AZ-sc Heerenveen (zo 14 feb, 12.15u)

Eredivisie, bekerduel of oefenpotje: bespreek hier alle wedstrijden van het vlaggenschip
Gebruikersavatar
Kilkenny
Moderatort
Berichten: 8330
Lid geworden op: 22 feb 2005, 21:24
Locatie: Alkmaar

stuurlui aan wal schreef: 15 feb 2021, 09:15 Terechte overwinning, Heerenveen was zwak aan de bal, AZ was heel sterk in het afjagen.

Terechte strafschop wat die minkukel van een van Hooydonk ook beweert bij Studio Voetbal.

Stengs was actief en ook in best goede doen. Middenveld was heel sterk. Verdedigend was het weer niet werelds. Toch bijzonder dat ze zo snel in paniek raken achterin.

Hoogtepunt van de dag was voor mij dat Duin debuteerde en vooral dat Boadu een keer werd gewisseld. Ik heb met hem te doen, maar bij het hoogste nivo hoort ook dat je er uit gaat als je niet presteert.

Man of the match was voor mij dan ook Pascal Jansen omdat hij het eindelijk durfde om Boadu te wisselen. Hulde!
Verder was het tactisch wederom niet sterk, staan er niet de juiste verdedigers in en stond hij weer vooral toe te kijken. Maar goed, in donkere tijden kijk je naar lichtpuntjes.
Derde plek. Je kan ook overdrijven.
_________________
"I don't know that!"
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16209
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Kilkenny schreef: 15 feb 2021, 13:33 Derde plek. Je kan ook overdrijven.
Misschien bedoelt ie die grijze wolken en de vroeg ondergaande zon 😉
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
‘81
Herry en/of Berry
Berichten: 70
Lid geworden op: 08 dec 2020, 10:28

pAZcal schreef: 14 feb 2021, 12:57 Doe mij maar een Duin topic.

Mijn man of the match. Doet binnen 1 minuut wat Boadu heel de wedstrijd al niet voor elkaar krijgt: jagen en de bal afpakken. Meteen daarna gepasst en positie op rechts overgenomen. Werelds!
☝️
Plaats reactie