Oefenwedstrijden 2020/21

Eredivisie, bekerduel of oefenpotje: bespreek hier alle wedstrijden van het vlaggenschip
Gebruikersavatar
Jack
Fanpage-junk
Berichten: 11459
Lid geworden op: 26 feb 2005, 12:07

Letschert heb ik wel een paar keer balverlies zien lijden/veroorzaken.
Balverlies is killing !! les 1.
Glory Hunter
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

DeZuivelDuivel schreef: 03 sep 2020, 15:17 Oosting mag blijven, doet echt goede dingen.
Oosting is een heerlijke speler. Type Til/De Wit met ook veel diepgang. Weet veel kansen te creëren, als hij nu nog wat beter in de afronding wordt dan staat hij straks garant voor veel doelpunten. Laatste wedstrijd bij jong AZ stond hij zelfs als spits opgesteld en scoorde hij 1 keer.
DeZuivelDuivel
Technisch directeur
Berichten: 8985
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

multatuli schreef: 03 sep 2020, 15:31 Oosting is een heerlijke speler. Type Til/De Wit met ook veel diepgang. Weet veel kansen te creëren, als hij nu nog wat beter in de afronding wordt dan staat hij straks garant voor veel doelpunten. Laatste wedstrijd bij jong AZ stond hij zelfs als spits opgesteld en scoorde hij 1 keer.
Zijn voorzetten zijn ook heel sterk in ieder geval. dat kan ik dan weer waarderen.
Wat ik niet kan waarderen is dat Aboukhlal ze de vernieling in werkt :lol:
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
Jack
Fanpage-junk
Berichten: 11459
Lid geworden op: 26 feb 2005, 12:07

Oosting is eigen opleiding, Aboukhlal niet. Dat je duidelijk verschil in niveau ziet is zeer hoopgevend.
Glory Hunter
Gebruikersavatar
Jack
Fanpage-junk
Berichten: 11459
Lid geworden op: 26 feb 2005, 12:07

0-1


dus, dan zou je nu uit de voorrondes van de CL liggen. Niemand lijkt zich een beetje extra in te spannen.
Glory Hunter
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

De zwakste speler van Jong AZ krijgt weer speeltijd bij het 1e.
Gebruikersavatar
Jack
Fanpage-junk
Berichten: 11459
Lid geworden op: 26 feb 2005, 12:07

1-1. door een combinatie ook nog.
Glory Hunter
Gebruikersavatar
Jack
Fanpage-junk
Berichten: 11459
Lid geworden op: 26 feb 2005, 12:07

multatuli schreef: 03 sep 2020, 15:56 De zwakste speler van Jong AZ krijgt weer speeltijd bij het 1e.
Je bedoelt Gullit. Ik heb op 'm zitten letten, maar hij valt me niet negatief op. Sterker nog, hij passed iets harder dan anderen. En goed. En zijn mimiek of eigenlijk motoriek valt me op op bepaalde momenten.
Glory Hunter
Gebruikersavatar
Jack
Fanpage-junk
Berichten: 11459
Lid geworden op: 26 feb 2005, 12:07

1-1. tja.
Glory Hunter
Gebruikersavatar
kuifje
Kristen
Berichten: 5555
Lid geworden op: 30 dec 2003, 15:10
Locatie: Zaandijk
Contacteer:

Jack schreef: 03 sep 2020, 15:36 Oosting is eigen opleiding, Aboukhlal niet. Dat je duidelijk verschil in niveau ziet is zeer hoopgevend.
Eerlijk blijven, is pas op zijn 16de hier gekomen vanuit Emmen.
Religieuzen, wappies en rechtsen zijn het afval van de maatschappij.

Ondernemers zijn een noodzakelijk kwaad.

Een goede concurrent is een failliete concurrent!
AZuid-Scharwoude
Invaller
Berichten: 2245
Lid geworden op: 19 okt 2009, 15:00

Een assist voor Aboukhlal! 😀
Gebruikersavatar
Kilkenny
Moderatort
Berichten: 8330
Lid geworden op: 22 feb 2005, 21:24
Locatie: Alkmaar

