Willem II-AZ (za 3 apr, 20.00u)

Eredivisie, bekerduel of oefenpotje: bespreek hier alle wedstrijden van het vlaggenschip
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6402
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

Beste team prestatie van het seizoen. Wat een meters hebben de meeste gelopen, dik verdiende 3 punten. Blom tried his best, maar het kon niet baten.

Helaas Vitesse net laatste minuut gewonnen
DonnyDelano
Oude garde
Berichten: 1306
Lid geworden op: 16 jul 2018, 20:08

10 jaar ouder geworden, nog meer grijze haren, maar wat een heerlijk resultaat uiteindelijk. Jammer dat Vitesse de 3 punten in de 95e minuut cadeau krijgt :oops:
DonnyDelano
Oude garde
Berichten: 1306
Lid geworden op: 16 jul 2018, 20:08

En alle mensen die lopen te zeiken over Blom, grow up. Rood Teun en beide afgekeurde goals 200% terecht
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6361
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

DonnyDelano schreef: 03 apr 2021, 20:04 En alle mensen die lopen te zeiken over Blom, grow up.
Kijk anders even de wedstrijd Twente - Vitesse terug. Kamphuis als VAR - Pol van Boekel als scheidsrechter. Schandalige penalty in de 92e minuut. En geen VAR die ingrijpt.
Gebruikersavatar
Jack
Fanpage-junk
Berichten: 11459
Lid geworden op: 26 feb 2005, 12:07

Jelle Duin viel mij wel op. Het zou toch niet al te moeilijk moeten zijn om Boadu eruit te spelen.
Glory Hunter
DonnyDelano
Oude garde
Berichten: 1306
Lid geworden op: 16 jul 2018, 20:08

Ferry schreef: 03 apr 2021, 20:08 Kijk anders even de wedstrijd Twente - Vitesse terug. Kamphuis als VAR - Pol van Boekel als scheidsrechter. Schandalige penalty in de 92e minuut. En geen VAR die ingrijpt.
Dat zeg ik nota bene in mijn vorige post. Maar wat heeft dat met Blom te maken?
Gebruikersavatar
AZA'dam
Invaller
Berichten: 2225
Lid geworden op: 09 dec 2010, 08:45

SimonPoulsen schreef: 03 apr 2021, 18:55 Ook de enige die wat probeert te forceren, en ook zeker wel wat goede passeeracties en acties.
Tweede helft was hij minder ongelukkig met zijn acties. In ieder geval bleef hij keihard werken tot ie leeg gespeeld was. En nog de winnende maken ook.
ForzAZ
Barry
Berichten: 4605
Lid geworden op: 18 dec 2004, 20:46
Locatie: Uitgeest

DonnyDelano schreef: 03 apr 2021, 20:04 En alle mensen die lopen te zeiken over Blom, grow up. Rood Teun en beide afgekeurde goals 200% terecht
Ik maak zelf wel uit of ik zeik op Blom die AZ al talloze keren genaaid heeft.

Rode kaart Teun Koopmeiners terecht.

Afgekeurde goal Boadu terecht op eerste oog, maar geen shot op de lijn.

Afgekeurde goal Gudmundsson twijfelachtig, omdat er geen shot is op de lijn. Maar goed hij kan afgekeurd worden.

Goal Gudmundsson terecht.

Geel WII´er kan ook rood zijn als je Koopmeiners direct rood geeft.

Vrije trap tegen Midtsjö op 16 onterecht. Midtsjö ligt al op de grond en die gast van WII schiet eb trapt door met een schreeuw.

Gudmundssson hoort een vrije trap te krijgen als ie weggetrokken wordt, maar Blom laat door gaan en geeft zelfs een discutabele corner.

Die 5 minuten extra kan.

Ondanks Blom en Teun Koopmeiners gelukkig toch winst dankzij tomeloze inzet en tactisch slim spelend AZ!!
ForzAZ
Barry
Berichten: 4605
Lid geworden op: 18 dec 2004, 20:46
Locatie: Uitgeest

DonnyDelano schreef: 03 apr 2021, 20:04 En alle mensen die lopen te zeiken over Blom, grow up. Rood Teun en beide afgekeurde goals 200% terecht
Ik maak zelf wel uit of ik zeik op Blom die AZ al talloze keren genaaid heeft.

Rode kaart Teun Koopmeiners terecht.

Afgekeurde goal Boadu terecht op eerste oog, maar geen shot op de lijn.

Afgekeurde goal Gudmundsson twijfelachtig, omdat er geen shot is op de lijn. Maar goed hij kan afgekeurd worden.

Goal Gudmundsson terecht.

Geel WII´er kan ook rood zijn als je Koopmeiners direct rood geeft.

Vrije trap tegen Midtsjö op 16 onterecht. Midtsjö ligt al op de grond en die gast van WII schiet eb trapt door met een schreeuw.

Gudmundssson hoort een vrije trap te krijgen als ie weggetrokken wordt, maar Blom laat door gaan en geeft zelfs een discutabele corner.

Die 5 minuten extra kan.

