AZ-PEC Zwolle (zo 23 feb, 14.30u)

Eredivisie, bekerduel of oefenpotje: bespreek hier alle wedstrijden van het vlaggenschip
Gebruikersavatar
The Friar
Invaller
Berichten: 2302
Lid geworden op: 24 jan 2008, 20:17
Locatie: Alkmaar

2-0 Koopmeiners (penalty)
Bij het voetbal heb je doelen nodig.
Op het veld en daarbuiten.
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16209
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Nou nou nou, drie pingels.......geen van drieën echt 100% zeker......
Maar ik klaag niet. Feyenoord heeft ook al genoeg (te veel) mazzel gehad.
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16209
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Dit is nou zo’n moment waarop je Druijf e.a. zijn kans kan geven.
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
kuifje
Kristen
Berichten: 5555
Lid geworden op: 30 dec 2003, 15:10
Locatie: Zaandijk
Contacteer:

salmonyappi schreef: 23 feb 2020, 14:49 Nou nou nou, drie pingels.......geen van drieën echt 100% zeker......
Maar ik klaag niet. Feyenoord heeft ook al genoeg (te veel) mazzel gehad.
Als je zo zou tegen krijgen ben je witheet.
Ik had met nummer één en twee toch gevoel dat de bal werd gespeeld.
Religieuzen, wappies en rechtsen zijn het afval van de maatschappij.

Ondernemers zijn een noodzakelijk kwaad.

Een goede concurrent is een failliete concurrent!
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16209
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

kuifje schreef: 23 feb 2020, 14:53 Als je zo zou tegen krijgen ben je witheet.
Ik had met nummer één en twee toch gevoel dat de bal werd gespeeld.
Ik ook. Bij nr. 3 ook.
Maar: de VAR heeft niet ingegrepen, dus........🤓
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
kuifje
Kristen
Berichten: 5555
Lid geworden op: 30 dec 2003, 15:10
Locatie: Zaandijk
Contacteer:

salmonyappi schreef: 23 feb 2020, 14:56 Ik ook. Bij nr. 3 ook.
Maar: de VAR heeft niet ingegrepen, dus........🤓
Ik bedoelde nummer drie eigenlijk.
Religieuzen, wappies en rechtsen zijn het afval van de maatschappij.

Ondernemers zijn een noodzakelijk kwaad.

Een goede concurrent is een failliete concurrent!
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16209
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Maar een gewone “veldgoal” maken is toch nog steeds een probleem....

Aan de andere kant: PEC heeft werkelijk geen kans gehad.......
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Maxhuijp
Seizoenkaarthouder
Berichten: 457
Lid geworden op: 30 jul 2019, 09:09

Waarom word er niet gewisseld? Er moet donderdag weer gevoetbald worden..
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16209
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Jezus, Slot, gooi Druif er nou eens in. Komt die Aboukhlal weer......Stengs loopt weer te kutten en Boadu raakt geen knikker. 😡
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
SchoorlAZ
Invaller
Berichten: 2245
Lid geworden op: 20 jan 2013, 10:56

salmonyappi schreef: 23 feb 2020, 15:09 Jezus, Slot, gooi Druif er nou eens in. Komt die Aboukhlal weer......Stengs loopt weer te kutten en Boadu raakt geen knikker. 😡
2 miljoen betaald voor hem en 2 miljoen voor gudmundsson, voor 4 miljoen kon je een hele goede centrale verdediger kopen.
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6544
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

Dit is toch lachwekkend hoe levensgrote kansen keer op keer worden verprutst.
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16209
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Echt hoor, onze “talenten” (B & S) laten weer bitter weinig zien. Als je deze kansen mist.........
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
sister of mercy
Oude garde
Berichten: 1419
Lid geworden op: 29 jan 2004, 17:24
Locatie: oudorp
Contacteer:

Zooooooooooo ontzettend slecht. De hele voorhoede loopt voor geen meter en wie komt er in? Abouhkal. =D> =D>

Boadu weer niet gezien. Nog geen eens een normale veldgoal kunnen maken.
Heel veel spelers hebben een slechte balaanname en de verwerkings/handelingssnelheid is te traag.
met de juiste balans tussen kwaliteit en strijd, kan je verder komen dan je eigen doelen
Bob Ross
Basisspeler
Berichten: 2598
Lid geworden op: 31 dec 2003, 12:28
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

sister of mercy schreef: 23 feb 2020, 15:31 Zooooooooooo ontzettend slecht. De hele voorhoede loopt voor geen meter en wie komt er in? Abouhkal. =D> =D>

Boadu weer niet gezien. Nog geen eens een normale veldgoal kunnen maken.
Heel veel spelers hebben een slechte balaanname en de verwerkings/handelingssnelheid is te traag.
Kom op, beetje positiever hoor. Je had 5-0 kunnen moeten winnen en dat is al veel beter dan de afgelopen wedstrijden waar we weinig creëerden. Stengs op rechts ging ook al beter, Evjen op 10 is ook beter en Midstjo en Clasie ook stabiel. Myron heeft het gewoon even niet.
Hup AZ.
Rjansen17
Oude garde
Berichten: 1240
Lid geworden op: 21 aug 2017, 15:41

