Sparta-AZ (zo 4 okt, 14.30u)

Eredivisie, bekerduel of oefenpotje: bespreek hier alle wedstrijden van het vlaggenschip
DeZuivelDuivel
Technisch directeur
Berichten: 8984
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

multatuli schreef: 04 okt 2020, 15:53 Zinckernagel een paniekaankoop noemen is complete onzin. Volgens mij heb jij hem dan nog nooit zien spelen. Hij is qua voetbal en niveau vergelijkbaar met Karlsson en Hauge. De reden dat ik eerst voor Hauge pleitte is omdat hij jonger is en dus in potentie nog beter kan worden. Maar Zinckernagel doet op dit moment niet voor Hauge onder en is een stuk effectiever dan Stengs.

Voetbaltechnisch is er inderdaad kwaliteit genoeg, maar mentaal en qua inzet zit het bij een aantal spelers niet goed bij AZ.
Hahaha je gaat lekker, pas op straks denken mensen dat we dezelfde persoon zijn nu je zo volhard over deze potentiele aankoop :lol: :wink:
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

kuifje schreef: 04 okt 2020, 19:06 Als Taabouni wordt gebracht zal het op de flanken voorin zijn.

Ik geloof Stengs al wat meer heeft laten zien dan een rechtsbuiten in semi professionele vrij zwakke Noorse competitie. Misschien deze jongen wat constanter is. Maar dat is jouw conservatieve visie. Liever een jongen die een heel seizoen niveau WiIlem II/Heracles speelt dan een grillig toptalent in opleiding/ontwikkeling die met vallen en opstaan top Nederland afwisselt met rechterkolom maar uiteindelijk wellicht wel voor de hoofdprijs de deur uitgaat.

Maar ok, we zullen over tien jaar zien wie uiteindelijk de mooiste carrière bij elkaar heeft gespeeld. Ik zet mijn geld toch op Stengs.

Het gaat er niet om wie over 10 jaar de mooiste carrière heeft gehad, maar wie dit seizoen het beste voetbal (rendement) heeft bij AZ. Zinckernagel scoort bijna altijd een 7 met een uitschieter naar 8, maar scoort dus ook praktisch nooit lager dan een 7. Stenen scoort een paar wedstrijden een 8 of een 9, maar zakt de meeste andere wedstrijden door de ondergrens heen en scoort dan zelfs wel 3en en 4en. Die wedstrijden heb je dan helemaal niets aan Stengs.

Ander voorbeeld. Pelle heeft een mooie carrière gehad, maar zijn jaren bij AZ heeft hij maar een paar goede wedstrijden gespeeld. Is dat de situatie die jij wil? Of heb je dan liever ook iemand als Vincent Janssen die een mindere carriere heeft, maar wel bij AZ goed presteerde?
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

DeZuivelDuivel schreef: 04 okt 2020, 19:17 Hahaha je gaat lekker, pas op straks denken mensen dat we dezelfde persoon zijn nu je zo volhard over deze potentiele aankoop :lol: :wink:
verschil is dat jij liever Zinckernagel dan Hauge wilde. Ik koos eerder voor Hauge, maar schakel nu noodgedwongen door naar Zinckernagel. Hauge heeft trouwens vanavond als invaller zijn debuut gemaakt bij Ac milan.
DeZuivelDuivel
Technisch directeur
Berichten: 8984
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

multatuli schreef: 04 okt 2020, 19:26 verschil is dat jij liever Zinckernagel dan Hauge wilde. Ik koos eerder voor Hauge, maar schakel nu noodgedwongen door naar Zinckernagel. Hauge heeft trouwens vanavond als invaller zijn debuut gemaakt bij Ac milan.
Nee in de gedachte 'je kunt ze niet allemaal hebben' had ik liever Berg (mits Koopmeiners vertrekt of daarop vooruitlopend). Voor de rest denken we over die specifieke namen hetzelfde. Bedoelde het meer als grapje omdat ik nu al maanden tot vervelens toe om die LCV sta te roepen en bij specifieke namen dan van die ellelange discussies met andere aanga met dezelfde passie die jij nu toont :wink:
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

