Oefenwedstrijden 2021/22

Eredivisie, bekerduel of oefenpotje: bespreek hier alle wedstrijden van het vlaggenschip
Gebruikersavatar
Jack
Fanpage-junk
Berichten: 11459
Lid geworden op: 26 feb 2005, 12:07

Waarom oefent AZ ook nog tegen Torino? Heeft Torino iets speciaals waardoor een oefenwedstrijd tegen hun nuttig is? of zijn ze toevallig in de buurt op trainingskamp, of zijn ze in dezelfde fase van de voorbereiding? Of heeft AZ toevallig contact met Torino vanwege transfertoestanden waardoor een oefenwedstrijd tot stand is gekomen?

Eerst nog een oefenwedstrijd tegen Panathinaikos. Bekend vanwege de fanatieke aanhang maar ook fanatiek in hun spel. Daarna OFI Crete. Grieks. Misschien ten gevolge van Pavlidis? geen idee.. Is er iemand die weet hoe het oefenprogramma tot stand komt? Of klooien ze maar wat aan?.. lijkt me sterk want het vereist wel een bepaalde organisatie.
Glory Hunter
Gebruikersavatar
Forza AZ
Beheerder
Berichten: 6493
Lid geworden op: 27 dec 2003, 11:20
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

Jack schreef: 23 jul 2021, 11:15 Waarom oefent AZ ook nog tegen Torino? Heeft Torino iets speciaals waardoor een oefenwedstrijd tegen hun nuttig is? of zijn ze toevallig in de buurt op trainingskamp, of zijn ze in dezelfde fase van de voorbereiding? Of heeft AZ toevallig contact met Torino vanwege transfertoestanden waardoor een oefenwedstrijd tot stand is gekomen?

Eerst nog een oefenwedstrijd tegen Panathinaikos. Bekend vanwege de fanatieke aanhang maar ook fanatiek in hun spel. Daarna OFI Crete. Grieks. Misschien ten gevolge van Pavlidis? geen idee.. Is er iemand die weet hoe het oefenprogramma tot stand komt? Of klooien ze maar wat aan?.. lijkt me sterk want het vereist wel een bepaalde organisatie.
Panathinaikos en OFI Kreta zijn op trainingskamp in Nederland.

Hoe AZ bij Torino als tegenstander is gekomen weet ik niet. Die zitten volgens mij niet op trainingskamp hier in de buurt
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

Jack schreef: 23 jul 2021, 11:15 Waarom oefent AZ ook nog tegen Torino? Heeft Torino iets speciaals waardoor een oefenwedstrijd tegen hun nuttig is? of zijn ze toevallig in de buurt op trainingskamp, of zijn ze in dezelfde fase van de voorbereiding? Of heeft AZ toevallig contact met Torino vanwege transfertoestanden waardoor een oefenwedstrijd tot stand is gekomen?

Eerst nog een oefenwedstrijd tegen Panathinaikos. Bekend vanwege de fanatieke aanhang maar ook fanatiek in hun spel. Daarna OFI Crete. Grieks. Misschien ten gevolge van Pavlidis? geen idee.. Is er iemand die weet hoe het oefenprogramma tot stand komt? Of klooien ze maar wat aan?.. lijkt me sterk want het vereist wel een bepaalde organisatie.

Ik heb gehoord dat de broer van de eigenaar van het Grieks restaurant waar de vriendin van de koffiejufrouw regelmatig uit eten gaat in Torino woont en daar een cafe heeft waar de td van Torino regelmatig op vrijdagavond uit gaat.
Gebruikersavatar
Jack
Fanpage-junk
Berichten: 11459
Lid geworden op: 26 feb 2005, 12:07

multatuli schreef: 23 jul 2021, 11:51 Ik heb gehoord dat de broer van de eigenaar van het Grieks restaurant waar de vriendin van de koffiejufrouw regelmatig uit eten gaat in Torino woont en daar een cafe heeft waar de td van Torino regelmatig op vrijdagavond uit gaat.
Dat verklaart veel.
Glory Hunter
DeZuivelDuivel
Technisch directeur
Berichten: 8984
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Forza AZ schreef: 23 jul 2021, 11:47 Panathinaikos en OFI Kreta zijn op trainingskamp in Nederland.

Hoe AZ bij Torino als tegenstander is gekomen weet ik niet. Die zitten volgens mij niet op trainingskamp hier in de buurt
Misschien contacten die zijn ontstaan destijds omtrent de transferperikelen van Ouwejan.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

Schitterend doelpunt van Karlsson.
biefstukje
Supporter
Berichten: 125
Lid geworden op: 23 dec 2020, 18:09

Hele goede eerste helft van AZ, achterin een heel soepel opbouw waarin amper een balletje breed gegeven werd. Ook is Panathinaikos niet eens in de 16 meter van AZ geweest wat betekent dat er goed druk gezet wordt en goed verdedigt wordt.
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6403
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

Verdiende goal voor Reijnders, wederom weergaloze pot van zijn kant.
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6363
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

Ben ik de enige die het irritant vindt dat de eerste helft op youtube te zien was, en de tweede op facebook..?
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

Ferry schreef: 25 jul 2021, 15:51 Ben ik de enige die het irritant vindt dat de eerste helft op youtube te zien was, en de tweede op facebook..?
Uiteraard ben je niet de enige. Er zal wel een probleem zijn geweest op youtube.