Stengs speelde een stuk beter dan de laatste paar weken. Zet Boadu en de Wit alleen voor de keeper en als Boadu zijn kleppen af doet had hij gescoort. Evjen veel balverlies maar sierlijk. Clasie erg goed, idrissi, deed hij mee? En mitsjo en wijndal prima. Keepertje goed en leeuwin en koopmeiners redelijk. Svensson liet een paar steekjes vallen maar werkt keihard. De wit viel slecht in, had er twee moeten maken. En de andere invaller wederom dramatisch.
DeZuivelDuivel
Algemeen directeur
Berichten: 9117
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Rjansen17 schreef: 23 feb 2020, 16:18 Stengs speelde een stuk beter dan de laatste paar weken. Zet Boadu en de Wit alleen voor de keeper en als Boadu zijn kleppen af doet had hij gescoort. Evjen veel balverlies maar sierlijk. Clasie erg goed, idrissi, deed hij mee? En mitsjo en wijndal prima. Keepertje goed en leeuwin en koopmeiners redelijk. Svensson liet een paar steekjes vallen maar werkt keihard. De wit viel slecht in, had er twee moeten maken. En de andere invaller wederom dramatisch.
Evjen had meer balverlies omdat men nog niet ingespeeld is op elkaar. (zelfde probleem als met Yuki, maar dan op hoger basis niveau).
Ik zag veel verbeteringen, ben het niet eens met dat Stengs het zoveel beter deed, hij kreeg gewoon meer ruimte en zat vast in zijn toebehorende rol en was dus wat sierlijker. Maar voor de rest was het nog altijd mr. nonchalance, zijn basisvaardigheden sorteren gewoon meer effect in de ruimte. De Wit heeft in ieder geval aangetoond waarom hij op de bank hoort.

Dan die penaltymomenten, die eerste is natuurlijk nooit een penalty, bij die tweede was er contact, in beide gevallen komt de PEC speler eigenlijk vanaf de verkeerde kant in en is het er gewoon dicht op. op de bal of niet is iets dat in de boekjes staat, maar scheidsrechters allang niet meer rekening mee houden. nu moet ik even niet de 2e en 3e door elkaar gaan halen en ik weet het even niet uit mijn hoofd meer: Maar bij een van de twee was het contact moment er wel een waaraan je weer die kaartendiscussie van tegen LASK kan aanhalen. toen dacht ik 'als je hem dan geeft, dan is het ook rood' maar wederom iets waar de VAR niet zomaar iets mee kan doen als er eenmaal een kaart gekozen is.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
AZuid-Scharwoude
Invaller
Berichten: 2250
Lid geworden op: 19 okt 2009, 15:00

Prima overwinning in deze fase van het seizoen waarin het niet loopt. Verdiend gewonnen, alleen de uitslag had groter uit moeten vallen met zulke uitgespeelde kansen. Als ze tegen LASK dit soort grote kansen krijgen en ze dan wel maken is het missen van vandaag ze vergeven. 😉

Stengs was op rechts veel waardevoller dan toen hij weer op het middenveld ging lopen. En volgende keer liever Druijf dan Aboukhlal. Ik denk dat Druijf zelfs op de flank waardevoller is dan Aboukhlal momenteel.

Publiek vandaag ook duidelijker hoorbaar (vooral nadat het 2-0 was geworden) dan tegen LASK afgelopen donderdag, maar daar mag ook nog wel een schepje bovenop. Met z'n allen vooruit!
Gebruikersavatar
Witzer
Ben-Sider
Berichten: 886
Lid geworden op: 18 apr 2012, 08:52

Zelden zoveel 100% kansen gezien. Prima pot, veel kansen gecreëerd, ondanks dat Idrissi het waarschijnlijk te koud had . Begrijp niet dat velen zo negatief zijn over de parels voorin. Ze creëren veel, maar nog wat slordig in de afronding. Druyf had er voor mij wel in gemogen na 70min. Clasie topwedstrijd. Laat maar staan zo. Midsjo ouderwets de onmisbare motor, briljant! Alle centjes bijelkaar schrapen voor een verhoogde aanbieding Huiberts!
Praat geen Poep, doos.
Gebruikersavatar
Jack
Fanpage-junk
Berichten: 11459
Lid geworden op: 26 feb 2005, 12:07

hahaha. AZ loopt drie punten in op de koploper !! lekkerrrr.
Glory Hunter
AZuid-Scharwoude
Invaller
Berichten: 2250
Lid geworden op: 19 okt 2009, 15:00

Clasie inderdaad erg goed vandaag. Lekker laten staan zo en afhankelijk van de tegenstander kiezen voor Evjen of De Wit.
Plaats reactie