DeZuivelDuivel schreef: 04 okt 2020, 19:33 Nee in de gedachte 'je kunt ze niet allemaal hebben' had ik liever Berg (mits Koopmeiners vertrekt of daarop vooruitlopend). Voor de rest denken we over die specifieke namen hetzelfde. Bedoelde het meer als grapje omdat ik nu al maanden tot vervelens toe om die LCV sta te roepen en bij specifieke namen dan van die ellelange discussies met andere aanga met dezelfde passie die jij nu toont :wink:
Als je voor een bepaalde positie een speler nodig hebt en er is een hele goede speler, relatief goedkoop te halen, dan is 1 + 1 = 2. Dus halen die speler. Als Midtsjo deze transferperiode verkocht zou zijn, zou ik ook pleiten om Berg te halen. Ook een hele goede speler inderdaad. Ik ben ook echt fan geworden van Bodo/Glimt, ze hebben goede spelers en spelen fantastisch voetbal. Als AZ vorige week tegen Bodo had moeten spelen (toen Hauge nog meedeed) was AZ er kansloos af gegaan. Voetballend gelijkwaardig of AZ zelfs beter, maar de mentaliteit en de spelopvatting is veel beter bij Bodo en de voorhoede is effectiever. Die trainer heeft een goede visie op voetbal en maakt de spelers ook echt beter. En als je dan AZ vanavond die 2e helft ziet spelen, deed echt pijn aan mijn ogen.
Gebruikersavatar
Jack
Fanpage-junk
Berichten: 11459
Lid geworden op: 26 feb 2005, 12:07

Glory Hunter
Gebruikersavatar
sister of mercy
Oude garde
Berichten: 1412
Lid geworden op: 29 jan 2004, 17:24
Locatie: oudorp
Contacteer:

ForzAZ schreef: 04 okt 2020, 18:37 Kuifje jij en ik volgen AZ al lang en intensief. Deze wedstrijd is absurd. De vorige eigenlijk ook. Beide tegen laagvliegers. Onmogelijk eigenlijk. Toch presteert AZ het weer. Niet voor de eerste keer in de laatste tien jaar waar jij naar verwijst.

Het beleid is goed en verdedig jij ten alle tijden. Prima. Maar de prestatiecurve van AZ in de afgelopen tien jaar is wel heel erg grillig. Staat dat los van het beleid vind jij?

Ik denk het niet. Je moet niet alleen kijken naar de financiën, de jeugdopleiding, de keurige club AZ, etc. Uiteindelijk draait alles maar om één ding in topsport en dat is presteren als het er toe doet. Slecht of goed beleid!

Nog steeds, ondanks de komst van Robert Eenhoorn die het Nederlands honkbalteam naar de wereldtitel loodste, vind ik AZ niet in alles uitstralen dat hier een club staat die echt in alles op topniveau wil presteren.

Onze keepers zijn al jaren geen topniveau, dan wel worden na verloop van tijd minder. De keeperstrainer is al vaak genoeg ter discussie gesteld.

Onze verdediging lijkt wel de achilleshiel van onze club. Goede verdedigers opleiden lukt nauwelijks en de aankopen mogen niks kosten. Een gemis aan een LCV met opbouwende kwaliteiten wordt niet serieus genomen.

Ons middenveld is normaliter goed bezet. Hoewel het geschuif met Teun Koopmeiners van middenveld naar achteren en weer terug niet standvastig is. Ook niet bevorderlijk voor de automatismen.

Onze aanval is grillig en jong. Onberekenbaar. Kan voordelen hebben, maar in moeilijke tijden ook zware nadelen. Vorig seizoen hadden we een supertrio in vorm, maar de bezetting daar achter was matig. Nu met de komst van Karlsson winnen we aan kwaliteit, maar vandaag verliezen we kwaliteit door het vertrek van Idrissi die met zijn gif ook belangrijk was.

Leiderschap die ik niet in deze spelersgroep. De oudjes Vlaar en Leeuwin doen nauwelijks meer mee en onze aanvoerder lijkt niet de baas over de groep. De baas lijkt Slot ook niet meer te zijn. De nonverbale uitstraling van Boadu bij zijn wissel en geen handje met Slot wezen duidelijk op een ontevredenheid. Dat laatste zou ie vooral bij zichzelf moeten zoeken, maar of ie dat doet betwijfel ik.

