AZ-PEC Zwolle (za 19 sep, 16.30u)

Eredivisie, bekerduel of oefenpotje: bespreek hier alle wedstrijden van het vlaggenschip
AZuid-Scharwoude
Invaller
Berichten: 2250
Lid geworden op: 19 okt 2009, 15:00

Koopmeiners zou toch meer afstandschoten binnen de palen moeten kunnen mikken.
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6495
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

Letschert niet slecht - moet ik zeggen.

Maar er is nog een hoop werk te doen...
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6495
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

Afgelopen en uit: 1-1
Gebruikersavatar
Jack
Fanpage-junk
Berichten: 11459
Lid geworden op: 26 feb 2005, 12:07

Toch weer een beetje wil om te winnen bij AZ gezien. Voor de eerste keer sinds half maart.
Glory Hunter
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6544
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

Koopmeiners motm wederom. Reijnders viel goed in. Letschert mag blijven staan.
Gebruikersavatar
AlkmaarForever
Reservespeler
Berichten: 1818
Lid geworden op: 10 dec 2006, 09:22
Locatie: Alkmaar

Kingpin1966 schreef: 19 sep 2020, 16:13Lam wel, maar Van Polen niet.
Inconsequentie ten top.
AZuid-Scharwoude
Invaller
Berichten: 2250
Lid geworden op: 19 okt 2009, 15:00

AlkmaarForever schreef: 19 sep 2020, 16:29 Inconsequentie ten top.
Ja. Absurd dat de VAR daar dan weer niet ingreep.
Gebruikersavatar
leszz
Reservespeler
Berichten: 1707
Lid geworden op: 10 aug 2015, 09:28

Jeemig wat was Wijndak goed, laat gewoon precies zien waarom hij geselecteerd is voor het Nederlands elftal.

Koopmeiners ook erg goed! Afstandschoten en cornets zijn wel echt matig.

Letschert echt heel goed, met stip de beste CV van dit AZ.

Midtsjo wederom slecht, De Wit werkt hard maar tja, liever iemand die iets met een bal kan daar.
AZuid-Scharwoude
Invaller
Berichten: 2250
Lid geworden op: 19 okt 2009, 15:00

Vraag voor de mensen die in het stadion aanwezig zijn geweest vandaag: waren er ook nog mensen die 10 minuten voor het einde van de wedstrijd het stadion uit liepen?
Gebruikersavatar
Langedijk
Fanpage-junk
Berichten: 11146
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

SimonPoulsen schreef: 19 sep 2020, 16:28 Koopmeiners motm wederom.
Vind ik niet. Daarvoor was zijn traptechniek in aanvallend opzicht te zwak. Die corners... #-o
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
Metalingus
Oude garde
Berichten: 1359
Lid geworden op: 10 aug 2005, 13:22
Locatie: Heemskerk

AZuid-Scharwoude schreef: 19 sep 2020, 16:40 Vraag voor de mensen die in het stadion aanwezig zijn geweest vandaag: waren er ook nog mensen die 10 minuten voor het einde van de wedstrijd het stadion uit liepen?
Volgens mij niet. Het is mij niet opgevallen. Maar ja, je bent ook zo weg met maar 3500 toeschouwers.
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6544
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

Langedijk schreef: 19 sep 2020, 16:51 Vind ik niet. Daarvoor was zijn traptechniek in aanvallend opzicht te zwak. Die corners... #-o
Ja klopt die corners waren inderdaad belabberd. Toch was hij wederom een van de weinigen met beleving, inzet en het vizier naar voren, zeker tijdens de eerste 60 minuten.
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16209
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

AZuid-Scharwoude schreef: 19 sep 2020, 16:40 Vraag voor de mensen die in het stadion aanwezig zijn geweest vandaag: waren er ook nog mensen die 10 minuten voor het einde van de wedstrijd het stadion uit liepen?
Niemand!
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16209
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Voor mij was Wijndal motm.

Na zo’n 40 minuten was ik het al bijna goed zat.
Wat laten ze zich toch snel uit het veld slaan bij tegenslag.
Een heel slechte 1e helft, ook al toen het 11 tegen 11 was. Ik ga Stengs echt voorlopig niet missen, hij draagt werkelijk niets bij momenteel.

