AZ-Feyenoord (zo 28 feb, 16.45u)

Eredivisie, bekerduel of oefenpotje: bespreek hier alle wedstrijden van het vlaggenschip
adrie1979
Oude garde
Berichten: 1134
Lid geworden op: 24 feb 2013, 13:16

ForzAZ schreef: 28 feb 2021, 17:49 Eén van de beteren vandaag Albert Gudmundsson. Gast kan toch echt heel goed voetballen.
Maar wint bijna nooit een duel en dat kan niet op zijn positie, gun het hem wel meer de laatste tijd, maar moet beter worden.
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

adrie1979 schreef: 28 feb 2021, 17:56 Maar wint bijna nooit een duel en dat kan niet op zijn positie, gun het hem wel meer de laatste tijd, maar moet beter worden.
Nog beter? Moet hij Messi opvolgen bij Barca?
adrie1979
Oude garde
Berichten: 1134
Lid geworden op: 24 feb 2013, 13:16

multatuli schreef: 28 feb 2021, 17:58 Nog beter? Moet hij Messi opvolgen bij Barca?
Koeman-sneeuwvlokje, Gudmundsson-......., Jack help me even?
Gebruikersavatar
Jack
Fanpage-junk
Berichten: 11459
Lid geworden op: 26 feb 2005, 12:07

adrie1979 schreef: 28 feb 2021, 18:03 Koeman-sneeuwvlokje, Gudmundsson-......., Jack help me even?
Surferboy.
Glory Hunter
DeZuivelDuivel
Technisch directeur
Berichten: 8984
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

ForzAZ schreef: 28 feb 2021, 17:49 Wat ik in de rust al aan gaf Svensson voor Yuki en De Wit voor Karlsson. Na een kwartier na rust deze wissels en toen hadden we volledig de grip op Feijenoord.

Maar wat een foutenfestival vandaag van twee kanten.

Nu speelde vorige week Evjen een heel behoorlijke wedstrijd. Waarom laat je hem vandaag niet invallen Jansen en wel Aboukhlal? Ik begrijp dat niet hoor.

Eén van de beteren vandaag Albert Gudmundsson. Gast kan toch echt heel goed voetballen.
Omdat Aboukhlal zijn favoriet is.
Dat is niet eens een geheim.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
AZA'dam
Invaller
Berichten: 2225
Lid geworden op: 09 dec 2010, 08:45

multatuli schreef: 28 feb 2021, 17:26 Berghuis heeft geen zin meer 🤣
Hij kreeg weer een waas voor zijn ogen. Zag de rode kaart al aankomen en nam het zekere voor het onzekere.
Gebruikersavatar
FugAZi
Basisspeler
Berichten: 2875
Lid geworden op: 25 jul 2007, 11:42
Locatie: Alkmaar

Ik heb eigenlijk nergens tijdens deze wedstrijd het gevoel gehad dat AZ zou verliezen. De 0-1 was een mooie peer maar valt bij mij meer in de categorie geluk ipv goed spel. De tweede voor Feyenoord was echt een kadotje. AZ bleef rustig zijn ding doen en gaande weg zag je de grip en de kansen toenemen.

Echt dik en dik verdiend gewonnen.
Gebruikersavatar
AZ 4 Life
Harde Kern
Berichten: 13903
Lid geworden op: 08 feb 2004, 17:36
Locatie: Alkmaar

multatuli schreef: 28 feb 2021, 17:05 3 - 2 Boadu!
Geef Kees Kist NU meteen een contract 😁
Ik hoorde vandaag toevallig dat Kees Kist drie weken geleden al met Boadu heeft gezeten. Dus dat verklaart ook meteen die twee goals tegen VVV ;-)
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

AZ 4 Life schreef: 28 feb 2021, 22:18 Ik hoorde vandaag toevallig dat Kees Kist drie weken geleden al met Boadu heeft gezeten. Dus dat verklaart ook meteen die twee goals tegen VVV ;-)
En heb je ook al gehoord wanneer Kees zijn contract tekent? 😉
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6404
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

Ik zie eigenlijk nu pas dat Bizot de 2-2 inleidt met een geniale uittrap. Dan is die fout daarvoor natuurlijk snel vergeten.
Met een waardeloze BMI-Panta-Bizot en Yuki maakte het helemaal bont, en dan toch glansrijk met 4-2 winnen. Het lijkt al bijna normaal geworden. Grootste pluspunt is dat Svensson en de Wit weer van de partij zijn.

