Vitesse-AZ (zo 7 maa, 16.45u)

Eredivisie, bekerduel of oefenpotje: bespreek hier alle wedstrijden van het vlaggenschip
Maxhuijp
Seizoenkaarthouder
Berichten: 457
Lid geworden op: 30 jul 2019, 09:09

Hoop dat Huiberts van de week met een goeie nieuwe naam komt voor volgend seizoen
Gebruikersavatar
Jack
Fanpage-junk
Berichten: 11459
Lid geworden op: 26 feb 2005, 12:07

nog 1 minuut. AZ krijgt haast.
Glory Hunter
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6363
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

Hatzidiakos verspeelt nog even knullig de bal...
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6403
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

Wie heeft er een slechtere balbehandeling? Panta of Boadu?

Godverredomme die lul nog 3x breedpassen in 94e + minuut. Arghhhhhhh
Laatst gewijzigd door SimonPoulsen op 07 mar 2021, 17:36, 2 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Denniz
Oude garde
Berichten: 1431
Lid geworden op: 10 feb 2012, 22:15
Locatie: Swift City

2 personen die mogen teruglopen, 1 daarvan is de trainer.
fcvictorie
Fanatic
Berichten: 642
Lid geworden op: 06 feb 2019, 11:01

Totaal onnodige nederlaag. Had je gewoon je eigen spel, had je hier gewonnen. Zo bijzonder is Vitesse niet, zeker zonder Bazoer.

Ook wel pijnlijk dat je geen volwaardige spits op de bank hebt. Boadu deed het vorige week goed met drie goals maar technisch is het zo ontzettend matig. Als hij niet scoort ga je toch irriteren aan zoveel slechte aannames.
Gebruikersavatar
Jack
Fanpage-junk
Berichten: 11459
Lid geworden op: 26 feb 2005, 12:07

Afgelopen. Een frustrerende afgang van AZ.
Glory Hunter
ForzAZ
Barry
Berichten: 4605
Lid geworden op: 18 dec 2004, 20:46
Locatie: Uitgeest

Ferry schreef: 07 mar 2021, 17:30 Alle ballen naar Karlsson. Die ze goed voorgeeft. Maar we hebben geen spits die oorlog maakt.
Zet Letschert dan in de spits naast Boadu.

Vandaag valt Jansen echt gigantisch door de mand en de hele selectie zakt mee!!!
ForzAZ
Barry
Berichten: 4605
Lid geworden op: 18 dec 2004, 20:46
Locatie: Uitgeest

Ferry schreef: 07 mar 2021, 17:30 Alle ballen naar Karlsson. Die ze goed voorgeeft. Maar we hebben geen spits die oorlog maakt.
Zet Letschert dan in de spits naast Boadu.

Vandaag valt Jansen echt gigantisch door de mand en de hele selectie zakt mee!!!
Gebruikersavatar
Langedijk
Gewoon Dirk
Berichten: 10989
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

Die laatste 10 minuten zijn echt schandalig. Hoge ballen, geen schot op doel, Boadu die weer eens een bal van zijn poten laat springen voor de 2-2 en die kut Hatzidiakos die die laatste minuten vergald met zijn chronische gepruts.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6363
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

Wel vriendelijk dat AZ de bal in 94e minuut nog lekker breed geeft zodat de tijd verder verstrijkt...
Gebruikersavatar
Jack
Fanpage-junk
Berichten: 11459
Lid geworden op: 26 feb 2005, 12:07

Die tijdrekkende Pasveer is lelijk met z'n halfgrijze haar. Maar gisteren zag ik een nog lelijkere speler. In de wedstrijd van PSV. Eentje met 2 slierten haar bij zijn voorhoofd en een paardestaart in een soort knot van achteren.
Glory Hunter
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6403
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

SimonPoulsen schreef: 07 mar 2021, 15:12 Ik vind dit eigenlijk wel een mooie test voor onze Jansen. Eens niet voortbouwen op de contouren van Slot en een belangrijke speler afwezig. Hoe vangt hij dit op met deze zelfbedachte tactiek tegen een tegenstander met een interessante speelwijze? En als het niet lekker loopt, kan en durft hij het dan bij te sturen? Mooie test.
Conclusies?
Gebruikersavatar
FugAZi
Basisspeler
Berichten: 2875
Lid geworden op: 25 jul 2007, 11:42
Locatie: Alkmaar

Terecht verloren, Vitesse is echt sterke ploeg.