Al jaren mis ik bij AZ de echte profmentaliteit. In het veld, maar ook er buiten. Al een aantal jaar slaagt de technisch directeur er niet in om tijdig de spelersgroep te versterken en te vaak komen er spelers die niet direct het gewenste niveau hebben.

Hoe kan jij nou het beleid zo goed vinden als jaar in jaar uit dezelfde dingen gebeuren bij AZ die niet leiden tot constante topprestaties!?
=D> =D> =D> prima verwoord. Afgelopen tien jaar hebben we ook veel misgelopen. Nog nooit stond er een gebalanceerd elftal aan het begin van het seizoen.
met de juiste balans tussen kwaliteit en strijd, kan je verder komen dan je eigen doelen
Gebruikersavatar
Jack
Fanpage-junk
Berichten: 11459
Lid geworden op: 26 feb 2005, 12:07

Glory Hunter
Gebruikersavatar
Jack
Fanpage-junk
Berichten: 11459
Lid geworden op: 26 feb 2005, 12:07

Glory Hunter
Gebruikersavatar
kuifje
Kristen
Berichten: 5555
Lid geworden op: 30 dec 2003, 15:10
Locatie: Zaandijk
Contacteer:

multatuli schreef: 04 okt 2020, 19:23 Het gaat er niet om wie over 10 jaar de mooiste carrière heeft gehad, maar wie dit seizoen het beste voetbal (rendement) heeft bij AZ. Zinckernagel scoort bijna altijd een 7 met een uitschieter naar 8, maar scoort dus ook praktisch nooit lager dan een 7. Stenen scoort een paar wedstrijden een 8 of een 9, maar zakt de meeste andere wedstrijden door de ondergrens heen en scoort dan zelfs wel 3en en 4en. Die wedstrijden heb je dan helemaal niets aan Stengs.

Ander voorbeeld. Pelle heeft een mooie carrière gehad, maar zijn jaren bij AZ heeft hij maar een paar goede wedstrijden gespeeld. Is dat de situatie die jij wil? Of heb je dan liever ook iemand als Vincent Janssen die een mindere carriere heeft, maar wel bij AZ goed presteerde?
Jij beweert dat Zinckernagel beter is dan Stengs. Maar eigenlijk wil je zeggen, hij is op dit moment beter maar Stengs heeft meer potentie en zal op langere termijn wellicht de betere speler worden.

Met Pellè heeft AZ pech gehad. Ook verguisd hier en net toen het wat werd moest hij worden verkocht omdat zijn contract te zwaar was. Was hij gebleven dan had hij ook nog één of twee topjaren hier gehad en dan voor veel meer geld verkocht zijn geweest.

Ik heb liever het talent van Stengs wetende dat zijn grilligheid uiteindelijk minder zal worden en hij vaker die 8 of 9 aantikt en je daarmee wel boven jezelf als club kan uitstijgen.

Is dat Bodo echt zo goed. Noorse competitie stelt toch niet veel voor. Ik geloof Friday ook uitblonk daar. Die Zickernagel is ook al 25, die gaat nooit of te nimmer hetzelfde opbrengen als Stengs.

Maar ook Zickernagel vandaag erbij hadden we denk ik 4-4 gespeeld of kan ie ook keepen?
Religieuzen, wappies en rechtsen zijn het afval van de maatschappij.

Ondernemers zijn een noodzakelijk kwaad.

Een goede concurrent is een failliete concurrent!
Gebruikersavatar
kuifje
Kristen
Berichten: 5555
Lid geworden op: 30 dec 2003, 15:10
Locatie: Zaandijk
Contacteer:

ForzAZ schreef: 04 okt 2020, 18:37 Kuifje jij en ik volgen AZ al lang en intensief. Deze wedstrijd is absurd. De vorige eigenlijk ook. Beide tegen laagvliegers. Onmogelijk eigenlijk. Toch presteert AZ het weer. Niet voor de eerste keer in de laatste tien jaar waar jij naar verwijst.

Het beleid is goed en verdedig jij ten alle tijden. Prima. Maar de prestatiecurve van AZ in de afgelopen tien jaar is wel heel erg grillig. Staat dat los van het beleid vind jij?

Ik denk het niet. Je moet niet alleen kijken naar de financiën, de jeugdopleiding, de keurige club AZ, etc. Uiteindelijk draait alles maar om één ding in topsport en dat is presteren als het er toe doet. Slecht of goed beleid!