Ondanks Blom en Teun Koopmeiners gelukkig toch winst dankzij tomeloze inzet en tactisch slim spelend AZ!!
Gebruikersavatar
Langedijk
Gewoon Dirk
Berichten: 10988
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

Goed gevochten. Jammer dat Vitesse gematst wordt maar die gaan toch niet alles winnen. Koopmeiners zal ajax wel missen en dat is zonde. Maar gezien zijn optredens deze week misschien wel beter om even rust te hebben. Die zit met zijn gedachten heel ergens anders.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
Jack
Fanpage-junk
Berichten: 11459
Lid geworden op: 26 feb 2005, 12:07

Teun heeft er eigenlijk al één wedstrijd schorsing op zitten..
Glory Hunter
Gebruikersavatar
Bombaman
Oude garde
Berichten: 1293
Lid geworden op: 14 jan 2005, 21:57

DonnyDelano schreef: 03 apr 2021, 20:04 En alle mensen die lopen te zeiken over Blom, grow up. Rood Teun en beide afgekeurde goals 200% terecht
Blom is een vuile bloedhond. Ongeacht of de goals terecht of onterecht afgekeurd werden. Ongeacht of de kaart voor Teun terecht of onterecht was.

Dat je dit durft te posten hier op het forum trouwens.
Cetero censeo birrum bibendum esse
Gebruikersavatar
Kilkenny
Moderatort
Berichten: 8330
Lid geworden op: 22 feb 2005, 21:24
Locatie: Alkmaar

Wat een gecalimero weer hier tijdens de wedstrijd. En veel onterecht gezeik. Ze hebben het uitstekend gedaan met 10 man en samen met Jansen geweldig aangepast op de rode kaart.

Uitstekende, memorabele overwinning. Ik ben trots, bijna 90 minuten met 10 man. En passant ook met een angstgegner trauma afgerekend.
_________________
"I don't know that!"
Gebruikersavatar
Kilkenny
Moderatort
Berichten: 8330
Lid geworden op: 22 feb 2005, 21:24
Locatie: Alkmaar

Bombaman schreef: 03 apr 2021, 20:28 Blom is een vuile bloedhond. Ongeacht of de goals terecht of onterecht afgekeurd werden. Ongeacht of de kaart voor Teun terecht of onterecht was.

Dat je dit durft te posten hier op het forum trouwens.
Ik durf het ook te posten. Ik mag Blom niet, maar veel kunnen we hem niet kwalijk nemen vandaag.
_________________
"I don't know that!"
Gebruikersavatar
Lecompte
Reservespeler
Berichten: 1783
Lid geworden op: 16 aug 2011, 17:19

sister of mercy schreef: 03 apr 2021, 18:53 Voor de zoveelste keer zet blom de wedstrijd naar zijn hand. Fijn dat AZ met Jansen doorgaat maar meneer Jansen heeft momenteel geen antwoord op de huidige situatie. Het niveau is weer bagger, mentaal weeeeer slecht voorbereid, het tempo is weeeeeeeer te traag. Jammer dat AZ het tegen de kleine clubs het laat afweten. Volgend seizoen weer hetzelfde liedje met het
Jansenvoetbal.
Ik hoop dat je naar Marciano Vink na afloop heb geluisterd . :lol:
Uit negativisme is nog nooit iets goeds geboren.
Gebruikersavatar
AZA'dam
Invaller
Berichten: 2225
Lid geworden op: 09 dec 2010, 08:45

ForzAZ schreef: 03 apr 2021, 20:15 Ik maak zelf wel uit of ik zeik op Blom die AZ al talloze keren genaaid heeft.

Afgekeurde goal Boadu terecht op eerste oog, maar geen shot op de lijn.

Afgekeurde goal Gudmundsson twijfelachtig, omdat er geen shot is op de lijn. Maar goed hij kan afgekeurd worden.
Bij die afgekeurde goals liet Blom de beslissing aan anderen.
Gebruikersavatar
AZA'dam
Invaller
Berichten: 2225
Lid geworden op: 09 dec 2010, 08:45

De opmerking dat het de snelste rode kaart voor AZ ooit was lijkt me niet te kloppen. Misschien in de competitie, maar die van Viergever in Italië was al na twee minuten.
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

AZuid-Scharwoude schreef: 03 apr 2021, 18:41 Zullen we samen op emoticon-gebruik-les? 😉
Ik was zo gefrustreerd vd 1e helft, dat ik geen emoticons meer zag.
Gebruikersavatar
Langedijk
Gewoon Dirk
Berichten: 10988
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

AZA'dam schreef: 03 apr 2021, 20:44 De opmerking dat het de snelste rode kaart voor AZ ooit was lijkt me niet te kloppen. Misschien in de competitie, maar die van Viergever in Italië was al na twee minuten.
Henriksen na 53 seconden tegen Atromitos
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
Langedijk
Gewoon Dirk
Berichten: 10988
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

AZA'dam schreef: 03 apr 2021, 20:42 Bij die afgekeurde goals liet Blom de beslissing aan anderen.
Zoals het hoort. Maar waarom zien wij geen herhaling met horizontale lijn bij Boadu? En hoe kunnen ze 100% zeker weten dat die bal over de achterlijn is? Die lamzakken zitten ergens in een busje en hebben de vrije hand om naar eigen inzicht wedstrijden te sturen. Kijk naar Vitesse vandaag.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Plaats reactie