Sparta-AZ (zo 4 okt, 14.30u)

Eredivisie, bekerduel of oefenpotje: bespreek hier alle wedstrijden van het vlaggenschip
Gebruikersavatar
Jack
Fanpage-junk
Berichten: 11459
Lid geworden op: 26 feb 2005, 12:07

Toch vond ik dit wel een vermakelijke wedstrijd. Hoe gaan ze dit uitleggen?
Glory Hunter
Gebruikersavatar
Alkmaar/Zaanstreek
Invaller
Berichten: 2360
Lid geworden op: 26 dec 2011, 09:38

Ik heb niet gekeken. Maar eh hoe is dit mogelijk..?
Gebruikersavatar
AlkmaarForever
Reservespeler
Berichten: 1818
Lid geworden op: 10 dec 2006, 09:22
Locatie: Alkmaar

Die Karlsson zal al wel weer heimwee hebben naar Elfsborg. 8)
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6487
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

Alkmaar/Zaanstreek schreef: 04 okt 2020, 14:24 Ik heb niet gekeken. Maar eh hoe is dit mogelijk..?
Drie tegengoals die de schuld zijn van Bizot....
AZuid-Scharwoude
Invaller
Berichten: 2250
Lid geworden op: 19 okt 2009, 15:00

Punt meer gepakt dan vorig seizoen uit bij Sparta...

Pffff.
Gebruikersavatar
Langedijk
Fanpage-junk
Berichten: 11130
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

Het begint al met die strafschop van Koopmeiners die er gewoon in moet. En dan blijkt Bizot omgekocht door 3 goals weg te geven en zijn team een ondertal te bezorgen. Nooit meer opstellen die vent. Boadu en Aboukhlal die voorin alles fout doen en geen bal fatsoenlijk vast kunnen houden. Wijndal die alles en iedereen voorbij laat lopen, Midtsjo die weer blijft lopen met die bal, Koopmeiners die elke corner en vrije trap mag nemen terwijl hij geen traptechniek heeft. Maar de allerslechtste was opnieuw Slot met zijn apathische gedrag en zijn late, onnavolgbare wissels. Weer onder druk en weer geen spelers op het veld met diepgang. Wat een verzameling amateurs bij elkaar. Het lachertje van Nederland.
Laatst gewijzigd door Langedijk op 04 okt 2020, 14:28, 1 keer totaal gewijzigd.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
Denniz
Oude garde
Berichten: 1431
Lid geworden op: 10 feb 2012, 22:15
Locatie: Swift City

Heel eerlijk... totaal geen enkele lijn in het spel. Midtsjo al weken uit vorm. Boadu speelt voor lul mee, Bizot helemaal de weg kwijt... Slot die tactisch rare beslissingen neemt.

Zachte heelmeesters........ actie!
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6539
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

Los van die hatrick blunders van Bizot creëer je helemaal niks de tweede helft. Slot keek het gelaten aan. Proftrainer onwaardig, en niet voor het eerst. Sparta en fortuna, de twee zwakste teams van de eredivisie maken er 7!.
Gebruikersavatar
MO7
Beheerder
Berichten: 7731
Lid geworden op: 30 dec 2003, 19:14
Locatie: Alkmaar

Langedijk schreef: 04 okt 2020, 14:27 Het begint al met die strafschop van Koopmeiners die er gewoon in moet. En dan blijkt Bizot omgekocht door 3 goals weg te geven en zijn team een ondertal te bezorgen. Nooit meer opstellen die vent. Boadu en Aboukhlal die voorin alles fout doen en geen bal fatsoenlijk vast kunnen houden. Wijndal die alles en iedereen voorbij laat lopen, Midtsjo die weer blijft lopen met die bal, Koopmeiners die elke corner en vrije trap mag nemen terwijl hij geen traptechniek heeft. Maar de allerslechtste was opnieuw Slot met zijn apathische gedrag en zijn late, onnavolgbare wissels. Weer onder druk en weer geen spelers op het veld met diepgang. Wat een verzameling amateurs bij elkaar. Het lachertje van Nederland.
Je hebt helaas helemaal gelijk. Niks geleerd van de vorige keren.
Waar is Altijd Zichzelf gebleven?
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

Joostess schreef: 04 okt 2020, 14:21 Joehoe! Nog niks verloren. We gaan de top 2 aanvallen!!!!
Klopt, maar wel aan de onderkant.
Gebruikersavatar
Sir Robbert
Reservespeler
Berichten: 1517
Lid geworden op: 22 feb 2005, 15:54

Ik weet niet meer of ik moet lachen of huilen :lol:
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

SimonPoulsen schreef: 04 okt 2020, 14:29 Los van die hatrick blunders van Bizot creëer je helemaal niks de tweede helft. Slot keek het gelaten aan. Proftrainer onwaardig, en niet voor het eerst. Sparta en fortuna, de twee zwakste teams van de eredivisie maken er 7!.
Daarom moeten ze ook Zinckernagel halen. Dan heb je tenminste 2 goede buitenspelers ipv 1. Nieuwe spits kan ook geen kwaad.
Gebruikersavatar
Perry
Invaller
Berichten: 2013
Lid geworden op: 25 nov 2006, 19:49

Tijd om eens ouderwets punten te geven. Al is het erg lastig om de eerste en de tweede helft als één wedstrijd te zien.

