Heracles Almelo-AZ (zo 29 nov, 16.45u)

Eredivisie, bekerduel of oefenpotje: bespreek hier alle wedstrijden van het vlaggenschip
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16052
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Ze doen het gewoon xpres! Ons weer laten bibberen.....
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6361
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

salmonyappi schreef: 29 nov 2020, 17:26 Ons weer laten bibberen.....
Zegt veel over de echte kwaliteit in de spelersgroep en bij de technische staf.
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16052
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Ik snap de toegevoegde waarde van Aboukhlal niet, heeft nog geen invalbeurt iets laten zien.
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6401
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

salmonyappi schreef: 29 nov 2020, 17:34 Ik snap de toegevoegde waarde van Aboukhlal niet, heeft nog geen invalbeurt iets laten zien.
Hij is alleen maar bezig met het zoeken naar een schietkans voor zichzelf, echt tenenkrommend. Als speelde die wel een paar keer een mannetje uit. Het uitspelen van de kansen, en afstandschoten blijft een thema. Positief puntje is dat Boadu niet slecht was. Wijndal, Stengs en Koopmeiners redelijk. En nu allemaal pizza eten, om honger te krijgen in die pizzabakkers.
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6361
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

leszz schreef: 29 nov 2020, 17:20 Die lulhannes van een Bizot stond weer even naast zijn doel.
In NH Sportcafe vertelde Huiberts dat een aantal spelers deze zomer hun zinnen hadden gezet op een overstap naar een grotere competitie. Zie ook mijn post in Max' topic.
En dat zij nu moeite hebben om de knop om te zetten.

En dan denk ik in dit geval ook aan Bizot...
Gebruikersavatar
AZA'dam
Invaller
Berichten: 2225
Lid geworden op: 09 dec 2010, 08:45

Ze komen wel erg moeilijk tot scoren dit seizoen. De hoeveelheid kansen is enorm, vrijwel elke wedstrijd.
En het blijft maar zo onzorgvuldig. Eindeloos onnodig balverlies lijden. Wat dat betreft was het mooi om Sociedad te zien spelen. Technich zo beheerst. Die lijden zelden balverlies.
Ook het gebrek aan initiatief in de opbouw is zorgwekkend. Lijkt wel alsof dat alleen via Teun Koopmeiners kan.
Gebruikersavatar
pAZcal
Kristen
Berichten: 5359
Lid geworden op: 17 mei 2006, 18:52
Locatie: Leiden

salmonyappi schreef: 29 nov 2020, 17:34 Ik snap de toegevoegde waarde van Aboukhlal niet, heeft nog geen invalbeurt iets laten zien.
Jij snapt heel veel niet, dus dat zegt wat dat betreft niks. ;)
Gebruikersavatar
Langedijk
Gewoon Dirk
Berichten: 10987
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

Weer onnodig bibberen zoals gebruikelijk. Wat wordt er slecht geschoten zeg en wat is die Aboukhlal een waardeloze voetballer. Bizar.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

SimonPoulsen schreef: 29 nov 2020, 16:38 Die de Wit is echt een ster om als een malle druk te zetten, om dan of simpel uitgekapt te worden of een lompe overtreding te maken.
De Wit is wel heel belangrijk geworden met dat druk zetten. Hij is echt overal te vinden en gunt de tegenstander geen moment rust.
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

leszz schreef: 29 nov 2020, 17:08 Ik vind Stengs lang niet zo beroerd als men hier doet vermoeden. Creeert het meeste gevaar van de voorste drie, en ja dat gaat gepaard met risico’s. Moet zeggen dat Karlsson een stuk slechter speelt, die doet werkelijk helemaal niks vandaag en wat hij doet lijkt fout te gaan
Karlsson was vandaag inderdaad praktisch onzichtbaar en Stengs speelde weer prima.
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

Ferry schreef: 29 nov 2020, 17:49 In NH Sportcafe vertelde Huiberts dat een aantal spelers deze zomer hun zinnen hadden gezet op een overstap naar een grotere competitie. Zie ook mijn post in Max' topic.
En dat zij nu moeite hebben om de knop om te zetten.

En dan denk ik in dit geval ook aan Bizot...
Bizot was overduidelijk. Dat had ik ook al eerder gepost in zijn topic. Is natuurlijk ook belachelijk dat die transferperiode zo lang doorloopt.
DeZuivelDuivel
Technisch directeur
Berichten: 8982
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

-beschamende fout van een post-
Laatst gewijzigd door DeZuivelDuivel op 29 nov 2020, 21:11, 1 keer totaal gewijzigd.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6401
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

multatuli schreef: 29 nov 2020, 19:10 De Wit is wel heel belangrijk geworden met dat druk zetten. Hij is echt overal te vinden en gunt de tegenstander geen moment rust.
Dat is ook wel zo. Maar het blijft daar helaas vaak ook bij. Je mag ook best wel eens een bal veroveren, in plaats van je tegenstander elke keer plat lopen. En een keer een mooie steekbal of afstandschot zou ook niet verkeerd zijn voor de nmr 10 van AZ. Maar dat lijkt een keuze van AZ voor zon soort nummer 10. Zolang we winnen zal het wel goed zijn.
Gebruikersavatar
Langedijk
Gewoon Dirk
Berichten: 10987
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

DeZuivelDuivel schreef: 29 nov 2020, 19:39 Ook die invalbeurten dat ie opeens scoorde niet?
Hij heeft nog nooit gescoord bij een invalbeurt...
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

SimonPoulsen schreef: 29 nov 2020, 19:57 Dat is ook wel zo. Maar het blijft daar helaas vaak ook bij. Je mag ook best wel eens een bal veroveren, in plaats van je tegenstander elke keer plat lopen. En een keer een mooie steekbal of afstandschot zou ook niet verkeerd zijn voor de nmr 10 van AZ. Maar dat lijkt een keuze van AZ voor zon soort nummer 10. Zolang we winnen zal het wel goed zijn.
Een mooie steekbal liggen zijn kwaliteiten niet. Was bij Til trouwens ook. Wel duikt hij net als Til regelmatig voor de keeper op.
DeZuivelDuivel
Technisch directeur
Berichten: 8982
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Langedijk schreef: 29 nov 2020, 20:01 Hij heeft nog nooit gescoord bij een invalbeurt...
Oh dat was een basisplek en het was maar één keer.
Het ging slecht met de doelpunten, ik heb dat blijkbaar onthouden als meer wedstrijden :lol:
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16052
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

pAZcal schreef: 29 nov 2020, 18:04 Jij snapt heel veel niet, dus dat zegt wat dat betreft niks. ;)
Fijn. Dank voor deze verhelderende bijdrage.😫
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
Jack
Fanpage-junk
Berichten: 11459
Lid geworden op: 26 feb 2005, 12:07

Bij een kleine voorsprong en onder druk is Koopmeiners de grootste paniekvogel in het team ?

Het viel me op dat hij in de laatste fase de bal in paniek naar voren roste. Terwijl je van hem een bal zou verwachten die gericht zou zijn op balbezit en controle.

De paniekaanvallen van Koopmeiners slaan mogelijk over op medespelers zodat het hele team in paniek raakt en niet meer voetbalt.
Glory Hunter
Plaats reactie