Nog steeds, ondanks de komst van Robert Eenhoorn die het Nederlands honkbalteam naar de wereldtitel loodste, vind ik AZ niet in alles uitstralen dat hier een club staat die echt in alles op topniveau wil presteren.

Onze keepers zijn al jaren geen topniveau, dan wel worden na verloop van tijd minder. De keeperstrainer is al vaak genoeg ter discussie gesteld.

Onze verdediging lijkt wel de achilleshiel van onze club. Goede verdedigers opleiden lukt nauwelijks en de aankopen mogen niks kosten. Een gemis aan een LCV met opbouwende kwaliteiten wordt niet serieus genomen.

Ons middenveld is normaliter goed bezet. Hoewel het geschuif met Teun Koopmeiners van middenveld naar achteren en weer terug niet standvastig is. Ook niet bevorderlijk voor de automatismen.

Onze aanval is grillig en jong. Onberekenbaar. Kan voordelen hebben, maar in moeilijke tijden ook zware nadelen. Vorig seizoen hadden we een supertrio in vorm, maar de bezetting daar achter was matig. Nu met de komst van Karlsson winnen we aan kwaliteit, maar vandaag verliezen we kwaliteit door het vertrek van Idrissi die met zijn gif ook belangrijk was.

Leiderschap die ik niet in deze spelersgroep. De oudjes Vlaar en Leeuwin doen nauwelijks meer mee en onze aanvoerder lijkt niet de baas over de groep. De baas lijkt Slot ook niet meer te zijn. De nonverbale uitstraling van Boadu bij zijn wissel en geen handje met Slot wezen duidelijk op een ontevredenheid. Dat laatste zou ie vooral bij zichzelf moeten zoeken, maar of ie dat doet betwijfel ik.

Al jaren mis ik bij AZ de echte profmentaliteit. In het veld, maar ook er buiten. Al een aantal jaar slaagt de technisch directeur er niet in om tijdig de spelersgroep te versterken en te vaak komen er spelers die niet direct het gewenste niveau hebben.

Hoe kan jij nou het beleid zo goed vinden als jaar in jaar uit dezelfde dingen gebeuren bij AZ die niet leiden tot constante topprestaties!?
Die grilligheid hoort bij de ontwikkelingsclub die AZ is. Het is een andere manier van werken die tot nog toe zeer succesvol is geweest als je het gaat vergelijken met gelijkwaardige clubs in Nederland. Zodanig goed dat een kampioenschap al bijna als realistische verwachting wordt gezien. Dus inderdaad het staat niet los van het beleid. We kunnen meer op zekerheidsjes gokken maar dan haal je wat oudere spelers die degelijk zijn maar waar geen al te grote groeimarge in zit. AZ heeft de transferinkomsten hard nodig. Dus kopen voor 2 mio (of gratis vanuit opleiding) en hopen dat ze snel naar 10, 15 of 20 mio gaan. Vorig jaar gebeurde dit, nu is er een terug al, en straks pakken ze het misschien weer op. Intussen ben je door de gemiste start wel definitief uit zicht. Maar zonder je te richten op de potentie zou je nooit nog maar in zicht komen en op deze manier af en toe wel.

Echte topprestaties kunnen enkel bij rijkere clubs die brede selecties kunnen samenstellen met gearriveerde spelers. Wij zetten in op potentie en dan is vooraf maar de vraag hoe snel die wordt waargemaakt. Al jaren wordt geroepen dat AZ niet meekan op geld en het op haar eigen manier anders doet. Zo gauw het dan minder gaat wordt er meteen weer terug gegrepen naar het koopverhaal.

Vorig seizoen was dezelfde discussie en waren de prestaties geweldig; ook met dit beleid. Toen gaf ik ook al aan dat je hiermee hoge toppen kan scheren als alles meezit maar je ook redelijk kan terugvallen als het tegenzit. Het is net zaak om precies in slechte tijden aan je beleid vast te houden.

De lichaamstaal van Boadu interpreteerde ik toch als ontgoocheling in zichzelf.
Religieuzen, wappies en rechtsen zijn het afval van de maatschappij.

Ondernemers zijn een noodzakelijk kwaad.

