Feyenoord-AZ (zo 24 jan, 16.45u)

Eredivisie, bekerduel of oefenpotje: bespreek hier alle wedstrijden van het vlaggenschip
Rjansen17
Oude garde
Berichten: 1227
Lid geworden op: 21 aug 2017, 15:41

Enorm genoten van heel de ploeg. Bakken kritiek gekregen en vaak terecht. Vandaag af en toe sprankelend, ondanks een wederom falende arbitrage. AZ heeft veel punten gemorst, maar slechts 1 x verloren. Ik zie ze geen kampioen worden maar zo als vandaag spelend absoluut de beste ploeg van de eredivisie. Boadu op de weg terug, midtsjo koninklijk, zelfs hatzediakos en Indi prima en ja azijnzeikers elk tegendoelpunt is wel een fout van iemand. AZ heeft geen 4 spitsen en 100 Mio op de bank. Ondanks dat, met Vlaar, Clasie, de wit en Svensson niet fit weer meedoen met de top eredivisie. Kan niet wachten tot we weer mogen.
Laatst gewijzigd door Rjansen17 op 25 jan 2021, 07:50, 1 keer totaal gewijzigd.
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

capefear schreef: 25 jan 2021, 01:40 Jammer dat jij constant maar op die twee zit te jengen.
Ja, het moet allemaal nog beter en ja, ze zouden ook wel eens een keer op de bank mogen zitten.
Maar ben nu godsamme eens happy en schrijf 'ik hoop dat die twee de lijn nu door trekken', in plaats van ze te vergelijken met Overtoom en Dos Santos.
Ik proef zoveel negativiteit bij jou op Jansen (die veel heeft goed gemaakt waar het zijn voorganger het heeft laten liggen) en op die twee spelers.
Feit dat de gehele landelijke sportmedia zich bezig houdt met Stengs en Boadu is omdat ze geen 'koekenbakkers' zijn, maar de verwachtingen torenhoog op zijn, hoger dan ze mogelijk kunnen dragen, net zoals Ihattaren bij PSV.
Ik heb al lang in hun eigen topics geschreven dat ze een prima 2e helft hebben gespeeld en dat ik blij ben dat het lijkt alsof ze het weer oppakken, maar die Kuifje (en jij ook) proberen jullie gelijk te halen nadat ze 1 goede helft hebben gespeeld. En dan komen jullie met onzin aanzetten. Daar reageer ik dan op. Dus als jullie niet zo kinderachtig hadden gedaan, had ik het al lang alleen gelaten bij dat ik blij ben dat ze een goede 2e helft hebben gespeeld.

En de kritiek die ik op Jansen heb, had ik ook op Slot, namelijk dat hij continue spelers opstelt die al maanden niet presteren. Gewoon terechte kritiek. Maar ik ben niet degene die loopt te roepen "Jansen Out" en dergelijke teksten, dus wel een beetje zielig dat je weer op mij gaat zitten zagen omdat ik af en toe een beetje kritisch ben op Jansen. Ik ben nota bene de enige van de kritici op Jansen die ook nog positieve dingen benoemd (wat ik ook bij Stengs en Boadu doe, zoals dat ik het sympathieke gasten vind en dat ze in interviews goed overkomen), zoals dat toen hij 4 spelers tegelijk wisselde. Ik heb jou 3 jaar lang nog nooit 1 positief ding over Gudmundsson zien posten, terwijl die gewoon prima speelt.
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

Rjansen17 schreef: 25 jan 2021, 07:40 Bovendien hadden wij toen een trainer die een mooie nummer 10, Willy stelselmatig als een soort laten linksbuiten liet spelen.
Klopt. Willy was uitblinker bij Heracles, vlak voordat hij naar AZ kwam. Dat het er bij AZ niet uit kwam was niet alleen zijn fout maar ook zeker van de trainer.
Gebruikersavatar
kuifje
Kristen
Berichten: 5555
Lid geworden op: 30 dec 2003, 15:10
Locatie: Zaandijk
Contacteer:

multatuli schreef: 25 jan 2021, 07:35 Ik heb net dat stuk gelezen met die analisten die jij hebt aangehaald, maar 3 van de 4 zijn net zo kritisch over Boadu en Stengs als ik dat ben.



