AZ-ADO Den Haag (za 16 jan, 21.00u)

Eredivisie, bekerduel of oefenpotje: bespreek hier alle wedstrijden van het vlaggenschip
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

SimonPoulsen schreef: 16 jan 2021, 21:22 Gudmundsson was voetballend absoluut een van de betere. Karlsson wordt elke keer overgeslagen omdat de bal perse naar Boadu moet.

Per direct vertrekken als in hun was.

Vriendjespolitiek. Kutbeleid
+1
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6403
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

Shota-Arveladze schreef: 16 jan 2021, 21:49:?:
Aboukhal zet zich wel altijd 100% in, hoeveel hij vaak ook klungelt. Daarom zei ik dat het hem gegund is. Het is de trainer die steeds de verkeerde poppetjes wisselt/laat staan
ForzAZ
Barry
Berichten: 4605
Lid geworden op: 18 dec 2004, 20:46
Locatie: Uitgeest

kuifje schreef: 16 jan 2021, 21:28 Eerste helft was niet anders dan vorig jaar. AZ speelde constant op hun helft, gaf niets weg en creëerde kans op kans. Maar omdat de afwerking achterwege bleef, is alles ineens slecht?

Als het tempo te laag zou zijn geweest zou je niet aan kansen zijn gekomen. Achterin scherpte? Ze zijn amper achterin geweest.

Op dit moment is het trouwens wel drama. We zijn tegen onszelf aan het spelen. Dan inmiddels had Boadu kans nummer zeven.
Tegen fucking ADO Kuifje! Man, man wat een slechte ploeg.

Zoals jij lult blijft AZ kloten. Schandalig.
Gebruikersavatar
Denniz
Oude garde
Berichten: 1431
Lid geworden op: 10 feb 2012, 22:15
Locatie: Swift City

SimonPoulsen schreef: 16 jan 2021, 21:48 Aboukhlal hahahha.

Ik kan er alleen maar om lachen. Hij zet zich wel altijd 100% in...
Aboukhlal speelt altijd voor zijn eigen BV, wellicht begrepen dat zijn salaris was overgemaakt. 2 goals, 2 misperen = aardig rendement. :lol:
Gebruikersavatar
FugAZi
Basisspeler
Berichten: 2875
Lid geworden op: 25 jul 2007, 11:42
Locatie: Alkmaar

Jack schreef: 16 jan 2021, 21:04 Wacht. Ik heb 'n idee. Aboukhlal !!!!
:bow: :bow: :lol:
Gebruikersavatar
sister of mercy
Oude garde
Berichten: 1412
Lid geworden op: 29 jan 2004, 17:24
Locatie: oudorp
Contacteer:

Weer met veel geluk dan wijsheid op het nippertje de wedstrijd gewonnen. Nou nou, tegen het slechtste team van eredivisie.

Ik word er niet warm van. Karlsson wordt zo helemaal afgebroken. Schandalig om deze jongen keer op keer weer te wisselen. Terwijl Boadu weer mag blijven staan. Denk je dat onze ijslandse vriend happy is? Ik denk het niet.

Dus AZ heeft twee spitsen. Een die totaal uit vorm is en een die niet happy is. Geen wonder dat de voorhoede al maanden droog staat. Ik verwijt Max dat hij de totale verantwoordelijkheid bij een 20 jarige jongen neerlegt. Maar dat is ook de debetzijde van een opleidingsclub.
met de juiste balans tussen kwaliteit en strijd, kan je verder komen dan je eigen doelen
Gebruikersavatar
AZA'dam
Invaller
Berichten: 2225
Lid geworden op: 09 dec 2010, 08:45

kuifje schreef: 16 jan 2021, 21:03 Wat heeft goed draaiend met afwerken te maken? Goed draaien betekent net dat je kansen creëert.