Een goede concurrent is een failliete concurrent!
DeZuivelDuivel
Technisch directeur
Berichten: 8984
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

kuifje schreef: 04 okt 2020, 21:10 Jij beweert dat Zinckernagel beter is dan Stengs. Maar eigenlijk wil je zeggen, hij is op dit moment beter maar Stengs heeft meer potentie en zal op langere termijn wellicht de betere speler worden.

Met Pellè heeft AZ pech gehad. Ook verguisd hier en net toen het wat werd moest hij worden verkocht omdat zijn contract te zwaar was. Was hij gebleven dan had hij ook nog één of twee topjaren hier gehad en dan voor veel meer geld verkocht zijn geweest.

Ik heb liever het talent van Stengs wetende dat zijn grilligheid uiteindelijk minder zal worden en hij vaker die 8 of 9 aantikt en je daarmee wel boven jezelf als club kan uitstijgen.

Is dat Bodo echt zo goed. Noorse competitie stelt toch niet veel voor. Ik geloof Friday ook uitblonk daar. Die Zickernagel is ook al 25, die gaat nooit of te nimmer hetzelfde opbrengen als Stengs.

Maar ook Zickernagel vandaag erbij hadden we denk ik 4-4 gespeeld of kan ie ook keepen?
Friday was net als Weigelt een speler die een halve seizoenshelft uitblonk. Noorse spelers die echt overduidelijk de top van de competitie halen, haken in Nederland, Frankrijk en België in de regel gewoon aan. Ik zou eens beginnen met kritisch te zijn op AZ in plaats van kritisch op alles behalve AZ na zo'n wanvertoning.

Het huidige beleid van Huiberts lijkt veelal op vasthouden en gokken te zijn gebaseerd. Dan bedoel ik vasthouden aan de jeugd en de huidige staf. en gokken op de blessuregevoeligheid en grilligheid van spelers.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
kuifje
Kristen
Berichten: 5555
Lid geworden op: 30 dec 2003, 15:10
Locatie: Zaandijk
Contacteer:

DeZuivelDuivel schreef: 04 okt 2020, 21:28 Friday was net als Weigelt een speler die een halve seizoenshelft uitblonk. Noorse spelers die echt overduidelijk de top van de competitie halen, haken in Nederland, Frankrijk en België in de regel gewoon aan. Ik zou eens beginnen met kritisch te zijn op AZ in plaats van kritisch op alles behalve AZ na zo'n wanvertoning.

Het huidige beleid van Huiberts lijkt veelal op vasthouden en gokken te zijn gebaseerd. Dan bedoel ik vasthouden aan de jeugd en de huidige staf. en gokken op de blessuregevoeligheid en grilligheid van spelers.
Dus jij wil Slot eruit?

Grilligheid en dus gokken hoort bij het inzetten op potentie en groei. En wie is er dan zo blessuregevoelig buiten Vlaar?
Religieuzen, wappies en rechtsen zijn het afval van de maatschappij.

Ondernemers zijn een noodzakelijk kwaad.

Een goede concurrent is een failliete concurrent!
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

kuifje schreef: 04 okt 2020, 21:10 Jij beweert dat Zinckernagel beter is dan Stengs. Maar eigenlijk wil je zeggen, hij is op dit moment beter maar Stengs heeft meer potentie en zal op langere termijn wellicht de betere speler worden.

Met Pellè heeft AZ pech gehad. Ook verguisd hier en net toen het wat werd moest hij worden verkocht omdat zijn contract te zwaar was. Was hij gebleven dan had hij ook nog één of twee topjaren hier gehad en dan voor veel meer geld verkocht zijn geweest.

Ik heb liever het talent van Stengs wetende dat zijn grilligheid uiteindelijk minder zal worden en hij vaker die 8 of 9 aantikt en je daarmee wel boven jezelf als club kan uitstijgen.

Is dat Bodo echt zo goed. Noorse competitie stelt toch niet veel voor. Ik geloof Friday ook uitblonk daar. Die Zickernagel is ook al 25, die gaat nooit of te nimmer hetzelfde opbrengen als Stengs.