Kortom ja 1 van hun vindt Stengs in potentie de beste, maar hij ergert zich wel aan hem. De andere 2 hebben ook zware kritiek. In feite zeggen ze gewoon wat ik ook al een jaar zeg.
Van Hanegem vond hem ook in potentie de beste in de ED. Ik zeg toch ook niet dat de kritiek niet terecht is. Alleen jij vindt zijn potentie meer modaal terwijl het gewoon exceptioneel is.
Religieuzen, wappies en rechtsen zijn het afval van de maatschappij.

Ondernemers zijn een noodzakelijk kwaad.

Een goede concurrent is een failliete concurrent!
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10070
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

Echt enorm genoten van deze wedstrijd.

Dit is de reden dat ik voetbal kijk.

Dat wekelijkse gedoe met de VAR / KNVB neem ik maar even voor lief.
Gebruikersavatar
AZ-073
Invaller
Berichten: 2187
Lid geworden op: 07 jan 2012, 17:53
Locatie: Den Bosch

multatuli schreef: 24 jan 2021, 22:40 Hoe ver ben je heen als je blij bent dat Boadu en Stengs 1 goede helft spelen in een half jaar tijd ?
Hoe ver ben je heen als je na zo'n goeie wedstrijd, maar door blijft gaan met op een ultra negatieve manier je eigen gelijk te halen over deze (nog wisselvallige) parels van onze opleiding?
Kristen Nygaard: Wat een parel! https://www.youtube.com/watch?v=aOoIME2NSG0"
Gebruikersavatar
Kilkenny
Moderatort
Berichten: 8330
Lid geworden op: 22 feb 2005, 21:24
Locatie: Alkmaar

multatuli schreef: 24 jan 2021, 22:40 Hoe ver ben je heen als je blij bent dat Boadu en Stengs 1 goede helft spelen in een half jaar tijd ?
Hoe erg kan je zelfvertrouwen gezakt zijn als je na 1000x hetzelfde geroepen te hebben nog niet denkt gehoord te zijn?
_________________
"I don't know that!"
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

kuifje schreef: 25 jan 2021, 08:47 Van Hanegem vond hem ook in potentie de beste in de ED. Ik zeg toch ook niet dat de kritiek niet terecht is. Alleen jij vindt zijn potentie meer modaal terwijl het gewoon exceptioneel is.
Kuijfje kun je een keer kappen met die leugens steeds? Ik heb nooit gezegd dat ik Stengs modaal vind ipv exceptioneel!

Dit schreef ik op 23 januari 2019
Stengs ontstijgt qua puur talent Janssen en Alireza. Als Stengs de werkethos van Weghorst overneemt, gaat hij een schitterende toekomst tegemoet.
Juist omdat hij een exceptioneel talent is baal ik ervan dat hij heeft lopen aankloten afgelopen periode. En ook bij Vi en andere analisten zien hetzelfde:
https://www.vi.nl/pro/analyse/calvin-st ... voetballer

Maar goed MO 7 heeft gelijk met jou valt echt geen normale discussie te voeren, dus ik ga jou ook maar een tijd negeren.
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

Kilkenny schreef: 25 jan 2021, 09:34 Hoe erg kan je zelfvertrouwen gezakt zijn als je na 1000x hetzelfde geroepen te hebben nog niet denkt gehoord te zijn?
NIet goed inderdaad en dat er dan types zijn zoals jouw vriendje kuifje die continue onzin en leugens erbij haalt, maakt het er niet beter op. Maar ik ga hem wel negeren, als jij bij mij hetzelfde doet is dat ook weer geregeld.
AZuid-Scharwoude
Invaller
Berichten: 2245
Lid geworden op: 19 okt 2009, 15:00

Kilkenny schreef: 24 jan 2021, 20:16 \:D/ :bow: \:D/ :hart:

Joepie de poepie hiep hoi. 7e topper op rij gewonnen in de eredivisie. Daar past alleen maar volle tevredenheid bij. Voor vandaag. :D
Juist. Zo is het!
Gebruikersavatar
kuifje
Kristen
Berichten: 5555
Lid geworden op: 30 dec 2003, 15:10
Locatie: Zaandijk
Contacteer:

multatuli schreef: 25 jan 2021, 11:26 Kuijfje kun je een keer kappen met die leugens steeds? Ik heb nooit gezegd dat ik Stengs modaal vind ipv exceptioneel!

Dit schreef ik op 23 januari 2019


Juist omdat hij een exceptioneel talent is baal ik ervan dat hij heeft lopen aankloten afgelopen periode. En ook bij Vi en andere analisten zien hetzelfde:
https://www.vi.nl/pro/analyse/calvin-st ... voetballer

Maar goed MO 7 heeft gelijk met jou valt echt geen normale discussie te voeren, dus ik ga jou ook maar een tijd negeren.
Jij wilde hem de club uitschoppen omdat je niet kan accepteren dat spelers bij AZ als ontwikkelingsclub een ander proces doorlopen dan bij andere rijkere clubs.
Religieuzen, wappies en rechtsen zijn het afval van de maatschappij.

Ondernemers zijn een noodzakelijk kwaad.

Een goede concurrent is een failliete concurrent!
Gebruikersavatar
Kilkenny
Moderatort
Berichten: 8330
Lid geworden op: 22 feb 2005, 21:24
Locatie: Alkmaar

_________________
"I don't know that!"
adrie1979
Oude garde
Berichten: 1134
Lid geworden op: 24 feb 2013, 13:16

Kilkenny schreef: 25 jan 2021, 13:32 Mooi verslag in de Volkskrant:
https://www.volkskrant.nl/sport/AZ-zal- ... ~b765710c/
Vond dit ook wel een mooie opmerking uit het AD

Complimenteus is Boadu toch vooral ploeggenoot Fredrik Midtsjø, de Noor die hem van een prachtige assist voorzag in de tweede minuut na rust. ,,Wát een topbal gaf hij aan me hè. Ik denk dat Fredrik in principe onze beste speler is. Die credits krijgt hij niet altijd van de buitenwereld, maar dat is onterecht. Hij houdt iedereen bij elkaar. Vandaag kreeg hij kramp omdat hij gewoon zoveel loopt voor het team.”

https://www.ad.nl/nederlands-voetbal/bo ... ~af7aa45f/
Gebruikersavatar
FugAZi
Basisspeler
Berichten: 2875
Lid geworden op: 25 jul 2007, 11:42
Locatie: Alkmaar

Gaap :?
Gebruikersavatar
Kilkenny
Moderatort
Berichten: 8330
Lid geworden op: 22 feb 2005, 21:24
Locatie: Alkmaar

FugAZi schreef: 25 jan 2021, 18:58Gaap :?
Last van je kaakspier?
_________________
"I don't know that!"
Gebruikersavatar
FugAZi
Basisspeler
Berichten: 2875
Lid geworden op: 25 jul 2007, 11:42
Locatie: Alkmaar

Kilkenny schreef: 26 jan 2021, 07:29 Last van je kaakspier?
Kan je haast wel zeggen :lol: , is toch slaapverwekkend dat hier in een topic van een prachtige wedstrijd haast alleen maar gekibbel, stokpaardjes en knip en plak werk staat.
Gebruikersavatar
Kilkenny
Moderatort
Berichten: 8330
Lid geworden op: 22 feb 2005, 21:24
Locatie: Alkmaar

FugAZi schreef: 26 jan 2021, 10:50 Kan je haast wel zeggen :lol: , is toch slaapverwekkend dat hier in een topic van een prachtige wedstrijd haast alleen maar gekibbel, stokpaardjes en knip en plak werk staat.
Is er nog meer dan? :lol:
_________________
"I don't know that!"
Plaats reactie