanpage-junk
Berichten: 11459
Lid geworden op: 26 feb 2005, 12:07

afgelopen.
Glory Hunter
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

Hele rommelige wedstrijd.

Positief:
Veel spelers hebben speeltijd gehad en veel spelers hebben aangetoond op meerdere posities uit de voeten te kunnen.

Negatief:
We missen nog veel belangrijke spelers. Dat terwijl ik denk dat Jansen tegen sociedad het liefst met het basis team zou willen oefenen.

Helaas zal AZ waarschijnlijk met de seizoensstart geen volledig fit en ingespeeld team hebben.
Gebruikersavatar
AZ 4 Life
Harde Kern
Berichten: 13941
Lid geworden op: 08 feb 2004, 17:36
Locatie: Alkmaar

salmonyappi schreef: 28 jul 2021, 15:16 Ik denk het, net zoals alle voorgaande seizoenen. Ik voorzie ook dat we met Verhulst de competities in gaan.
Ik niet, Bizot keept zaterdag. Dus tenzij hij verkocht wordt binnen afzienbare tijd zal Bizot spelen tegen RKC
Gesloten