RKC Waalwijk-AZ (za 1 mei, 20.00u)

Eredivisie, bekerduel of oefenpotje: bespreek hier alle wedstrijden van het vlaggenschip
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6364
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

Voor straf Gudmundsson wisselen...
DeZuivelDuivel
Technisch directeur
Berichten: 8984
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Ferry schreef: 01 mei 2021, 19:46 Voor straf Gudmundsson wisselen...
Dat vind de Wit ook :lol:
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6364
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

Vitesse lijkt gelijk te spelen deze speelronde

Herstel....net 2-1 geworden voor Vitesse.
Laatst gewijzigd door Ferry op 01 mei 2021, 19:51, 1 keer totaal gewijzigd.
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6403
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

Ferry schreef: 01 mei 2021, 19:50 Vitesse lijkt gelijk te spelen deze speelronde
That didnt age well
ForzAZ
Barry
Berichten: 4605
Lid geworden op: 18 dec 2004, 20:46
Locatie: Uitgeest

En maar terug draaien en terug spelen. Dan weer een bal terug op Bizot en die weer een lange trap. Slappe hap!

De Wit terecht boos. Gudmundsson geef af die bal en het is 1-4.

Wat een ergerlijke wedstrijd weer vandaag.

Veel verwijten weer naar elkaar. Gelukkig dat ze in zien dat ze het niet best doen met elkaar in het veld. Jansen mag hier toch echt wel eens iets mee doen.
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6364
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

Na de 1-3 had ik toch sterk het gevoel dat men het wel goed vond...

Had gewoon een goaltje erbij geprikt...leg wat druk op PSV...
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6403
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

ForzAZ schreef: 01 mei 2021, 19:51 En maar terug draaien en terug spelen. Dan weer een bal terug op Bizot en die weer een lange trap. Slappe hap!

De Wit terecht boos. Gudmundsson geef af die bal en het is 1-4.

Wat een ergerlijke wedstrijd weer vandaag.

Veel verwijten weer naar elkaar. Gelukkig dat ze in zien dat ze het niet best doen met elkaar in het veld. Jansen mag hier toch echt wel eens iets mee doen.
Iets dergelijks zei ik van de week in een van de topics. Jansen is hard op weg om heel de sfeer in het team te vergallen met zn rare handelingen.

Overwinning, maar heel slecht gevoel blijft hangen. Noodzaak ontbreekt ook gewoon totaal om wat meer doelpunten te maken. Spelers tieren, schelden, armgebaren. Jansen voorop die voor aanvang riep dat 1-0 ook prima is en doelsaldo geen doel opzich is.
DeZuivelDuivel
Technisch directeur
Berichten: 8984
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Ferry schreef: 01 mei 2021, 19:53 Na de 1-3 had ik toch sterk het gevoel dat men het wel goed vond...

Had gewoon een goaltje erbij geprikt...leg wat druk op PSV...
Zoals Bizot rustig met de bal aan de wandel ging voor die doeltrap vlak voor het einde... typisch.
Als wat meer jongens het vuur dat de Wit spuwt zouden tonen dan waren we een stuk verder, maar ik denk dat de Wit zelfs een standje gaat krijgen voor zijn gedrag in het veld.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6364
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

SimonPoulsen schreef: 01 mei 2021, 19:56 Noodzaak ontbreekt ook gewoon totaal om wat meer doelpunten te maken.
De noodzaak lijkt me duidelijk. De drang, de wil...die ontbreekt.
Gebruikersavatar
Jack
Fanpage-junk
Berichten: 11459
Lid geworden op: 26 feb 2005, 12:07

lol.jpg
lol.jpg (25.21 KiB) 1816 keer bekeken
Glory Hunter
capefear
Fanatic
Berichten: 567
Lid geworden op: 06 okt 2020, 09:49

Jack schreef: 01 mei 2021, 20:01lol.jpg
Lekkerrr... overigens, weet iemand of de Veermannetjes morgen tegen PSV mee kunnen doen?
Gebruikersavatar
Metalingus
Oude garde
Berichten: 1350
Lid geworden op: 10 aug 2005, 13:22
Locatie: Heemskerk

Ferry schreef: 01 mei 2021, 19:58 De noodzaak lijkt me duidelijk. De drang, de wil...die ontbreekt.
Inderdaad, er zou toch een gevoel van urgentie moeten zijn om aan het doelsaldo te werken.
ForzAZ
Barry
Berichten: 4605
Lid geworden op: 18 dec 2004, 20:46
Locatie: Uitgeest

Jansen voor de wedstrijd met één goal verschil winnen is genoeg. Zei die donderdag volgens mij al.

