AZ-FC Twente (za 13 maa, 20.00u)

Eredivisie, bekerduel of oefenpotje: bespreek hier alle wedstrijden van het vlaggenschip
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6402
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

Ze zitten altijd te miezemuizen met die lijntjes. Terwijl ze volgens mij gewoon op de gok het beeld stilzetten om te kijken wanneer de pas word gegeven.
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

SimonPoulsen schreef: 13 mar 2021, 19:41 Indi die als een kleuter wordt uitgespeeld en dan dom een corner weggeeft.
En dan uitgerekend de man die altijd mist, die scoort uit de corner.
Ik zei het toch al, met het scorende vermogen van Gudmundsson is niets mis :mrgreen:
fcvictorie
Fanatic
Berichten: 642
Lid geworden op: 06 feb 2019, 11:01

Ik snap ook niet dat we zo moeilijk voetbal. Het duurt zo lang voordat de weg vooruit wordt gevonden. De tweede helft hebben Letschert en Martins Indi het meeste de bal, net de twee die je juist niet zo veel aan de bal wil hebben. Maar goed, dit zal wel weer de taktiek van Jansen zijn die ik totaal niet begrijp.
Laatst gewijzigd door fcvictorie op 13 mar 2021, 20:31, 1 keer totaal gewijzigd.
DeZuivelDuivel
Technisch directeur
Berichten: 8982
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Dat je met deze voorsprong het niet voor elkaar krijgt om frivool vooruit te blijven voetballen... tja daar vind ik wel iets van.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
Bombaman
Oude garde
Berichten: 1293
Lid geworden op: 14 jan 2005, 21:57

SimonPoulsen schreef: 13 mar 2021, 20:28 Ze zitten altijd te miezemuizen met die lijntjes. Terwijl ze volgens mij gewoon op de gok het beeld stilzetten om te kijken wanneer de pas word gegeven.
Ik vind de VAR sowieso kut, mag wat mij betreft zo snel mogelijk weer afgeschaft worden, maar dat terzijde.

Wat ik me afvraag: wat is het meetmoment? Is dat wanneer de bal aangeraakt wordt, of wanneer de bal de voet verlaat? Kan in sommige gevallen wel degelijk verschil maken.
Cetero censeo birrum bibendum esse
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

Leuk dat De Wit is ingevallen, maar er kunnen nog wel wat spelers invallen.
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

Bombaman schreef: 13 mar 2021, 20:32 Ik vind de VAR sowieso kut, mag wat mij betreft zo snel mogelijk weer afgeschaft worden, maar dat terzijde.

Wat ik me afvraag: wat is het meetmoment? Is dat wanneer de bal aangeraakt wordt, of wanneer de bal de voet verlaat? Kan in sommige gevallen wel degelijk verschil maken.
Het lijkt mij dat dat het moment moet zijn dat de bal van de voet vertrekt.
Maxhuijp
Seizoenkaarthouder
Berichten: 457
Lid geworden op: 30 jul 2019, 09:09

multatuli schreef: 13 mar 2021, 20:32 Leuk dat De Wit is ingevallen, maar er kunnen nog wel wat spelers invallen.
Nu 4-1 hup 3 wissels
Gebruikersavatar
The Friar
Invaller
Berichten: 2292
Lid geworden op: 24 jan 2008, 20:17
Locatie: Alkmaar

4-1 Koopmeiners
Bij het voetbal heb je doelen nodig.
Op het veld en daarbuiten.
fcvictorie
Fanatic
Berichten: 642
Lid geworden op: 06 feb 2019, 11:01

Wat een geklungel bij Twente. Die Pierie is de Martins Indi van Twente. Wel mooi afgestraft door Koopmeiners op aangeven van Karlsson.
Gebruikersavatar
Jack
Fanpage-junk
Berichten: 11459
Lid geworden op: 26 feb 2005, 12:07

Koopmeiners 4-1.
Glory Hunter
fcvictorie
Fanatic
Berichten: 642
Lid geworden op: 06 feb 2019, 11:01

Nou, wisselen maar. Er lopen er genoeg rond die rijp zijn voor een wissel. Ik zou zeggen; Evjen er in voor Stengs en Clasie voor Martins Indi.
DeZuivelDuivel
Technisch directeur
Berichten: 8982
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Die Pierie daar is ook niks meer van over jezus.
Ook weer een mooi doelpunt.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16055
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Ben ik de enige die zich groen en geel ergert aan die Driessen? Wat een stom commentaar toch weer.

En ben ik de enige die zich kapot ergert aan de obligate Aboukhlal-wissel?
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

Waarom dan weer die egoïst van een Aboukhlal ipv Evjen of Duin...
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6402
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

Bombaman schreef: 13 mar 2021, 20:32 Wat ik me afvraag: wat is het meetmoment? Is dat wanneer de bal aangeraakt wordt, of wanneer de bal de voet verlaat? Kan in sommige gevallen wel degelijk verschil maken.
Dit bedoelde ik ook. Een kwart seconde maakt het verschil.



Waarom mag die Evjen na zn succesbasisplaats trouwens nooit meer invallen en die egoist wel?
fcvictorie
Fanatic
Berichten: 642
Lid geworden op: 06 feb 2019, 11:01

Natuurlijk niet Stengs of Martins Indi wisselen. Het is altijd dezelfde die de pineut is. En altijd dezelfde die erin komt
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

salmonyappi schreef: 13 mar 2021, 20:38 Ben ik de enige die zich groen en geel ergert aan die Driessen? Wat een stom commentaar toch weer.

En ben ik de enige die zich kapot ergert aan de obligate Aboukhlal-wissel?
Ik erger mij elke keer aan Diessen. En de laatste tijd hoor ik hem veel te vaak. Paar keer bij AZ in 5 wedstrijden, keer bij RKC, 1 of 2 keer bij Jong AZ. En dat in anderhalve maand tijd...
fcvictorie
Fanatic
Berichten: 642
Lid geworden op: 06 feb 2019, 11:01

salmonyappi schreef: 13 mar 2021, 20:38 Ben ik de enige die zich groen en geel ergert aan die Driessen? Wat een stom commentaar toch weer.

En ben ik de enige die zich kapot ergert aan de obligate Aboukhlal-wissel?
Nee en nee. Driessen drinkt altijd azijn als hij commentaar geeft. Zelden zo’n zeikerd als commentator meegemaakt. Sowieso, al die verzuurde opa’s als commentator. Waarom niet een paar nieuwe, frisse commentatoren.

En ik moet nog meemaken dat Aboukhlal een keer zijn man voorbij komt in AZ 1. Blijkbaar zien ze bij AZ iets in die jongen maar ik zie het niet.
Gebruikersavatar
The Friar
Invaller
Berichten: 2292
Lid geworden op: 24 jan 2008, 20:17
Locatie: Alkmaar

salmonyappi schreef: 13 mar 2021, 20:38 Ben ik de enige die zich groen en geel ergert aan die Driessen? Wat een stom commentaar toch weer.

En ben ik de enige die zich kapot ergert aan de obligate Aboukhlal-wissel?
Neen
Bij het voetbal heb je doelen nodig.
Op het veld en daarbuiten.
Plaats reactie