FC Groningen-AZ (do 13 mei, 14.30u)

Eredivisie, bekerduel of oefenpotje: bespreek hier alle wedstrijden van het vlaggenschip
Gebruikersavatar
Metalingus
Oude garde
Berichten: 1350
Lid geworden op: 10 aug 2005, 13:22
Locatie: Heemskerk

Weer 1,5 uur van mijn leven weggegooid turend naar een scherm op telefoonformaat waar niks gebeurt.
Gebruikersavatar
Sanctify
Supporter
Berichten: 239
Lid geworden op: 26 feb 2007, 22:14
Locatie: Koog aan de Zaan

Ik heb niks tegen de persoon Janssen maar mag toch hopen dat Eenhoorn en Huiberts zich eens achter de oren krabben, ik zag nl 0,0 bezieling.......... is toch ook een zaak van de trainer!?
Vakkie P
AZuid-Scharwoude
Invaller
Berichten: 2245
Lid geworden op: 19 okt 2009, 15:00

Nou, als je met deze uitgangspositie een trainer nodig hebt om gemotiveerd aan de wedstrijd te beginnen is er ook wel wat mis met je als speler hoor.

Neemt niet weg dat ik het opstellen Aboukhlal en het maar laten staan van Stengs vandaag totaal niet begrijp.
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16057
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

AZuid-Scharwoude schreef: 13 mei 2021, 19:42 Nou, als je met deze uitgangspositie een trainer nodig hebt om gemotiveerd aan de wedstrijd te beginnen is er ook wel wat mis met je als speler hoor.

Neemt niet weg dat ik het opstellen Aboukhlal en het maar laten staan van Stengs (vandaag) dit seizoen totaal niet begrijp.
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
vriend
Basisspeler
Berichten: 2525
Lid geworden op: 15 sep 2006, 23:38
Locatie: Alkmaar

Ach, niet eens de slechtste wedstrijd van het seizoen. Maar zoals veel te vaak niet de echte wil om te winnen. Te vrijblijvend. Te veel pleintjesvoetbal.
17 punten achter op de kampioen terwijl dit een oogstjaar had moeten worden. Werk aan de winkel voor onze TD.
Morele winnaars zijn slechte verliezers.
DeZuivelDuivel
Technisch directeur
Berichten: 8984
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

vriend schreef: 13 mei 2021, 23:37 Ach, niet eens de slechtste wedstrijd van het seizoen. Maar zoals veel te vaak niet de echte wil om te winnen. Te vrijblijvend. Te veel pleintjesvoetbal.
17 punten achter op de kampioen terwijl dit een oogstjaar had moeten worden. Werk aan de winkel voor onze TD.
Mogelijk een zeer duur gekochte derde plek ook door spelers als Stengs en Boadu niet direct na vorig seizoen te verkopen.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
Voltreffer Vick
Reservespeler
Berichten: 1642
Lid geworden op: 14 jan 2006, 10:05
Locatie: kaasmarkt

vriend schreef: 13 mei 2021, 23:37 Ach, niet eens de slechtste wedstrijd van het seizoen. Maar zoals veel te vaak niet de echte wil om te winnen. Te vrijblijvend. Te veel pleintjesvoetbal.
17 punten achter op de kampioen terwijl dit een oogstjaar had moeten worden. Werk aan de winkel voor onze TD.
AZ had gewoon Haller moeten kopen tijdens de winterstop.
Op de zolder van zijn grootmoeder vindt Sjakie Meulemans op een goede dag een paar enorm oude voetbalschoenen, die van een vroegere topvoetballer zijn geweest: Voltreffer Vick, sinds die tijd kan ie voetballen als de beste
Gebruikersavatar
AZ 4 Life
Harde Kern
Berichten: 13903
Lid geworden op: 08 feb 2004, 17:36
Locatie: Alkmaar

SimonPoulsen schreef: 13 mei 2021, 14:08 Geen urgentie. Geen wil om te winnen. Straks allemaal een zakje chips met jammer jongens erop van slapzak Jansen. En zondag weer dezelfde nietsnutten in het veld. Ingrijpen Eenhoorn en Huiberts! Wanbeleid.
Wanbeleid denk? Je eindigt als derde man, doe niet zo dramatisch. Gelijkspelen in Groningen kan. De wedstrijd was belabberd, maar het is geen schande om daar een punt te pakken. Die vijf gelijke spelen aan het begin van het seizoen in waren een schande en kosten je nu gewoon CL voetbal, dat komt niet door de prestaties onder Jansen. Die heeft het onder de streep prima gedaan, al was het de laatste paar wedstrijden qua spelniveau niet best.
Gebruikersavatar
Forza AZ
Beheerder
Berichten: 6493
Lid geworden op: 27 dec 2003, 11:20
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