Dan sta je in een hele rommelige wedstrijd 1-3 voor tegen RKC en dan nog is er geen heilig vuur vanaf de kant of in het veld om het doelsaldo eens wat op te gaan poetsen. Doelsaldo dat vorig seizoen betekende een tweede plaats in plaats van een eerste plaats en CL.

Als ik in de directie zou zitten ging ik volgende week toch eens praten met Jansen. Zou die beseffen hoeveel verschil het maakt in geld voor de club als je tweede wordt en mogelijk CL haalt?

Heerlijk rustige man die Jansen hè! Volgens mij slaat dat over op het team. Ik zie al meer spelers sukkelen in het veld waar het pit in ontbreekt. Zelf heeft ie het over de Zuid-Amerikanen die alles geven bij ajax om te winnen. Ik heb liever dat ie niet lult over andere spelers/clubs, maar er voor zorgt dat zijn eigen spelers dat krijgen!
Gebruikersavatar
Langedijk
Gewoon Dirk
Berichten: 10989
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

Ik zie het wel gebeuren hoor op de laatste speeldag. PSV verliest in Utrecht maar heeft een paar goals meer.

Met Gudmundsson is het trouwens ook onmogelijk om aan het doelsaldo te werken.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6403
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

Ome de Boer geeft Stengs een 7 de rest van de tafel bij espn knikt toe. Alleen zeurkous Hugo Borst durft het eerlijke verhaal te vertellen. In een live interview confronteren ze Stengs met zn 21x balverlies. Uit alles blijkt dat hij het allemaal wel mee vindt vallen. "Het zijn toch ballen vooruit". Dat nonchelante en slappe gaat er nooit uit. Mooi clippie maken van al zn momentjes en opsturen naar alle clubs in Europa.
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6364
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

SimonPoulsen schreef: 01 mei 2021, 20:27 In een live interview confronteren ze Stengs met zn 21x balverlies.
Ondanks zijn goal het was hemeltergend in de 2e helft. En dat is het eigenlijk al het hele seizoen.

Als bankspeler zit je je dan toch te verbazen: waarom mag ik niet spelen?
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6403
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

Gebruikersavatar
Kilkenny
Moderatort
Berichten: 8330
Lid geworden op: 22 feb 2005, 21:24
Locatie: Alkmaar

Gezien de derde plek ben ik blij dat AZ deze matige wedstrijd in ieder geval gewonnen heeft. Gezien de 2e plek is het teleurstellend dat je niet nog een goal erbij maakt, de kansen waren er zeker wel. Maar winst is toch allereerst het belangrijkst. Dan moet PSV maar 2 x gelijkspelen.
_________________
"I don't know that!"
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6364
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

Reijnders vond ik goed. Wijndal en BMI voldoende.
ForzAZ
Barry
Berichten: 4605
Lid geworden op: 18 dec 2004, 20:46
Locatie: Uitgeest

SimonPoulsen schreef: 01 mei 2021, 20:27 Ome de Boer geeft Stengs een 7 de rest van de tafel bij espn knikt toe. Alleen zeurkous Hugo Borst durft het eerlijke verhaal te vertellen. In een live interview confronteren ze Stengs met zn 21x balverlies. Uit alles blijkt dat hij het allemaal wel mee vindt vallen. "Het zijn toch ballen vooruit". Dat nonchelante en slappe gaat er nooit uit. Mooi clippie maken van al zn momentjes en opsturen naar alle clubs in Europa.
IK heb mij ook weer geërgerd aan het nonchalante in het spel van Stengs. Vooral omdat ik gezien heb dat ie verschrikkelijk goed kan voetballen. Dat zie je terug bij de eerste goal van Gudmundsson en later ook zijn eigen goal. Maar teveel momenten in de wedstrijd doet ie maar wat. Niet elke bal hoeft risicovol gespeeld te worden en als ie wat scherper is heeft ie veel meer balcontrole.

Van de week heb ik Vlaar horen zeggen over Koopmeiners dat die uitdaging mist. Geldt voor meer spelers bij AZ zo te zien. Oftewel ze zijn klaar bij AZ en toe aan een stap hogerop. Ik ben benieuwd of ze die uitdaging dan aan kunnen!
Plaats reactie