En hoezo zwaarbevochten? Kansenverhouding is momenteel 6-0. Zwaar bevochten is dat je niets creëert, de tegenstander kansen heeft je zelf dan toch nog de winnende maakt. Vooralsnog is dit niet het geval.
Hahaha, jouw analytische, bijna mathematische benadering van het voetbal leidt er toe dat je je eigen definities maakt.
In mijn woordenboek is zwaar bevochten als het met hangen en wurgen gaat ondanks alle energie die je er in stopt. Moeizaam dus, na een zwaar en lastig gevecht.
Goed draaiend wil zeggen dat je makkelijk wint, makkelijk scoort, elkaar goed weet te vinden en vaak succesvol bent. Daardoor ben je vol vertrouwen en dwing je de mazzel af.
Mijn voorspelling in de rust was dus spot on.
Gebruikersavatar
AZA'dam
Invaller
Berichten: 2225
Lid geworden op: 09 dec 2010, 08:45

Denniz schreef: 16 jan 2021, 21:12 Heee, ik heb zo maar een idee, een wissel! We hebben Aboukhlal nog!
Jij hebt er ook een goede kijk op ! ;-)
Onze supersub.
Gebruikersavatar
MO7
Beheerder
Berichten: 7728
Lid geworden op: 30 dec 2003, 19:14
Locatie: Alkmaar

Dat was ruim 90 minuten pijn aan je ogen.
Waar is Altijd Zichzelf gebleven?
Gebruikersavatar
AZA'dam
Invaller
Berichten: 2225
Lid geworden op: 09 dec 2010, 08:45

SimonPoulsen schreef: 16 jan 2021, 21:20 STERF PASCAL. Boadu en Stengs laten staan. Het is een grote grote schande. Ik hoor hier niet meer bij. Het zit helemaal fout binnen AZ. Klootzak
Oei, dat gaat wel wat ver voor een forum reactie. maar ja, in de emotie van dat moment kan ik er toch wel enig begrip voor opbrengen. Zelf dacht ik eerst dat Jansen eindelijk ging tonen dat hij toch een trainer met ballen is. Maar vervolgens laat hij zowel Stengs als Boadu staan.
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6403
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

AZA'dam schreef: 16 jan 2021, 22:14 Oei, dat gaat wel wat ver voor een forum reactie. maar ja, in de emotie van dat moment kan ik er toch wel enig begrip voor opbrengen. Zelf dacht ik eerst dat Jansen eindelijk ging tonen dat hij toch een trainer met ballen is. Maar vervolgens laat hij zowel Stengs als Boadu staan.
Eens, was natuurlijk niet letterlijk bedoeld. Maargoed mijn fout.
*Ik heb het gewijzigd
eenjaarazalkmaar
Seizoenkaarthouder
Berichten: 307
Lid geworden op: 30 jul 2019, 22:10

Waar ik me echt gruwelijk aan heb lopen ergeren is dat de "Live" wedstrijd op ESPN 2,6 seconden achter loopt op de realiteit. Mijn sofascore app wist al dat de geliefde Aboukhlal de gelijkmaker scoorde toen ik na de "afzwaaier" van Midtsjø naar de keuken liep voor een nieuwe portie alcohol. Vervolgens heb ik woedend de tv in de Leidsche sneeuw geworpen.
Gebruikersavatar
MO7
Beheerder
Berichten: 7728
Lid geworden op: 30 dec 2003, 19:14
Locatie: Alkmaar

Blame Ziggo of KPN. Sinds beeld digitaal is krijg je deze bijwerking mee omdat je beeld via stapels met servers tot je komt.
Waar is Altijd Zichzelf gebleven?
Gebruikersavatar
MO7
Beheerder
Berichten: 7728
Lid geworden op: 30 dec 2003, 19:14
Locatie: Alkmaar