AZ 4 Life schreef: 14 mei 2021, 08:11 Wanbeleid denk? Je eindigt als derde man, doe niet zo dramatisch. Gelijkspelen in Groningen kan. De wedstrijd was belabberd, maar het is geen schande om daar een punt te pakken. Die vijf gelijke spelen aan het begin van het seizoen in waren een schande en kosten je nu gewoon CL voetbal, dat komt niet door de prestaties onder Jansen. Die heeft het onder de streep prima gedaan, al was het de laatste paar wedstrijden qua spelniveau niet best.
Als er zondag van Heracles gewonnen wordt dan komt AZ nog boven de 70 punten uit. Dat is AZ tot nu toe pas 5x eerder gelukt. M.a.w., qua resultaten heeft AZ het gewoon heel goed gedaan.
Gebruikersavatar
AZ 4 Life
Harde Kern
Berichten: 13903
Lid geworden op: 08 feb 2004, 17:36
Locatie: Alkmaar

Forza AZ schreef: 14 mei 2021, 10:32 Als er zondag van Heracles gewonnen wordt dan komt AZ nog boven de 70 punten uit. Dat is AZ tot nu toe pas 5x eerder gelukt. M.a.w., qua resultaten heeft AZ het gewoon heel goed gedaan.
Exact. En dat met zoveel jonge spelers die er eigenlijk niks van kunnen. Als ik de meeste forummers moet geloven dan.
Gebruikersavatar
Voltreffer Vick
Reservespeler
Berichten: 1642
Lid geworden op: 14 jan 2006, 10:05
Locatie: kaasmarkt

AZ 4 Life schreef: 14 mei 2021, 08:11 Wanbeleid denk? Je eindigt als derde man, doe niet zo dramatisch. Gelijkspelen in Groningen kan. De wedstrijd was belabberd, maar het is geen schande om daar een punt te pakken. Die vijf gelijke spelen aan het begin van het seizoen in waren een schande en kosten je nu gewoon CL voetbal, dat komt niet door de prestaties onder Jansen. Die heeft het onder de streep prima gedaan, al was het de laatste paar wedstrijden qua spelniveau niet best.
Gelukkig dat nog iemand hier zijn gezond verstand gebruikt =D> =D>
Op de zolder van zijn grootmoeder vindt Sjakie Meulemans op een goede dag een paar enorm oude voetbalschoenen, die van een vroegere topvoetballer zijn geweest: Voltreffer Vick, sinds die tijd kan ie voetballen als de beste
AZuid-Scharwoude
Invaller
Berichten: 2245
Lid geworden op: 19 okt 2009, 15:00

AZ 4 Life schreef: 14 mei 2021, 08:11 Wanbeleid denk? Je eindigt als derde man, doe niet zo dramatisch. Gelijkspelen in Groningen kan. De wedstrijd was belabberd, maar het is geen schande om daar een punt te pakken. Die vijf gelijke spelen aan het begin van het seizoen in waren een schande en kosten je nu gewoon CL voetbal, dat komt niet door de prestaties onder Jansen. Die heeft het onder de streep prima gedaan, al was het de laatste paar wedstrijden qua spelniveau niet best.
Eens, maar dat niveau van de laatste wedstrijden moet tijfelijk zijn en volgend seizoen moet het niveau wel weer omhoog aangezien het anders op termijn meer punten gaat kosten.
Gebruikersavatar
AZ 4 Life
Harde Kern
Berichten: 13903
Lid geworden op: 08 feb 2004, 17:36
Locatie: Alkmaar

AZuid-Scharwoude schreef: 14 mei 2021, 11:45 Eens, maar dat niveau van de laatste wedstrijden moet tijfelijk zijn en volgend seizoen moet het niveau wel weer omhoog aangezien het anders op termijn meer punten gaat kosten.
Eens, maar de kans is ook groot dat je halve basis er volgend jaar anders uit gaat zien. Dat zal ook tijd gaan kosten.
Rjansen17
Oude garde
Berichten: 1227
Lid geworden op: 21 aug 2017, 15:41

AZ 4 Life schreef: 14 mei 2021, 08:11 Wanbeleid denk? Je eindigt als derde man, doe niet zo dramatisch. Gelijkspelen in Groningen kan. De wedstrijd was belabberd, maar het is geen schande om daar een punt te pakken. Die vijf gelijke spelen aan het begin van het seizoen in waren een schande en kosten je nu gewoon CL voetbal, dat komt niet door de prestaties onder Jansen. Die heeft het onder de streep prima gedaan, al was het de laatste paar wedstrijden qua spelniveau niet best.
Volkomen eens met Simon Poulsen, onze trainer is een beginneling met lieverdjes en tactisch onmachtig, meer niet. Heeft belangrijke punten gekost en dat veel van de rest nog slechter is, interesseert mij weinig. Goed voetbal en aansluiten bij de top des te meer. Motiveert die gasten, pak ze aan. Ik werk keihard voor mijn geld en er wordt gevraagd om mijn geld niet terug te vragen om de club te steunen. Als ik die lapzwans jochies zie joggen....... tonnen opstrijken en dan zo'n trainer die ze wel eens zou aanpakken..... Maar niets doet met zijn slappe teksten
Gebruikersavatar
AZ 4 Life
Harde Kern
Berichten: 13903
Lid geworden op: 08 feb 2004, 17:36
Locatie: Alkmaar

