Jong AZ 2022-2023

Eredivisie, bekerduel of oefenpotje: bespreek hier alle wedstrijden van het vlaggenschip
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16215
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Langedijk schreef: 19 apr 2023, 06:03 Conclusie: Goes is beter dan Hatzidiakos en Beukema. Maar ze houden hem bij voorkeur op de bank voor de Yourh League. Weten we dat ook weer.
Gerustgesteld?
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
Langedijk
Fanpage-junk
Berichten: 11150
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

salmonyappi schreef: 19 apr 2023, 10:15 Gerustgesteld?
Nee. Pijnlijk dat een betere verdediger op de bank wordt gehouden vanwege een jeugdtoernooi.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
AZA'dam
Invaller
Berichten: 2251
Lid geworden op: 09 dec 2010, 08:45

Langedijk schreef: 19 apr 2023, 06:03 Conclusie: Goes is beter dan Hatzidiakos en Beukema. Maar ze houden hem bij voorkeur op de bank voor de Yourh League. Weten we dat ook weer.
Hij is beter in de opbouw. Liet maandagavond ook weer een geweldige inspeelpass zien. Qua duelkracht en in de lucht zijn die jongens die er staan natuurlijk beter. Ook hebben die veel meer ervaring.
Gebruikersavatar
Langedijk
Fanpage-junk
Berichten: 11150
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

AZA'dam schreef: 19 apr 2023, 20:43 Qua duelkracht en in de lucht zijn die jongens die er staan natuurlijk beter. Ook hebben die veel meer ervaring.
Ja, dat hebben we gezien de afgelopen weken :shock:
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
DeZuivelDuivel
Algemeen directeur
Berichten: 9121
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Had het duel van Jong AZ tegen MVV gestaakt moeten worden?

https://www.espn.nl/voetbal/artikel/_/i ... ---jong-AZ
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
biefstukje
Supporter
Berichten: 125
Lid geworden op: 23 dec 2020, 18:09

DeZuivelDuivel schreef: 30 apr 2023, 11:23 Had het duel van Jong AZ tegen MVV gestaakt moeten worden?

https://www.espn.nl/voetbal/artikel/_/i ... ---jong-AZ
Beter van niet, anders had je voor 7 minuten heel dat stuk moeten reizen. Plus ook niet geheel onterecht dat Finn Stam wat bier over zich heen krijgt als hij voor die supporters hun neus het uitbundig gaat vieren. Zelf had ie het amper door zei hij ook in het interview.
Gebruikersavatar
Forza AZ
Beheerder
Berichten: 6509
Lid geworden op: 27 dec 2003, 11:20
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

DeZuivelDuivel schreef: 30 apr 2023, 11:23 Had het duel van Jong AZ tegen MVV gestaakt moeten worden?

https://www.espn.nl/voetbal/artikel/_/i ... ---jong-AZ
Volgens mij werd hij niet geraakt door een beker, maar alleen door het bier. Ik weet niet of dat ook telt als een "geraakte speler" volgens de nieuwe regels van de KNVB.
AZuid-Scharwoude
Invaller
Berichten: 2250
Lid geworden op: 19 okt 2009, 15:00

biefstukje schreef: 30 apr 2023, 11:27 Beter van niet, anders had je voor 7 minuten heel dat stuk moeten reizen. Plus ook niet geheel onterecht dat Finn Stam wat bier over zich heen krijgt als hij voor die supporters hun neus het uitbundig gaat vieren. Zelf had ie het amper door zei hij ook in het interview.
Ik vond hem niet echt uitdagen. Hij was gewoon heel blij en vierde zijn eerste goal in Jong AZ waarmee hij ook zijn fout van vlak ervoor bij de 1-1 goedmaakte. Maar eens met je dat het beter was dat er niet gestaakt werd. Hij had er zelf ook totaal geen last van verder.
DeZuivelDuivel
Algemeen directeur
Berichten: 9121
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Forza AZ schreef: 30 apr 2023, 12:40 Volgens mij werd hij niet geraakt door een beker, maar alleen door het bier. Ik weet niet of dat ook telt als een "geraakte speler" volgens de nieuwe regels van de KNVB.
Het was inderdaad enkel het bier, maar het principe is natuurlijk wel dat het ook iets anders had kunnen zijn.
In dit geval stonden de supporters natuurlijk met hun neus op het veld. Wat zeker iets heeft, maar in dit scenario wel risico's mee brengt. ik lees hierboven dat het gezien kan worden als uitdagen, maar ik vraag mij af waar die jongen dan zijn doelpunt had moeten vieren?
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
Metalingus
Oude garde
Berichten: 1359
Lid geworden op: 10 aug 2005, 13:22
Locatie: Heemskerk