In ieder geval waren die griekse kindjes ontzetten irritant op de chat. Stelletje internet hooligans.
Gebruikersavatar
Jack
Fanpage-junk
Berichten: 11459
Lid geworden op: 26 feb 2005, 12:07

Extra lijnen op het veld. Handig.
Glory Hunter
Gebruikersavatar
timdadum
Seizoenkaarthouder
Berichten: 258
Lid geworden op: 22 mei 2017, 17:34

AZ was goed, maar Panathinaikos was ook wel belabberd hoor. Of dat leek zo omdat AZ het zo goed deed.

Inderdaad, Reijnders weer sterk! Die gaat dit seizoen een vaste waarde worden. Stond Oosting nou centraal achterin? Die jongen is ook echt de slaaf van het elftal aan het worden hè. Van spits naar linksvoor naar linksback naar centraal achterin :lol:
De bal is rond, de tweede helft is voor ons en we moeten ons beste beentje voorzetten.
Gebruikersavatar
AZ 4 Life
Harde Kern
Berichten: 13903
Lid geworden op: 08 feb 2004, 17:36
Locatie: Alkmaar

Ferry schreef: 25 jul 2021, 15:51 Ben ik de enige die het irritant vindt dat de eerste helft op youtube te zien was, en de tweede op facebook..?
Had te maken dat ze gebruik maakten van de beelden van een Griekse betaalzender, die de wedstrijd ook live uitzond. Veel Grieken keken echter gratis naar de stream van AZ en dat was niet de bedoeling. Hierdoor moesten de Griekse kijkers geblokkeerd worden, maar dat lukte niet tijdig, waardoor werd overgeschakeld naar Facebook.
Gebruikersavatar
AZ 4 Life
Harde Kern
Berichten: 13903
Lid geworden op: 08 feb 2004, 17:36
Locatie: Alkmaar

timdadum schreef: 25 jul 2021, 19:00 AZ was goed, maar Panathinaikos was ook wel belabberd hoor. Of dat leek zo omdat AZ het zo goed deed.

Inderdaad, Reijnders weer sterk! Die gaat dit seizoen een vaste waarde worden. Stond Oosting nou centraal achterin? Die jongen is ook echt de slaaf van het elftal aan het worden hè. Van spits naar linksvoor naar linksback naar centraal achterin :lol:
AZ en Reijnders inderdaad zeer sterk! Linkerkant liep ook beter dan rechts over het algemeen. Oosting stond trouwens wel gewoon linksback, niet centraal.
Gebruikersavatar
FugAZi
Basisspeler
Berichten: 2875
Lid geworden op: 25 jul 2007, 11:42
Locatie: Alkmaar

AZ 4 Life schreef: 26 jul 2021, 08:42 Had te maken dat ze gebruik maakten van de beelden van een Griekse betaalzender, die de wedstrijd ook live uitzond. Veel Grieken keken echter gratis naar de stream van AZ en dat was niet de bedoeling. Hierdoor moesten de Griekse kijkers geblokkeerd worden, maar dat lukte niet tijdig, waardoor werd overgeschakeld naar Facebook.
Ok dank je, heb flink wat gemist doordat het niet werkte op mijn mobiel (laptop deed het later wel).

Even vraagje, ik wil stoppen met facebook, kan je zo link ook bekijken zonder inlog gegevens van Facebook?
Gebruikersavatar
Kilkenny
Moderatort
Berichten: 8330
Lid geworden op: 22 feb 2005, 21:24
Locatie: Alkmaar

timdadum schreef: 25 jul 2021, 19:00 AZ was goed, maar Panathinaikos was ook wel belabberd hoor. Of dat leek zo omdat AZ het zo goed deed.
Dat is het eeuwige vraagstuk. Waren wij zo goed of zij zo slecht. Wij waren wel goed in ieder geval, maar gelukkig volgen er nog serieuzere tests om te kijken of het tegen hoger niveau ook zo is.
_________________
"I don't know that!"
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6363
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

AZ 4 Life schreef: 26 jul 2021, 08:42 Had te maken dat ze gebruik maakten van de beelden van een Griekse betaalzender, die de wedstrijd ook live uitzond.
Dat is toch ook je supporters pesten. Een oefenpot achter een betaalmuur.
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6403
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

FugAZi schreef: 26 jul 2021, 08:50 Ok dank je, heb flink wat gemist doordat het niet werkte op mijn mobiel (laptop deed het later wel).

Even vraagje, ik wil stoppen met facebook, kan je zo link ook bekijken zonder inlog gegevens van Facebook?
Jahoor je hoefde nergens in te loggen.

Betaalzender voor oefenwedstrijden is wel heel erg commercieel.
AZuid-Scharwoude
Invaller
Berichten: 2245
Lid geworden op: 19 okt 2009, 15:00

SimonPoulsen schreef: 26 jul 2021, 09:17
Betaalzender voor oefenwedstrijden is wel heel erg commercieel.
Tja, ze speelden wel tegen het grote AZ. Daar moeten ze toch wat voor over hebben. 😉
Laatst gewijzigd door AZuid-Scharwoude op 26 jul 2021, 13:02, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Forza AZ
Beheerder
Berichten: 6493
Lid geworden op: 27 dec 2003, 11:20
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

SimonPoulsen schreef: 26 jul 2021, 09:17 Betaalzender voor oefenwedstrijden is wel heel erg commercieel.
AZ-Real Sociedad is a.s. zaterdag ook alleen te zien bij ESPN (als je niet naar het stadion kunt).
Gesloten