Met 34 punten ben je trouwens mathematisch veilig hè? Waar gaan we het vieren?
Waar is Altijd Zichzelf gebleven?
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

eenjaarazalkmaar schreef: 16 jan 2021, 22:23 Waar ik me echt gruwelijk aan heb lopen ergeren is dat de "Live" wedstrijd op ESPN 2,6 seconden achter loopt op de realiteit. Mijn sofascore app wist al dat de geliefde Aboukhlal de gelijkmaker scoorde toen ik na de "afzwaaier" van Midtsjø naar de keuken liep voor een nieuwe portie alcohol. Vervolgens heb ik woedend de tv in de Leidsche sneeuw geworpen.
Ik kwam daar ook een paar weken geleden achter, maar die meldingen kun je ook uitzetten.
Gebruikersavatar
MO7
Beheerder
Berichten: 7728
Lid geworden op: 30 dec 2003, 19:14
Locatie: Alkmaar

Je meldingen uit de ESPN-app komen ongeveer 2,6 minuten later binnen, dus je kunt ook je zegeningen tellen.
Waar is Altijd Zichzelf gebleven?
Gebruikersavatar
AZA'dam
Invaller
Berichten: 2225
Lid geworden op: 09 dec 2010, 08:45

eenjaarazalkmaar schreef: 16 jan 2021, 22:23 Waar ik me echt gruwelijk aan heb lopen ergeren is dat de "Live" wedstrijd op ESPN 2,6 seconden achter loopt op de realiteit. Mijn sofascore app wist al dat de geliefde Aboukhlal de gelijkmaker scoorde toen ik na de "afzwaaier" van Midtsjø naar de keuken liep voor een nieuwe portie alcohol. Vervolgens heb ik woedend de tv in de Leidsche sneeuw geworpen.
Zonlicht doet er 8 minuten en 20 seconden over voordat het je ogen bereikt.
Misschien liep je sofascore wel voor !
Gebruikersavatar
Martens1986
Supporter
Berichten: 158
Lid geworden op: 12 jul 2008, 09:22
Locatie: Praag

Weer een draak van een wedstrijd. Het tempo lag de 2e helft weer ontzettend laag. Boadu speelde niet eens slecht vandaag, alleen zijn aannames zijn wel van een amateurniveau. Stengs was ontzettend slecht, maar ik denk dat hij gewoon denkt dat alles vanzelf gaat, misschien moet ie eens met een sportpsycholoog gaan praten want hij kan zoveel beter.

Leuk voor Aboukhlal, hopelijk gaat hij hierdoor weer wat beter voetballen. Als ik Janssen was had ik Gudmundsson wel eens wat gezegd, die kop dat ie gewisseld werd... alsof hij de sterren van de hemel speelde.

Het is natuurlijk voor AZ ontzettend moeilijk tegen zulke ploegen, als je in de eerste helft er 2 in schiet, dan had je er ook meer kunnen maken. Nu ging ADO meer en meer achteruit lopen.

Gelukkig geen blessures of kaarten opgelopen, op naar woensdag. Dan moet het wel echt een aantal niveau's hoger, anders ga je er flink af.
Gebruikersavatar
FugAZi
Basisspeler
Berichten: 2875
Lid geworden op: 25 jul 2007, 11:42
Locatie: Alkmaar

AZA'dam schreef: 16 jan 2021, 22:14 Oei, dat gaat wel wat ver voor een forum reactie. maar ja, in de emotie van dat moment kan ik er toch wel enig begrip voor opbrengen. Zelf dacht ik eerst dat Jansen eindelijk ging tonen dat hij toch een trainer met ballen is. Maar vervolgens laat hij zowel Stengs als Boadu staan.
Je kan het ook omdraaien, overal worden zijn deze 2 spelers onderwerp van gesprek met heel veel kritiek. Dan moet je wel ballen hebben om ze te laten staan :lol:
ForzAZ
Barry
Berichten: 4605
Lid geworden op: 18 dec 2004, 20:46
Locatie: Uitgeest

eenjaarazalkmaar schreef: 16 jan 2021, 22:23 Vervolgens heb ik woedend de tv in de Leidsche sneeuw geworpen.
Twee goals van ons 'goudhaantje' gemist dus! :lol:
Plaats reactie