Als je dat Feyenoord ziet zou ik niet één speler weten die bij AZ een versterking zou zijn. Die Senesi heeft een fortuin gekost, en kan er toch ook vrij weinig van. Ze verdienen wel allemaal 3x zoveel als de spelers van AZ. En dan afvragen hoe alle miljoen verdampen :lol:
in de jeugd lopen ook geen toptalenten.
Play stupid games, win stupid prizes Arne!
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

SimonPoulsen schreef: 28 feb 2021, 23:55 Als je dat Feyenoord ziet zou ik niet één speler weten die bij AZ een versterking zou zijn. Die Senesi heeft een fortuin gekost, en kan er toch ook vrij weinig van. Ze verdienen wel allemaal 3x zoveel als de spelers van AZ. En dan afvragen hoe alle miljoen verdampen :lol:
in de jeugd lopen ook geen toptalenten.
Play stupid games, win stupid prizes Arne!
Veel zal afhangen of er inderdaad een investeerder komt, waardoor hij veel geld mag investeren in een nieuw team. Zo niet, zie ik het somber voor hem in. Het is in ieder geval een geruststellende gedachte dat de enige AZ speler die ze transfervrij hadden kunnen ophalen (Svensson) al heeft uitgesproken in een andere competitie te willen gaan voetballen. Alle andere talentvolle spelers zullen ze diep voor in de buidel moeten tasten.
Gebruikersavatar
Jack
Fanpage-junk
Berichten: 11459
Lid geworden op: 26 feb 2005, 12:07

Soms denk ik weleens dat Letschert meer voorwaartse drang heeft dan Hatzidiakos. En dat het daarom qua amusementswaarde leuker is om Letschert in het centrum te zien spelen dan Hatzidiakos. Maar ja, Letschert ziet eruit als een rauwe viking, echt onverzorgd. Waarom kunnen die voetballers niet normaal doen. Zeker teveel tijd over.
Glory Hunter
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16057
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Jack schreef: 01 mar 2021, 09:16 Soms denk ik weleens dat Letschert meer voorwaartse drang heeft dan Hatzidiakos. En dat het daarom qua amusementswaarde leuker is om Letschert in het centrum te zien spelen dan Hatzidiakos. Maar ja, Letschert ziet eruit als een rauwe viking, echt onverzorgd. Waarom kunnen die voetballers niet normaal doen. Zeker teveel tijd over.
Letschert kan zo met dwerg Gimli mee op zoek naar de ring; die baard is echt afzichtelijk, staat nog naar voren ook, maar: ik zie liever hem in het veld als afschrikmiddel dan zo’n dandy als Ronaldo die voor de wedstrijd zijn wenkbrauwen verft.
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

Jack schreef: 01 mar 2021, 09:16 Soms denk ik weleens dat Letschert meer voorwaartse drang heeft dan Hatzidiakos. En dat het daarom qua amusementswaarde leuker is om Letschert in het centrum te zien spelen dan Hatzidiakos. Maar ja, Letschert ziet eruit als een rauwe viking, echt onverzorgd. Waarom kunnen die voetballers niet normaal doen. Zeker teveel tijd over.
Hij heeft juist te weinig tijd om zijn haar te verzorgen :mrgreen:
Gebruikersavatar
Lecompte
Reservespeler
Berichten: 1783
Lid geworden op: 16 aug 2011, 17:19

SimonPoulsen schreef: 28 feb 2021, 23:55
Als je dat Feyenoord ziet zou ik niet één speler weten die bij AZ een versterking zou zijn.
Toornstra mag van mij komen
Uit negativisme is nog nooit iets goeds geboren.
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

Lecompte schreef: 01 mar 2021, 14:14 Toornstra mag van mij komen
En waar moet je die neerzetten, behalve op de bank ?
Gebruikersavatar
Lecompte
Reservespeler
Berichten: 1783
Lid geworden op: 16 aug 2011, 17:19

multatuli schreef: 01 mar 2021, 17:05 En waar moet je die neerzetten, behalve op de bank ?
In een 4 2 3 1

Boadu

Karlsson Stengs Toornstra
Midsjo Koopmeiners

Wijndal Bmi Panta Svensson
Uit negativisme is nog nooit iets goeds geboren.
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

Lecompte schreef: 01 mar 2021, 17:58 In een 4 2 3 1

Boadu

Karlsson Stengs Toornstra
Midsjo Koopmeiners

Wijndal Bmi Panta Svensson
Nee sorry ik zou er niet voor kiezen.
Gebruikersavatar
Kilkenny
Moderatort
Berichten: 8330
Lid geworden op: 22 feb 2005, 21:24
Locatie: Alkmaar

Helemaal niets te klagen over Kuipers, ook onpartijdig gezien. Zo hoort het ook, maar waar scheidsrechters nogal eens de aandacht opeisen, was dit wel fijn. Kan ik de beste man ook weer wat meer vertrouwen in de toekomst.
_________________
"I don't know that!"
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6404
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

Kilkenny schreef: 02 mar 2021, 07:47 Helemaal niets te klagen over Kuipers, ook onpartijdig gezien. Zo hoort het ook, maar waar scheidsrechters nogal eens de aandacht opeisen, was dit wel fijn. Kan ik de beste man ook weer wat meer vertrouwen in de toekomst.
Ik vond hem veel fluiten voor kleine onzinnige overtredingen. Koopmeiners kreeg een gevaarlijke vrije trap tegen voor een perfecte tackle op de bal.
Plaats reactie