Bizot: 1,5
Wijndal: 5
Letschert: 6
Hatzidiakos: 5,5
Svensson: 6
Midtsjö: 5,5
Koopmeiners: 4,5
De Wit: 6
Aboukhlal: 7
Boadu: heeft te kort meegedaan om te beoordelen
Karlsson: 7

Als ik het zo bekijk nog redelijk hoge cijfers, maar dat is vooral dankzij de eerste helft.
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

Sir Robbert schreef: 04 okt 2020, 14:32 Ik weet niet meer of ik moet lachen of huilen :lol:
Dat hangt ervan af of je AZ of Sparta supporter bent.
Gebruikersavatar
leszz
Reservespeler
Berichten: 1707
Lid geworden op: 10 aug 2015, 09:28

Langedijk schreef: 04 okt 2020, 14:27 Het begint al met die strafschop van Koopmeiners die er gewoon in moet. En dan blijkt Bizot omgekocht door 3 goals weg te geven en zijn team een ondertal te bezorgen. Nooit meer opstellen die vent. Boadu en Aboukhlal die voorin alles fout doen en geen bal fatsoenlijk vast kunnen houden. Wijndal die alles en iedereen voorbij laat lopen, Midtsjo die weer blijft lopen met die bal, Koopmeiners die elke corner en vrije trap mag nemen terwijl hij geen traptechniek heeft. Maar de allerslechtste was opnieuw Slot met zijn apathische gedrag en zijn late, onnavolgbare wissels. Weer onder druk en weer geen spelers op het veld met diepgang. Wat een verzameling amateurs bij elkaar. Het lachertje van Nederland.
Laat Slot hier even buiten, zo veel vreemds heeft hij niet gedaan en hij heeft totaal geen grip op het gekluns van Bizot.

Dit is echt en alleen Marco Bizot die aan de hoogste paal gehangen mag worden. Hij brengt Sparta weer helemaal terug in de wedstrijd met die acties, door hem hadden ze weer geloof.

Ik bedoel 3 goals veroorzaken en een rode kaart pakken, er is letterlijk niks meer dat hij verkeerd had kunnen doen. NIKS!! Dit maak je echt nergens mee!
Wat een waardeloze lulhannes. Ik bedoel we wisten al dat deze vent niet bijster slim was, maar dit slaat alles.

Dit seizoen is klaar
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

Perry schreef: 04 okt 2020, 14:33 Tijd om eens ouderwets punten te geven. Al is het erg lastig om de eerste en de tweede helft als één wedstrijd te zien.

Bizot: 1,5
Wijndal: 5
Letschert: 6
Hatzidiakos: 5,5
Svensson: 6
Midtsjö: 5,5
Koopmeiners: 4,5
De Wit: 6
Aboukhlal: 7
Boadu: heeft te kort meegedaan om te beoordelen
Karlsson: 7

Als ik het zo bekijk nog redelijk hoge cijfers, maar dat is vooral dankzij de eerste helft.
cijfer voor Karlsson is te laag. De rest inclusief Bizot, zijn veel te hoog.
Gebruikersavatar
AZA'dam
Invaller
Berichten: 2248
Lid geworden op: 09 dec 2010, 08:45

Na drie wedstrijden nog ongeslagen!
Ik zie aanknopingspunten.
Gebruikersavatar
Sir Robbert
Reservespeler
Berichten: 1517
Lid geworden op: 22 feb 2005, 15:54

multatuli schreef: 04 okt 2020, 14:33 Dat hangt ervan af of je AZ of Sparta supporter bent.
Tjah, het is zo dramatisch dat je het allemaal bijna ziet aankomen. Te bizar voor woorden. Zelden zo teleurgesteld in AZ.
Gebruikersavatar
Jack
Fanpage-junk
Berichten: 11459
Lid geworden op: 26 feb 2005, 12:07

Het gevoel van de vorige wedstrijd neem je mee naar de volgende wedstrijd natuurlijk.
Glory Hunter
Gebruikersavatar
Jack
Fanpage-junk
Berichten: 11459
Lid geworden op: 26 feb 2005, 12:07

De vrije trap op de 5 meter lijn vond ik het hoogtepunt. Je verwacht een harde trap tegen de onderkant van de lat, maar de hele selectie staat op de doellijn en springt omhoog en de bal schiet eronderdoor. Erg mooi. zoiets. Onverwachts zeg maar.
Laatst gewijzigd door Jack op 04 okt 2020, 14:40, 1 keer totaal gewijzigd.
Glory Hunter
Plaats reactie