Rjansen17 schreef: 14 mei 2021, 12:17 Volkomen eens met Simon Poulsen, onze trainer is een beginneling met lieverdjes en tactisch onmachtig, meer niet. Heeft belangrijke punten gekost en dat veel van de rest nog slechter is, interesseert mij weinig. Goed voetbal en aansluiten bij de top des te meer. Motiveert die gasten, pak ze aan. Ik werk keihard voor mijn geld en er wordt gevraagd om mijn geld niet terug te vragen om de club te steunen. Als ik die lapzwans jochies zie joggen....... tonnen opstrijken en dan zo'n trainer die ze wel eens zou aanpakken..... Maar niets doet met zijn slappe teksten
Allemaal veronderstellingen, maar feitelijk heeft Jansen het gewoon prima gedaan en valt hem niks te verwijten. Enkel bij Vitesse, daar heeft hij tactisch de verkeerde keuze gemaakt. Maar verder gewoon prima en logische resultaten behaald. Qua puntengemiddelde ook prima en zie ook het (mogelijke) eindresultaat, waarbij ik maar even verwijs naar de post van Forza.
Gebruikersavatar
pAZcal
Kristen
Berichten: 5360
Lid geworden op: 17 mei 2006, 18:52
Locatie: Leiden

Voltreffer Vick schreef: 14 mei 2021, 06:14 AZ had gewoon Haller moeten kopen tijdens de winterstop.
:D
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6403
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

AZ 4 Life schreef: 14 mei 2021, 12:20 Allemaal veronderstellingen, maar feitelijk heeft Jansen het gewoon prima gedaan en valt hem niks te verwijten. Enkel bij Vitesse, daar heeft hij tactisch de verkeerde keuze gemaakt. Maar verder gewoon prima en logische resultaten behaald. Qua puntengemiddelde ook prima en zie ook het (mogelijke) eindresultaat, waarbij ik maar even verwijs naar de post van Forza.
Ik ben het ook wel eens dat je op basis van resultaten hem niks kunt verwijten. Logische resultaten betekenen in dit geval niet perse goede tactische keuzes. Tegen ajax geeft hij het in de beker gewoon compleet weg met een kermis opstelling (panta rb). En de keer erna tegen ajax was ten Hag hem weer de basis(wat ook weer geen schande is). Vitesse inderdaad een blunder. En meerdere nijpende overwinnigen tegen laagvliegers RKC, W2, Emmen, Sparta en Fortuna waar hij verzuimt de slechtste spelers van het veld te halen, tegen Groningen had hij die mazzel niet.
Inzet en prestaties spelen geen rol in zijn wisselbeleid/opstellingen. Daarom voor mij ongeschikt bij AZ. Gaat altijd voor de weg van de minste weerstand (voor hem dan).

Dus inderdaad op basis van punten: prima
Alleen tegen Vitesse tactische blunder: oneens.
Gebruikersavatar
Jack
Fanpage-junk
Berichten: 11459
Lid geworden op: 26 feb 2005, 12:07

Groningen-AZ was wel weer een anti-climax.
Glory Hunter
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

AZ 4 Life schreef: 14 mei 2021, 12:20 Allemaal veronderstellingen, maar feitelijk heeft Jansen het gewoon prima gedaan en valt hem niks te verwijten. Enkel bij Vitesse, daar heeft hij tactisch de verkeerde keuze gemaakt. Maar verder gewoon prima en logische resultaten behaald. Qua puntengemiddelde ook prima en zie ook het (mogelijke) eindresultaat, waarbij ik maar even verwijs naar de post van Forza.
Qua resultaten heeft Jansen het wel prima gedaan, maar qua wisselbeleid en talenten kansen geven mag hij nog wel wat groeien, want dat was niet veel beter dan onder Slot.
Rjansen17
Oude garde
Berichten: 1227
Lid geworden op: 21 aug 2017, 15:41

AZ 4 Life schreef: 14 mei 2021, 12:20 Allemaal veronderstellingen, maar feitelijk heeft Jansen het gewoon prima gedaan en valt hem niks te verwijten. Enkel bij Vitesse, daar heeft hij tactisch de verkeerde keuze gemaakt. Maar verder gewoon prima en logische resultaten behaald. Qua puntengemiddelde ook prima en zie ook het (mogelijke) eindresultaat, waarbij ik maar even verwijs naar de post van Forza.
Prima gedaan, uren lang Stengs laten staan, Boadu laten staan, jongens op de bank later verbijten, supporters in de kou laten staan, fantastische wissels in de 88 ste minuut, Karlsson afgebrand, ja joh topper die Janssen heeft heel veel punten opgeleverd, ik kan zo vijf spelers noemen die beter zijn gaan voetballen 😭, o ja enkel bij Vitesse klein foutje
Plaats reactie