Jong AZ 2019-2020

Eredivisie, bekerduel of oefenpotje: bespreek hier alle wedstrijden van het vlaggenschip
DeRodeBaron1967
Supporter
Berichten: 192
Lid geworden op: 16 jul 2010, 13:07

DeRodeBaron1967 schreef: 14 mei 2020, 07:22 Geloof het of niet, maar de eerste oefenwedstrijd voor het komende seizoen is ook alweer vast gelegd.

Volgens Voetbalopzaterdag.nl wordt op 1 augustus in en tegen Spakenburg gespeeld.
SV Spakenburg meldt een datum voor deze wedstrijd. Zaterdag 5 september om 1430. Alles ovb van de corona maatregelen en aanvang van de Tweede Divisie.
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

DeZuivelDuivel schreef: 08 jun 2020, 12:46 Hij lijkt om eerlijk te zijn ook met hele andere dingen bezig dan voetbal https://www.instagram.com/rl4hunnid/?hl=nl
Op basis van zijn instagram zie ik dat niet zo. Daarnaast is hij langdurig geblesseerd geweest en vervolgens de coronacrisis, dus nogal logisch dat er meer andere foto's op zijn instagram staan, dan voetbal foto's.
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

salmonyappi schreef: 09 jun 2020, 17:12 Ik denk dat ie eerder zijn naam tegen heeft.........deze schept nl. onbewust toch verwachtingen........
Ik denk dat Gullit zijn naam juist mee heeft. Misschien heeft hij wel talent, maar vond zijn optredens tot nog toe veel te onbesuisd met daarbij veel fouten.
DeZuivelDuivel
Technisch directeur
Berichten: 8984
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

multatuli schreef: 24 jun 2020, 18:58 Op basis van zijn instagram zie ik dat niet zo. Daarnaast is hij langdurig geblesseerd geweest en vervolgens de coronacrisis, dus nogal logisch dat er meer andere foto's op zijn instagram staan, dan voetbal foto's.
Die foto's zijn al van eerder. Dat ging vooral over mode en uitstraling.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

DeZuivelDuivel schreef: 24 jun 2020, 20:35 Die foto's zijn al van eerder. Dat ging vooral over mode en uitstraling.
Was dat niet tijdens zijn blessure dan? En anders nog....
DeZuivelDuivel
Technisch directeur
Berichten: 8984
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

multatuli schreef: 24 jun 2020, 20:59 Was dat niet tijdens zijn blessure dan? En anders nog....
Ik zeg hier uiteraard niet mee dat deze jongen die interesses niet mag/hoeft te hebben, ik denk gewoon dat zijn focus niet (meer) 100% op voetbal is en dat dit zijn ontwikkeling wat heeft tegen gezeten i.c.m. met zijn blessure. Als ik hier naar kijk zie ik gewoon een gozer die echt flink bij de pinken gehouden moet worden en daar is niets mis mee. Maar het kan wel de achteruitgang in zijn ontwikkeling verklaren.

Onder deze generatie voetballers zit er een hele levensstijl naast die van invloed kan zijn op hun carriere. (De hoeveelheid voetballers die denken dat ze kunnen rappen zal je bijvoorbeeld verbazen).
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
AZuid-Scharwoude
Invaller
Berichten: 2245
Lid geworden op: 19 okt 2009, 15:00

Lees net dat Ondrej Mihálik definitief is overgenomen door Viktoria Plzen. Ongelukkig geblesseerd geraakt en daarna geen toegevoegde waarde geworden, dus dat ruimt op in de selectie.
Gebruikersavatar
~AZ~
Kristen
Berichten: 5606
Lid geworden op: 20 jul 2013, 13:00

Weigelt gaat naar Dortmund onder-23.
DeZuivelDuivel
Technisch directeur
Berichten: 8984
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gesloten