AZ-FC Groningen (zo 6 dec, 14.30u)

Eredivisie, bekerduel of oefenpotje: bespreek hier alle wedstrijden van het vlaggenschip
Gebruikersavatar
sister of mercy
Oude garde
Berichten: 1412
Lid geworden op: 29 jan 2004, 17:24
Locatie: oudorp
Contacteer:

Wat een kutseizoen

Louis kom er maar in
met de juiste balans tussen kwaliteit en strijd, kan je verder komen dan je eigen doelen
Gebruikersavatar
sister of mercy
Oude garde
Berichten: 1412
Lid geworden op: 29 jan 2004, 17:24
Locatie: oudorp
Contacteer:

Wat een kutseizoen

Louis kom er maar in
met de juiste balans tussen kwaliteit en strijd, kan je verder komen dan je eigen doelen
Gebruikersavatar
AlkmaarForever
Reservespeler
Berichten: 1791
Lid geworden op: 10 dec 2006, 09:22
Locatie: Alkmaar

Laat die gozer ook lekker gewoon 20 seconden op de 16 vrij staan, natuurlijk joh.
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16057
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Boem 1-2.

Hoe verrassend dat we juist nu tegen onze eerste verliespartij aanlopen.

Boadu blijft maar staan (invloed van Mineola, ik weet het zeker) en doet geen flikker.
We zijn De Wit kwijt, die als enige nog wilde werken,

Ik ben er zó klaar mee.
Nu donderdag nog verliezen en het kutjaar is compleet,
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
FugAZi
Basisspeler
Berichten: 2875
Lid geworden op: 25 jul 2007, 11:42
Locatie: Alkmaar

Waarom, blijven Boadu en Stengs staan, ik kan er niet meer bij? Je hebt niks aan ze als ze niet top fit zijn. Zet er gretige spelers in vooral met tien man.
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6403
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

Ik word echt helemaal gek. Boadu en Stengs staan er nog steeds in !?!?!?!?!?!?!?!? :oops: :twisted: :evil:
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16057
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

FugAZi schreef: 06 dec 2020, 15:05 Waarom, blijven Boadu en Stengs staan, ik kan er niet meer bij? Je hebt niks aan ze als ze niet top fit zijn. Zet er gretige spelers in vooral met tien man.
De enige gretige wordt er uitgeschopt.
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

Denniz schreef: 06 dec 2020, 15:02 Kaartenhuis en een coach die niets doet en een spits die blijkbaar de baas is over de coach... rot op, zet een echte coach erin. Middenveld moet versterkt worden.
Geef Van Gaal een seizoenkaart op voorwaarde dat hij elke week een opstelling met wissels op een bierviltje zet :mrgreen: Dan spaar je ook het geld voor een technische staf uit.
ForzAZ
Barry
Berichten: 4605
Lid geworden op: 18 dec 2004, 20:46
Locatie: Uitgeest

Ja hoor nu mag Druijf er opeens weer in. Altijd van die wedstrijden waar vrijwel niks te halen valt.

Ik ben er nu al helemaal klaar mee. Jansen durft niks. Karaktervoetballers hadden vandaag op moeten staan. Maar wie zijn dat bij AZ? Geen Boadu en Stengs in ieder geval.

Waarom wisselt Jansen niet? Deze coach zal het 'm niet worden AZ! Eenhoorn en Huiberts dit kan echt niet!!
Gebruikersavatar
MO7
Beheerder
Berichten: 7728
Lid geworden op: 30 dec 2003, 19:14
Locatie: Alkmaar

Godsklere, zo slecht en toch niet gewisseld worden heb ik zelden gezien.
Waar is Altijd Zichzelf gebleven?
fcvictorie
Fanatic
Berichten: 642
Lid geworden op: 06 feb 2019, 11:01

Stengs en Boadu gewoon laten staan. Ogen totaal niet fris, zitten totaal niet in de wedstrijd, donderdag de belangrijke wedstrijd tegen Rijeka. Maar de trainer laat ze lekker staan. Schiet mij maar lek.
Gebruikersavatar
sister of mercy
Oude garde
Berichten: 1412
Lid geworden op: 29 jan 2004, 17:24
Locatie: oudorp
Contacteer:

Ik ben er ook klaar mee. Wat een zooitje. Donderdag wordt ook niets. Dag seizoen.
met de juiste balans tussen kwaliteit en strijd, kan je verder komen dan je eigen doelen
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

salmonyappi schreef: 06 dec 2020, 15:04 Boadu blijft maar staan (invloed van Mineola, ik weet het zeker) en doet geen flikker.

Ik ben er zó klaar mee.
Nu donderdag nog verliezen en het kutjaar is compleet,
Ik geloof dat je nog gelijk hebt ook :!:

Over 50 minuten lekker Bodo Glimt kijken. Die hebben wel een topcoach en voetballers die willen voetballen.
Gebruikersavatar
AlkmaarForever
Reservespeler
Berichten: 1791
Lid geworden op: 10 dec 2006, 09:22
Locatie: Alkmaar

Lekker joh, door met 9 man, feitelijk 7 uiteraard.
Gebruikersavatar
Jack
Fanpage-junk
Berichten: 11459
Lid geworden op: 26 feb 2005, 12:07

We houden geen speler over zo.. 2e rode kaart.
Glory Hunter
Gebruikersavatar
sister of mercy
Oude garde
Berichten: 1412
Lid geworden op: 29 jan 2004, 17:24
Locatie: oudorp
Contacteer:

Goezebejoek is een vuile......
met de juiste balans tussen kwaliteit en strijd, kan je verder komen dan je eigen doelen
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6403
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

NOG 7 over. Onkunde, kutcoach, schorsingen, mediagelul, blessures, puntverlies = kutweekend
Gebruikersavatar
Denniz
Oude garde
Berichten: 1431
Lid geworden op: 10 feb 2012, 22:15
Locatie: Swift City

Deze rode kaart is voor een groot deel te danken aan dat de nieuwe coach geen middenvelder heeft gebracht en BMI op het middenveld dingen moet doen die niet normaal zijn taak zijn. En de zwakste spelers niet wisselt. Boadu staat er nog steeds...



Jansen out!
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6403
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

Waarom heb je in godsnaam een bank vol spelers als je ze na deze wanvertoning nog niet inbrengt. Evjen, Gudmundsson, Reijnders? Pascal out
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

SimonPoulsen schreef: 06 dec 2020, 15:16 Waarom heb je in godsnaam een bank vol spelers als je ze na deze wanvertoning nog niet inbrengt. Evjen, Gudmundsson, Reijnders? Pascal out
Precies bij een rode kaart het middenveld versterken. Boadu en Stengs eraf halen. Zo moeilijk is het toch niet.
Plaats reactie