Hatzidiakos haters kunnen hier van mij de tering krijgen, het is buiten proporties wat hij over zich heen krijgt. Zit je naar de wedstrijd te kijken, ga je ondertussen naar het forum om wat te schrijven, ga je dat fantasieloze gelul herhalen, wat een blinde meelopers :^o
Laatst gewijzigd door FugAZi op 07 mar 2021, 17:57, 1 keer totaal gewijzigd.
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6403
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

FugAZi schreef: 07 mar 2021, 17:52 Terecht verloren, Vitesse is echt sterke ploeg. Hatzidiakos haters kunnen hier van mij de tering krijgen, niet omdat ik hem zo geweldig vindt maar omdat het buiten proporties wat hij over zich heen krijgt, zak er allemaal in blinde meelopers.
Die BMI, Letschert en Bizot waren net zo slecht aan de bal inderdaad.

Vitesse was de vorige keer ook al beter trouwens.
Laatst gewijzigd door SimonPoulsen op 07 mar 2021, 17:59, 1 keer totaal gewijzigd.
Wermegrieder
Herry en/of Berry
Berichten: 69
Lid geworden op: 17 mei 2017, 10:29

Schandalige keuzes van de trainersstaf. Met midtsjø valt heel erg veel voetbal weg, en dan met 3 centrale verdedigers gaan spelen.

Je moet sowieso 4-3-3 starten, en als je dat niet doet, begin dan met teun cv en clasie cvm, dan heb je nog voetbal van achteruit.
Gebruikersavatar
FugAZi
Basisspeler
Berichten: 2875
Lid geworden op: 25 jul 2007, 11:42
Locatie: Alkmaar

SimonPoulsen schreef: 07 mar 2021, 17:57 Die BMI, Letschert en Bizot waren net zo slecht aan de bal inderdaad.

Vitesse was de vorige keer ook al beter trouwens.
Wijndal, Koopmeiners, Svensson, de Wit en Stengs hadden een groter verval tenopzichte van hun normale niveau. Boadu was wat mij betreft helemaal klaar voor een wissel.

Letschert verliest af en toe de bal door slechte controle dat zie je bij Panta eigenlijk nooit.

Maar AZ was toen zelf beter.
Gebruikersavatar
Langedijk
Gewoon Dirk
Berichten: 10989
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

FugAZi schreef: 07 mar 2021, 17:52 Terecht verloren, Vitesse is echt sterke ploeg.

Hatzidiakos haters kunnen hier van mij de tering krijgen, het is buiten proporties wat hij over zich heen krijgt.
Vitesse is een hele matige ploeg met de juiste tactiek.

En Hatzidiakos is gewoon verantwoordelijk voor de 2-0 en het verkloten van 50% blessuretijd tegen 10 man.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
FugAZi
Basisspeler
Berichten: 2875
Lid geworden op: 25 jul 2007, 11:42
Locatie: Alkmaar

Langedijk schreef: 07 mar 2021, 18:17 Vitesse is een hele matige ploeg met de juiste tactiek.

En Hatzidiakos is gewoon verantwoordelijk voor de 2-0 en het verkloten van 50% blessuretijd tegen 10 man.
Wat ik al in ander topic naar je schreef het verval was bij anderen veel en veel groter en toch pik je hem eruit, ik vraag mij echt af wat dat over jou inzicht en objectiviteit zegt.
elmo
Seizoenkaarthouder
Berichten: 311
Lid geworden op: 06 jun 2007, 18:33

Een van de minste wedstrijden van het seizoen.

Verkeerde opstelling, instelling en wissels.

En daarmee in mijn ogen de kans op de tweede plek verspeelt. Het zal niet meevallen de derde plek veilig te stellen. En daarmee ofwel Conference League kwalificatie of -als ajax de beker wint- Europa League kwalificatie.

Hopenlijk halen we de derde plek over de streep en gaat het grote (uit)verkopen en doorselecteren beginnen.

Nieuwe trainers.

Betere verdedigers.

Meer ervaring.

Betere wedstrijdmentaliteit.

Betere balans in het team.

En voortaan nooit meer Aboukhlal brengen als je Evjen op de bank hebt zitten [-X
Plaats reactie