DeZuivelDuivel schreef: 30 apr 2023, 18:24 Het was inderdaad enkel het bier, maar het principe is natuurlijk wel dat het ook iets anders had kunnen zijn.
In dit geval stonden de supporters natuurlijk met hun neus op het veld. Wat zeker iets heeft, maar in dit scenario wel risico's mee brengt. ik lees hierboven dat het gezien kan worden als uitdagen, maar ik vraag mij af waar die jongen dan zijn doelpunt had moeten vieren?
Bij de derde goal gingen de mannen in ieder geval wel direct richting eigen helft. Er bestaat gelukkig wel zoiets als lerend vermogen.
DeZuivelDuivel
Algemeen directeur
Berichten: 9121
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Metalingus schreef: 01 mei 2023, 18:32 Bij de derde goal gingen de mannen in ieder geval wel direct richting eigen helft. Er bestaat gelukkig wel zoiets als lerend vermogen.
Maar de hoek in lopen is toch in principe best normaal na een doelpunt?

Op fifa is het zelfs de standaardinstelling :wink: :lol:
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6545
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

Metalingus schreef: 01 mei 2023, 18:32 Bij de derde goal gingen de mannen in ieder geval wel direct richting eigen helft. Er bestaat gelukkig wel zoiets als lerend vermogen.
Doet me denken aan de wedstrijd tegen Antwerp :lol:
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12471
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

AZ staat 1-2 voor bij ajax.
Als ajax wint, dan springt het over AZ heen op de ranglijst.
Bij winst van AZ springt AZ, zoals het er nu voor staat, over de Graafschap en Telstar naar de 9e plaats.
we can come an end
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12471
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

gewonnen :D
we can come an end
Gebruikersavatar
Forza AZ
Beheerder
Berichten: 6509
Lid geworden op: 27 dec 2003, 11:20
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

differentcook schreef: 12 mei 2023, 19:56 gewonnen :D
Hiermee is Jong AZ het beste belofte-team.
Gebruikersavatar
pAZcal
Kristen
Berichten: 5421
Lid geworden op: 17 mei 2006, 18:52
Locatie: Leiden

Westerveld en Berkhout zijn terug. Kunnen nog net een wedstrijd meepakken (als Berkhout erin komt tenminste..).
DeZuivelDuivel
Algemeen directeur
Berichten: 9121
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

De aan de Graafschap verhuurde Mees Bakker lijkt een contract te gaan tekenen bij diezelfde club.


Benieuwd hoe het met Peer Koopmeiners, Kenzo Goudmijn en Jelle Duin gaat lopen. Ik neem aan dat die niet meer terug zullen keren.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
AZ-073
Invaller
Berichten: 2187
Lid geworden op: 07 jan 2012, 17:53
Locatie: Den Bosch

DeZuivelDuivel schreef: 29 mei 2023, 16:22 De aan de Graafschap verhuurde Mees Bakker lijkt een contract te gaan tekenen bij diezelfde club.


Benieuwd hoe het met Peer Koopmeiners, Kenzo Goudmijn en Jelle Duin gaat lopen. Ik neem aan dat die niet meer terug zullen keren.
Ik zou zeker Kenzo de voorbereiding mee laten draaien, die heeft best stappen gemaakt afgelopen seizoen, wel loopt zijn contract volgend jaar (2024) af.
Kristen Nygaard: Wat een parel! https://www.youtube.com/watch?v=aOoIME2NSG0"
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12471
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

goaltje van Addai tegen jong FC Utrecht als laatste actie voor de rust!
we can come an end
Gebruikersavatar
pAZcal
Kristen
Berichten: 5421
Lid geworden op: 17 mei 2006, 18:52
Locatie: Leiden

Ja, die gaat wel lekker veel spelen in jong AZ. Hartstikke mooi. Ik ben blij dat hij zijn prestaties een goed vervolg weet te geven.
Gesloten