Maar ook Zickernagel vandaag erbij hadden we denk ik 4-4 gespeeld of kan ie ook keepen?
Ik heb precies beschreven dat Stengs in topvorm beter is dan Zinckernagel, maar dat Stengs bijna nooit die topvorm aantikt en daarom over een heel seizoen veel minder rendement heeft. En ja als Stengs zich goed doorontwikkelt dan kan hij een beter rendement krijgen, maar dan moet hij wel stappen gaan maken, want hij is al bijna een jaar in een slechte vorm. En op deze manier gaat hij over een jaar ook niet veel geld opbrengen.

Bodo staat circa 18 punten voor op de nummer 2 en was vorige week praktisch gelijkwaardig aan Ac Milan. Bodo had in Nederland waarschijnlijk bij de beste 5 meegedaan.

Fred is om meerdere redenen een slecht voorbeeld maar hij is nooit uitblinker geweest Noorwegen. Zinckernagel heeft veel betere statistieken dan Frédéric ooit had. Met hem zinckernagel erbij had je meer druk naar voren kunnen houden op naar achteren lopen voetballen en de doelpunten weg geven.
DeZuivelDuivel
Technisch directeur
Berichten: 8984
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

kuifje schreef: 04 okt 2020, 21:55 Dus jij wil Slot eruit?

Grilligheid en dus gokken hoort bij het inzetten op potentie en groei. En wie is er dan zo blessuregevoelig buiten Vlaar?
'DuS JiJ WiL SlOt ERuIT' waar zeg ik dat in godsnaam? helemaal nergens.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
Jack
Fanpage-junk
Berichten: 11459
Lid geworden op: 26 feb 2005, 12:07

Toch was het wel een hoopgevende wedstrijd tegen Sparta. Uieindelijk is Boadu gewisseld, hij speelt al langere tijd niet bijzonder. De eerste helft was gewoon goed en liet zien waartoe de selectie in staat is. Het gestuntel van Bizot zal hem misschien onzeker gemaakt hebben waardoor er vervolgfouten ontstonden. Het afstandsschot was hard en daardoor lastig te pakken. Karlsson maakte een goede indruk.

AZ doet het best aardig. Geeft de spelers niet zomaar weg en is behoedzaam.

Uiteindelijk gaat dit natuurlijk iets opleveren. De discussie gaat over het kopen van spelers maar zou moeten gaan over voetbal. Goed voetbal. De mate van balverlies over en weer wat het niveau karakteriseert, de fouten die gemaakt worden. De snelheid van het spel, de balbehandeling. De speelstijl, lijn in het spel. De attractiviteit. Wordt er aanvallend gespeeld of niet. Wordt er als team verdedigd.

Veel interessanter dan het eeuwige ge-emmer en gezeik over die linker centrale verdediger en al die dure aankopen waarvan je niet eens weet of ze tegen AZ's grillige wedstrijden kunnen.

AZ heeft ontzettend goede spelers.
Glory Hunter
Gebruikersavatar
Jack
Fanpage-junk
Berichten: 11459
Lid geworden op: 26 feb 2005, 12:07

Ik vind Koopmeiners een uitstekende aanvoerder bijvoorbeeld. En er zijn er meer.

Dit was bovendien met afstand de vermakelijkste wedstrijd in de eredivisie tot nu toe.

AZ kan nog veel beter. Door bijvoorbeeld twee helften in een wedstrijd geconcentreerd te spelen.
Glory Hunter
Gebruikersavatar
Jack
Fanpage-junk
Berichten: 11459
Lid geworden op: 26 feb 2005, 12:07

Vergis ik me of heeft Letschert een beetje de neiging te lopen met de bal in plaats van sneller te passen?
Glory Hunter
Gebruikersavatar
Jack
Fanpage-junk
Berichten: 11459
Lid geworden op: 26 feb 2005, 12:07

Haha. Koopmeiners. "Als ik die penalty had gemaakt dan was het 5-0 en was het klaar geweest".

Natuurlijk maakte die penalty geen reet uit. Geprutsblunder in het eigen strafschopgebied veroorzaakte direct en indirect het puntenverlies.
Glory Hunter
Gebruikersavatar
Jack
Fanpage-junk
Berichten: 11459
Lid geworden op: 26 feb 2005, 12:07

Als je met z'n allen in het doel sta, hoe dom moet je dan doen om toch nog een goal tegen te krijgen vanaf 5 meter afstand. AZ only.
Glory Hunter
Plaats reactie