AZuid-Scharwoude schreef: 03 sep 2020, 16:41 Een assist voor Aboukhlal! 😀
\:D/
_________________
"I don't know that!"
Gebruikersavatar
Jack
Fanpage-junk
Berichten: 11459
Lid geworden op: 26 feb 2005, 12:07

kuifje schreef: 03 sep 2020, 16:25 Eerlijk blijven, is pas op zijn 16de hier gekomen vanuit Emmen.
Maar het idee blijft hetzelfde. Van de eigen opleiding verwacht je betere spelers dan wat je kunt kopen.
Glory Hunter
Gebruikersavatar
kuifje
Kristen
Berichten: 5555
Lid geworden op: 30 dec 2003, 15:10
Locatie: Zaandijk
Contacteer:

Jack schreef: 03 sep 2020, 17:15 Maar het idee blijft hetzelfde. Van de eigen opleiding verwacht je betere spelers dan wat je kunt kopen.
Dat zal wel maar ik zit er ook niet op te wachten dat ajax straks eventueel Hillen of zo gaat claimen als eigen jeugd. Hier wegroven en dan doen uitschijnen alsof het door hun inbreng komt dat ze nu zo goed zijn.
Religieuzen, wappies en rechtsen zijn het afval van de maatschappij.

Ondernemers zijn een noodzakelijk kwaad.

Een goede concurrent is een failliete concurrent!
Gebruikersavatar
kuifje
Kristen
Berichten: 5555
Lid geworden op: 30 dec 2003, 15:10
Locatie: Zaandijk
Contacteer:

https://twitter.com/kaagent/status/1301 ... 45634?s=21

Ze noemen ons b-team een sterke tegenstander :)
Religieuzen, wappies en rechtsen zijn het afval van de maatschappij.

Ondernemers zijn een noodzakelijk kwaad.

Een goede concurrent is een failliete concurrent!
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16058
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Jack schreef: 03 sep 2020, 16:221-1. tja.
Maar een vooruitgang t.o.v. de door jou gememoreerde standaard 0-1 😉
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6366
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

AA Gent is de mogelijke volgende tegenstander in de CL voorronde.
Gebruikersavatar
timdadum
Seizoenkaarthouder
Berichten: 258
Lid geworden op: 22 mei 2017, 17:34

Ik vond AZ voor een B-elftal aardig spelen. Daar zitten toch wel leuk voetballende jongens tussen hoor. Die Oosting heb ik net als velen hier hoog zitten, die heeft een soort intelligentie en vernuftigheid die me doet denken aan Til maar die mist bij de Wit. Niet per sé technisch, meer qua keuzes en loopacties. Daar gaat het team beter van lopen. Alleen de afwerking laat in de voorbereiding nog wel eens te wensen over.

Wat heeft die Gullit een lomp ogende motoriek trouwens. Ik weet nog niet zo goed wat ik van die jongen moet vinden.
De bal is rond, de tweede helft is voor ons en we moeten ons beste beentje voorzetten.
DeZuivelDuivel
Technisch directeur
Berichten: 8985
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Slot verklaarde overigens dik tevreden te zijn met Reijnders. Dus daar ziet AZ sowieso wel rek in en dat verklaart ook waarom hij op de bank zat tegen Pilzen gekozen boven Oosting (en Evjen).
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

timdadum schreef: 04 sep 2020, 09:59 Ik vond AZ voor een B-elftal aardig spelen. Daar zitten toch wel leuk voetballende jongens tussen hoor. Die Oosting heb ik net als velen hier hoog zitten, die heeft een soort intelligentie en vernuftigheid die me doet denken aan Til maar die mist bij de Wit. Niet per sé technisch, meer qua keuzes en loopacties. Daar gaat het team beter van lopen. Alleen de afwerking laat in de voorbereiding nog wel eens te wensen over.

Wat heeft die Gullit een lomp ogende motoriek trouwens. Ik weet nog niet zo goed wat ik van die jongen moet vinden.
Ik ben vanaf het begin af aan geen heel groot fan van De Wit, maar ik heb hem nu meerdere keren bij Jong Oranje zien spelen en daar zie ik toch echt een hele andere De Wit dan bij AZ. Bij Jong Oranje worden zijn kwaliteiten veel beter benut dan bij AZ en daar scoort hij dan ook wel veel doelpunten. Hij kan het dus wel. Volgens mij heeft Til bij Jong Oranje niet beter gepresteerd dan de Wit daar doet. Oosting vind ik ook een hele leuke speler en inderdaad zelfde type als Til en De Wit. Hopelijk wordt hij in de toekomst nog beter dan die 2. Oosting moet inderdaad vooral nog aan de afronding werken. Misschien dat hij daarom afgelopen keer bij Jong AZ als spits was opgesteld.
Gesloten