AZ-ajax (wo 20 jan, 21.00u, KNVB-beker)

Eredivisie, bekerduel of oefenpotje: bespreek hier alle wedstrijden van het vlaggenschip
capefear
Fanatic
Berichten: 567
Lid geworden op: 06 okt 2020, 09:49

ForzAZ schreef: 22 jan 2021, 12:00 Dat idee had ik ook. Eerlijk gezegd vind ik zondag zelf ook veel belangrijker. Wie neemt die dennenappel nou nog serieus? :wink:
Als ze het waar maken, kan ik er ook wel mee leven.
ForzAZ
Barry
Berichten: 4605
Lid geworden op: 18 dec 2004, 20:46
Locatie: Uitgeest

eenjaarazalkmaar schreef: 21 jan 2021, 12:36 ajax heeft geleerd van de 0-2 afgang in de Arena afgelopen maart. Ik vond ze echt heel goed staan tegen AZ, dat vooral in de 2e helft nauwelijks meer uit eigen strafschopgebied kwam. Daarentegen kreeg ajax geen enorme kansen. Ik vond Letschert een meevaller en er kwam meteen meer voetbal met Sugawara op rechtsback.

ajax gaat veel over links. Iets om op te letten de volgende wedstrijd. Ik vrees dat Svensson er nog niet bij is.

Wijndal ging er eindelijk wel weer een paar keer mooi overheen. Karlsson was ook dreigend.

Feyenoord wordt heel pittig. Die zijn veel beter dan men schrijft of zegt.
AZ is dit seizoen minder dan het vorige.

Elke ploeg in Nederland die je onder druk weet te zetten komt in de problemen. Is al jaren zo.

ajax speelde dit keer meer over links. Misschien omdat die Anthony op de bank zat? Dus dat kan de volgende keer heel anders zijn als hij wel speelt.

Feyenoord is achterin sterker geworden met Sensini en Spajic. De jonge Geertruida en Malacia zijn bijters. Ons middenveld is normaal gesproken beter. Echter qua strijdlust is het drie tegen twee. Stengs doet daarin niet mee. Ben dus met je eens dat het zondag heel pittig wordt.
Gebruikersavatar
AZA'dam
Invaller
Berichten: 2225
Lid geworden op: 09 dec 2010, 08:45

Forza AZ schreef: 21 jan 2021, 08:38 Ik vind het wel logisch dat er of hij alle wedstrijden of bij geen wedstrijden in een ronde de VAR wordt gebruikt. Je kunt niet zomaar zeggen dat 1 wedstrijd belangrijker is dan een andere.
Late reactie, maar je kunt nou juist wel zeggen dat een wedstrijd tussen twee potentiële bekerwinnaars die vorig seizoen op een gedeelde eerste plaats eindigden, belangrijker is dan Rijnsburgse boys tegen RKC, in een achtste finale.
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6364
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

Wiedemeijer nu op ESPN....

'Deze scheidsrechter fluit voor de eerste keer een grote wedstrijd...'

'Ik vind hem wel stoer dat hij hem niet geeft...'

'Maar je kunt hem wel geven....'

=D> [-X
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6404
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

Ferry schreef: 24 jan 2021, 18:55 Wiedemeijer nu op ESPN....

'Deze scheidsrechter fluit voor de eerste keer een grote wedstrijd...'

'Ik vind hem wel stoer dat hij hem niet geeft...'

'Maar je kunt hem wel geven....'

=D> [-X
Wie heeft ook bedacht om Wiedemeijer autoriteit te geven in dat scheidsrechterskorps. Die krullebol kon zelf voor geen meter fluiten.
Plaats reactie