AZ-ADO Den Haag (za 7 maa, 18.30u)

Eredivisie, bekerduel of oefenpotje: bespreek hier alle wedstrijden van het vlaggenschip
Gebruikersavatar
The Friar
Invaller
Berichten: 2302
Lid geworden op: 24 jan 2008, 20:17
Locatie: Alkmaar

3-0 Teun Koopmeiners
Bij het voetbal heb je doelen nodig.
Op het veld en daarbuiten.
Gebruikersavatar
The Friar
Invaller
Berichten: 2302
Lid geworden op: 24 jan 2008, 20:17
Locatie: Alkmaar

4-0 Ferdy Druijf
Bij het voetbal heb je doelen nodig.
Op het veld en daarbuiten.
Gebruikersavatar
AZA'dam
Invaller
Berichten: 2251
Lid geworden op: 09 dec 2010, 08:45

Ondanks een goede uitslag toch een wedstrijd met veel ergernis. Je hoopt toch, als je na 20 minuten al 2-0 voor staat, dat er een wedstrijd met een hoog tempo en veel beweging gaat komen. Een aantal jongens zijn nog steeds niet echt in vorm en daardoor het team verre van in topvorm. Maarja, zo lang er gewonnen blijft worden hoor je niemand klagen natuurlijk.
Gebruikersavatar
pAZcal
Kristen
Berichten: 5419
Lid geworden op: 17 mei 2006, 18:52
Locatie: Leiden

SimonPoulsen schreef: 07 mar 2020, 17:52 Na 28x de paal/lat heeft Wijndal eindelijk zn doelpuntje te pakken. Het is hem gegund.
Zo, echt wel. Iedereen was hartstikke blij voor hem. Mooi om te zien.
Gebruikersavatar
Sanctify
Supporter
Berichten: 240
Lid geworden op: 26 feb 2007, 22:14
Locatie: Koog aan de Zaan

Langedijk schreef: 07 mar 2020, 18:19 Een dramatische tegenstander die alleen verdedigt zorgt niet voor een leuke pot. Gaaaap. Gelukkig vroeg een goede marge maar ik zie het na rust geen 5-0 worden. ADO is echt tandeloos en dan missen ze Goossens ook nog. Clasie maar wisselen voor Evjen.
Persoonlijk vond ik dat ADO niet echt de bus parkeerde, dramatisch elftal wat niet beter kan.
4-0 is natuurlijk een goede overwinning maar verder was t spel niet om echt warm van te worden.
Ach als je tegen dit soort tegenstanders op halve kracht kan winnen zal t mij een worst wezen als ze maar weer gas geven als het er echt om gaat.
Vakkie P
ForzAZ
Barry
Berichten: 4605
Lid geworden op: 18 dec 2004, 20:46
Locatie: Uitgeest

Zakelijke overwinning. Prima 4-0.

Midstjö duidelijk niet fit. Gelukkig nog wel zo fit om een uur te spelen.

Evjen niet best ingevallen. Daarom maar omzetting met Stengs naar 10.

Wijndal eindelijk zijn goal. Een hele lekkere.

Druijf eindelijk zijn eerste eredivisiegoal. Ook lekker voor hem en voert de druk op Boadu op. Boadu die vandaag niet in de wedstrijd zat en veel te weinig bewoog.

Jammer dat Heerenveen niet mee werkt en de vele kansen voor rust niet weet te benutten. Maar goed zelf blijven winnen levert sowieso de 2e plek op en voorronde CL volgend seizoen.