Gelukkig zag ik een fanatiek strijdend AZ in de 2e helft, met uitstekende invallers: Reijnders en Druif. Druif liet met bloedfanatieke positieve inzet even zien hoe het óók kan. Boadu had de mazzel dat ie een belachelijk doelpunt maakte en zich weer schijnbaar nuttig maakte.
Al met al ging iets minder ontevreden naar huis.
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
AZuid-Scharwoude
Invaller
Berichten: 2250
Lid geworden op: 19 okt 2009, 15:00

Metalingus schreef: 19 sep 2020, 17:18 Volgens mij niet. Het is mij niet opgevallen. Maar ja, je bent ook zo weg met maar 3500 toeschouwers.
salmonyappi schreef: 19 sep 2020, 17:39Niemand!
Dank voor de reacties!
Roadman
Ben-Sider
Berichten: 788
Lid geworden op: 23 mar 2017, 16:53

AZuid-Scharwoude schreef: 19 sep 2020, 16:40 Vraag voor de mensen die in het stadion aanwezig zijn geweest vandaag: waren er ook nog mensen die 10 minuten voor het einde van de wedstrijd het stadion uit liepen?
Nee hoor. Waarom zouden ze ook ? Een hard strijdend AZ voor een goed resultaat steunend. Is wat anders als dat azijngezeur wat je leest hier. Een AZ, dat in de 1e helft zoekend was. Zonder Idrissi, 70 minuten met 10 man, een Hatzidiakos na vele maanden terug, een goede en goedkope aankoop van
Huiberts met een stabiele Letschert, die m.i.meteen basisspeler is. Een groot aantal dubieuze beslissingen van een slechte scheids. Dus nee, niemand ging eerder weg. En er werd gewoon gezongen, gefloten, gescholden, geschreeuwd als vanouds. Maar kom op, brand nou niet meteen al die spelers af zeg. Er is hard gestreden voor een resultaat. En AZ wordt dit jaar, als topteam, al anders benaderd door oa media en clubs. Laten wij gewoon blijven doen. Komt het vanzelf wel weer.
Roadman
Ben-Sider
Berichten: 788
Lid geworden op: 23 mar 2017, 16:53

AZuid-Scharwoude schreef: 19 sep 2020, 17:57 Dank voor de reacties!
Jouw reacties lezend was je al na de 1e helft weggegaan. Want wat jij beschrijft allemaal; dat wil je toch geen 90 minuten zien ? 😉
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

Kingpin1966 schreef: 19 sep 2020, 15:59 Arbitrage slaat ook weer helemaal nergens op.
Van Polen mag gewoon doorschoppen op Boadu
Inderdaad. Zelfs meerdere pec supporters zeggen dat Van Polen er met rood van af had gemoeten.
AZuid-Scharwoude
Invaller
Berichten: 2250
Lid geworden op: 19 okt 2009, 15:00

Roadman schreef: 19 sep 2020, 18:32 Nee hoor. Waarom zouden ze ook ? Een hard strijdend AZ voor een goed resultaat steunend. Is wat anders als dat azijngezeur wat je leest hier. Een AZ, dat in de 1e helft zoekend was. Zonder Idrissi, 70 minuten met 10 man, een Hatzidiakos na vele maanden terug, een goede en goedkope aankoop van
Huiberts met een stabiele Letschert, die m.i.meteen basisspeler is. Een groot aantal dubieuze beslissingen van een slechte scheids. Dus nee, niemand ging eerder weg. En er werd gewoon gezongen, gefloten, gescholden, geschreeuwd als vanouds. Maar kom op, brand nou niet meteen al die spelers af zeg. Er is hard gestreden voor een resultaat. En AZ wordt dit jaar, als topteam, al anders benaderd door oa media en clubs. Laten wij gewoon blijven doen. Komt het vanzelf wel weer.
Eens. Maar over het weglopen: ik heb wel mensen op gekkere momenten zien weggaan. Ook in hele spannende slotfases. Het zal ook helpen dat het voor het eerst in lange tijd was dat mensen weer heen konden gaan en dat er allemaal gouden-kaarthouders zitten.
AZuid-Scharwoude
Invaller
Berichten: 2250
Lid geworden op: 19 okt 2009, 15:00

Roadman schreef: 19 sep 2020, 18:34 Jouw reacties lezend was je al na de 1e helft weggegaan. Want wat jij beschrijft allemaal; dat wil je toch geen 90 minuten zien ? 😉
Ik heb ze eens teruggelezen, maar weet niet op welke posts van mij je doelt. Ik vond het juist heel jammer dat ik niet aanwezig mocht zijn en ben nog nooit voor het laatste fluitsignaal weggegaan hoor. Oké, ik was het niet eens met de arbitrage, juist omdat je thuis op tv net als de VAR goed kunt zien wat er gebeurt. En Koopmeiners speelde sterk, maar zou nog wel meer uit zijn afstandschoten en vrije trappen kunnen halen denk ik (met zijn traptechniek).

Maar goed, mocht het negatief overgekomen zijn, dan is dat misschien thuis-op-de-bank-zit frustratie geweest. 😉
Plaats reactie