AZ-FC Utrecht (wo 27 jan, 18.45u)

Eredivisie, bekerduel of oefenpotje: bespreek hier alle wedstrijden van het vlaggenschip
capefear
Fanatic
Berichten: 567
Lid geworden op: 06 okt 2020, 09:49

AZA'dam schreef: 28 jan 2021, 12:09 Wuytens was de stille kracht achter het succes van vorig seizoen. Onopvallend en bescheiden speelde hij vaak een heel belangrijke rol.
Hoeveel wedstrijden heeft hij dat seizoen dan nog gespeeld, ik dacht dat hij een heel tijd geblesseerd aan de kant heeft gestaan of was dat toen ook al Vlaar?
Gebruikersavatar
Forza AZ
Beheerder
Berichten: 6493
Lid geworden op: 27 dec 2003, 11:20
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

capefear schreef: 28 jan 2021, 15:14 Hoeveel wedstrijden heeft hij dat seizoen dan nog gespeeld, ik dacht dat hij een heel tijd geblesseerd aan de kant heeft gestaan of was dat toen ook al Vlaar?
Wuytens stond vorig seizoen in 21 van de 25 Eredivisiewedstrijden in de basis. De laatste 3 wedstrijden was hij geblesseerd.
Vlaar speelde slechts 10 Eredivisie-wedstrijden.
Gebruikersavatar
AZA'dam
Invaller
Berichten: 2225
Lid geworden op: 09 dec 2010, 08:45

capefear schreef: 28 jan 2021, 15:14 Hoeveel wedstrijden heeft hij dat seizoen dan nog gespeeld, ik dacht dat hij een heel tijd geblesseerd aan de kant heeft gestaan of was dat toen ook al Vlaar?
Het seizoen daar voor was hij langdurig geblesseerd.
Gebruikersavatar
AZ 4 Life
Harde Kern
Berichten: 13903
Lid geworden op: 08 feb 2004, 17:36
Locatie: Alkmaar

AZA'dam schreef: 28 jan 2021, 12:09 Wuytens was de stille kracht achter het succes van vorig seizoen. Onopvallend en bescheiden speelde hij vaak een heel belangrijke rol.
Klopt. Had ik het na de wedstrijd nog even over met Hatzidiakos. Vroeg hem naar de rol die Vlaar bijvoorbeeld voor hem heeft gespeeld in zijn ontwikkeling de laatste jaren, die roemde hij, maar hij noemde ook expliciet Wuytens. Dat vond ik wel opvallend. Interview staat trouwens in de volgende editie van het magazine van de SV 😉
Gebruikersavatar
kuifje
Kristen
Berichten: 5555
Lid geworden op: 30 dec 2003, 15:10
Locatie: Zaandijk
Contacteer:

Heb zelf de tweede helft niet kunnen zien maar volgens de statistieken was een gelijkspel dichter bij de werkelijke waarde geweest: 1,16 vs 1,20.
Religieuzen, wappies en rechtsen zijn het afval van de maatschappij.

Ondernemers zijn een noodzakelijk kwaad.

Een goede concurrent is een failliete concurrent!
Plaats reactie