Volgende week Groningen uit. Lastige pot. Hopelijk Midtsjö fit genoeg om te spelen en ik hoop dat Boadu dan weer op scherp staat.
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16209
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

AZA'dam schreef: 07 mar 2020, 19:43 Ondanks een goede uitslag toch een wedstrijd met veel ergernis. Je hoopt toch, als je na 20 minuten al 2-0 voor staat, dat er een wedstrijd met een hoog tempo en veel beweging gaat komen. Een aantal jongens zijn nog steeds niet echt in vorm en daardoor het team verre van in topvorm. Maarja, zo lang er gewonnen blijft worden hoor je niemand klagen natuurlijk.
Op zich niet, blij met de punten! Maar de eerste 35 minuten van de 2e helft waren wel ergerlijk slecht, heel erg van ADO maar ook van AZ. Die bal ging maar naar achter, alleen maar passjes terug in een ontzettend sloom tempo, ADO kon niet en AZ wilde consolideren leek het wel; ik dacht op een gegeven moment of AZ wel door had dat er ook nog betalend publiek op de tribune zat. Gelukkig maakte de vrije trap van Teun en de goal van Druijf het toch nog een vrolijk slot.
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16209
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Voor mij was De Wit man of the match. Hij had heel veel goede acties, ook verdedigend. Niet aflatende werklust en een heuse stofzuiger. Prima pot van Dani!
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
Langedijk
Fanpage-junk
Berichten: 11146
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

ForzAZ schreef: 07 mar 2020, 22:28
Volgende week Groningen uit. Lastige pot.
Eerst nog naar VVV. Die hun ongeslagen status na de winterstop gelukkig ook kwijt zijn.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
Kilkenny
Moderatort
Berichten: 8330
Lid geworden op: 22 feb 2005, 21:24
Locatie: Alkmaar

Jammer dat AZ er niet nog een doelpunt of 2 meer uithaalde. Dan hadden we nog iets meer druk op het doelsaldo kunnen zetten. Maar we kunnen er maar beter van uitgaan dat ajax nog wat punten moet laten liggen ten opzichte van ons. Misschien is het nog wel even lekker dat we in deze positie kunnen jagen in plaats van een positie te moeten verdedigen. Al had ik uiteraard liever gehad dat ajax punten had laten liggen maar je kan nou eenmaal niet alles hebben. Puntenverlies van Feyenoord morgen zou ook fijn zijn.
_________________
"I don't know that!"
ForzAZ
Barry
Berichten: 4605
Lid geworden op: 18 dec 2004, 20:46
Locatie: Uitgeest

Kilkenny schreef: 07 mar 2020, 23:03 Jammer dat AZ er niet nog een doelpunt of 2 meer uithaalde. Dan hadden we nog iets meer druk op het doelsaldo kunnen zetten. Maar we kunnen er maar beter van uitgaan dat ajax nog wat punten moet laten liggen ten opzichte van ons. Misschien is het nog wel even lekker dat we in deze positie kunnen jagen in plaats van een positie te moeten verdedigen. Al had ik uiteraard liever gehad dat ajax punten had laten liggen maar je kan nou eenmaal niet alles hebben. Puntenverlies van Feyenoord morgen zou ook fijn zijn.
Mee eens. Lichtjes gehoopt op puntenverlies in Heerenveen, dat de kansen overigens wel gehad heeft. Met als hoogtepunt een intikker van twee meter die gemist werd door de bal tegen het eigen standbeen te tikken. Was die er in gegaan dan had het net voor rust 1-0 voor H'veen geweest zag ik in de samenvatting. Die blonde Nigeriaan van H'veen is snel maar ook redelijk balvaardig. Speler om in de gaten te houden voor AZ al zal H'veen de hoofdprijs wel vragen.

AZ moet zelf blijven winnen en hopen op een misstap van ajax. Duels tegen Feyenoord van beide clubs kunnen een sleutelrol hierin spelen. Ook voor onze tweede plaats in de competitie. Van wedstrijd tot wedstrijd bekijken. Volgende week Groningen uit. Ook lastig.
Gebruikersavatar
pAZcal
Kristen
Berichten: 5419
Lid geworden op: 17 mei 2006, 18:52
Locatie: Leiden

salmonyappi schreef: 07 mar 2020, 22:43 Voor mij was De Wit man of the match. Hij had heel veel goede acties, ook verdedigend. Niet aflatende werklust en een heuse stofzuiger. Prima pot van Dani!
Nu nog scoren en zijn transformatie naar volwaardig AZ-speler is geslaagd.
Gebruikersavatar
kuifje
Kristen
Berichten: 5555
Lid geworden op: 30 dec 2003, 15:10
Locatie: Zaandijk
Contacteer:

ForzAZ schreef: 08 mar 2020, 08:49 Die blonde Nigeriaan van H'veen is snel maar ook redelijk balvaardig. Speler om in de gaten te houden voor AZ al zal H'veen de hoofdprijs wel vragen.
Ejuke bedoel je? Die is niet verkeerd.
Net gehaald, contract tot 2023, die komt niet voor onder de 10 mio.
Religieuzen, wappies en rechtsen zijn het afval van de maatschappij.

Ondernemers zijn een noodzakelijk kwaad.

Een goede concurrent is een failliete concurrent!
Gebruikersavatar
Kilkenny
Moderatort
Berichten: 8330
Lid geworden op: 22 feb 2005, 21:24
Locatie: Alkmaar

ForzAZ schreef: 08 mar 2020, 08:49 Mee eens. Lichtjes gehoopt op puntenverlies in Heerenveen, dat de kansen overigens wel gehad heeft. Met als hoogtepunt een intikker van twee meter die gemist werd door de bal tegen het eigen standbeen te tikken. Was die er in gegaan dan had het net voor rust 1-0 voor H'veen geweest zag ik in de samenvatting. Die blonde Nigeriaan van H'veen is snel maar ook redelijk balvaardig. Speler om in de gaten te houden voor AZ al zal H'veen de hoofdprijs wel vragen.

AZ moet zelf blijven winnen en hopen op een misstap van ajax. Duels tegen Feyenoord van beide clubs kunnen een sleutelrol hierin spelen. Ook voor onze tweede plaats in de competitie. Van wedstrijd tot wedstrijd bekijken. Volgende week Groningen uit. Ook lastig.
Ik hoop dat AZ VVV niet ook over het hoofd ziet.
_________________
"I don't know that!"
Gebruikersavatar
Forza AZ
Beheerder
Berichten: 6509
Lid geworden op: 27 dec 2003, 11:20
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

ForzAZ schreef: 08 mar 2020, 08:49 Volgende week Groningen uit. Ook lastig.
Groningen-uit is pas over 2 weken. Eerst nog uit tegen VVV volgende week.
ForzAZ
Barry
Berichten: 4605
Lid geworden op: 18 dec 2004, 20:46
Locatie: Uitgeest

Forza AZ schreef: 08 mar 2020, 11:54 Groningen-uit is pas over 2 weken. Eerst nog uit tegen VVV volgende week.
Sorry. Draai ik die twee wedstrijden om. :oops:
ForzAZ
Barry
Berichten: 4605
Lid geworden op: 18 dec 2004, 20:46
Locatie: Uitgeest

kuifje schreef: 08 mar 2020, 08:59 Ejuke bedoel je? Die is niet verkeerd.
Net gehaald, contract tot 2023, die komt niet voor onder de 10 mio.
Ja die bedoel ik. De enige voorin bij H´veen interessant voor AZ, maar nu al te duur denk ik.
ForzAZ
Barry
Berichten: 4605
Lid geworden op: 18 dec 2004, 20:46
Locatie: Uitgeest

Kilkenny schreef: 08 mar 2020, 10:46 Ik hoop dat AZ VVV niet ook over het hoofd ziet.
Oeps. :oops:
Gebruikersavatar
~AZ~
Kristen
Berichten: 5606
Lid geworden op: 20 jul 2013, 13:00

ForzAZ schreef: 08 mar 2020, 13:30 Ja die bedoel ik. De enige voorin bij H´veen interessant voor AZ, maar nu al te duur denk ik.
Van Bergen is ook wel interessant lijkt me. Niet dat ik denk dat beide spelers voor een acceptabel bedrag naar AZ zullen komen.
Gebruikersavatar
Kilkenny
Moderatort
Berichten: 8330
Lid geworden op: 22 feb 2005, 21:24
Locatie: Alkmaar

On topic graag.
_________________
"I don't know that!"
Plaats reactie