AZ-sc Heerenveen (zo 22 mei, 14.30u, play-offs)

Eredivisie, bekerduel of oefenpotje: bespreek hier alle wedstrijden van het vlaggenschip
Gebruikersavatar
072
Fanatic
Berichten: 692
Lid geworden op: 23 apr 2022, 20:00
Locatie: Lille

Joostess schreef: 20 mei 2022, 08:37 Uit goals tellen niet meer dubbel. Dus 2-0 na een half uur is voldoende en dan kunnen we een extra verdediger brengen. Wedstrijd in de pocket!
1 extra verdediger? Gewoon 10 man voor de goal zetten!
Van Alkmaar begint de victorie
Gebruikersavatar
Sir Robbert
Reservespeler
Berichten: 1517
Lid geworden op: 22 feb 2005, 15:54

Ik ga liever werken.
Gebruikersavatar
Jack
Fanpage-junk
Berichten: 11459
Lid geworden op: 26 feb 2005, 12:07

Het is nog te winnen.
Glory Hunter
Gebruikersavatar
Forza AZ
Beheerder
Berichten: 6508
Lid geworden op: 27 dec 2003, 11:20
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

Jack schreef: 20 mei 2022, 08:20 De uitwedstrijd was 3-2. Maar tellen uitgoals dubbel? of is dat niet meer zo? Bij europese wedstrijden niet meer volgens mij.
De uitdoelpuntenregel is inderdaad afgeschaft, ook in de play-offs. Zie als voorbeeld Roda JC-Excelsior van vorige week. Na de 2-2 in Rotterdam en de 0-0 in Kerkrade volgde een verlenging.
Gebruikersavatar
Shota-Arveladze
Ben-Sider
Berichten: 915
Lid geworden op: 27 dec 2020, 13:19
Locatie: Haarlem

Joostess schreef: 20 mei 2022, 08:37 Uit goals tellen niet meer dubbel. Dus 2-0 na een half uur is voldoende en dan kunnen we een extra verdediger brengen. Wedstrijd in de pocket!
Afbeelding
"One swallow does not make a summer"
Gebruikersavatar
Langedijk
Fanpage-junk
Berichten: 11130
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

Ik hoop van harte dat ze deze ook niet winnen. Je staat gewoon voor lul tegen een campingelftal met als enige kwaliteit opportunisme.

Jansen handhaven betekent vervolgens een half leeg stadion, geen serieuze sponsor en spelers die niet voor AZ kiezen. En Jansen alsnog ontslaan is mosterd na de maaltijd.

Een grote interne teringzooi is het
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
RoycosoepieAZ
Oude garde
Berichten: 1115
Lid geworden op: 14 mei 2021, 09:41

Langedijk schreef: 20 mei 2022, 10:53 Ik hoop van harte dat ze deze ook niet winnen. Je staat gewoon voor lul tegen een campingelftal met als enige kwaliteit opportunisme.

Jansen handhaven betekent vervolgens een half leeg stadion, geen serieuze sponsor en spelers die niet voor AZ kiezen. En Jansen alsnog ontslaan is mosterd na de maaltijd.

Een grote interne teringzooi is het
Mee eens. Het mooie zou zijn dat ze volgend jaar weer internationaal voetbal spelen. Maar gezien de situatie lijkt het me goed om niet verder te komen. Komt er misschien toch een andere trainer en spelers.
Leeuwenhart
Seizoenkaarthouder
Berichten: 474
Lid geworden op: 12 dec 2017, 17:31

RoycosoepieAZ schreef: 20 mei 2022, 10:55 Mee eens. Het mooie zou zijn dat ze volgend jaar weer internationaal voetbal spelen. Maar gezien de situatie lijkt het me goed om niet verder te komen. Komt er misschien toch een andere trainer en spelers.
Tsja daarmee gaan we er wel blind van uit dat als we de play-offs winnen, Jansen dan wél mag blijven. Dat zou ik raar beleid vinden en niet des AZ. Het heeft nu gewoon geen zin om hem te ontslaan, alsof de assistent het heel anders zou gaan doen. Na de play-offs is het het beste om door te pakken maar nu moeten we hier gewoon doorheen, het is niet anders. Zware tijden voor de AZ supporter.
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12446
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Langedijk schreef: 20 mei 2022, 10:53 Ik hoop van harte dat ze deze ook niet winnen. Je staat gewoon voor lul tegen een campingelftal met als enige kwaliteit opportunisme.

Jansen handhaven betekent vervolgens een half leeg stadion, geen serieuze sponsor en spelers die niet voor AZ kiezen. En Jansen alsnog ontslaan is mosterd na de maaltijd.

Een grote interne teringzooi is het
Je gelooft er helemaal in, hé, in dit verhaal?
Wat mij betreft is er nog veel te analyseren en bediscussieren
Heb nog weinig voldoende overtuigends/steekhoudends gelezen
we can come an end
Roadman
Ben-Sider
Berichten: 788
Lid geworden op: 23 mar 2017, 16:53

differentcook schreef: 20 mei 2022, 13:07 Je gelooft er helemaal in, hé, in dit verhaal?
Wat mij betreft is er nog veel te analyseren en bediscussieren
Heb nog weinig voldoende overtuigends/steekhoudends gelezen
Dat helpt. Praatsessies genoeg geweest. Resultaat nul komma nul. Prestatie leveren zal helpen en niet dat constante gezever wat jij wilt. Denk je nu echt dat dit helpt ? Viva a break man !

Nog 1 potje zondag en dan kun je wekenlang analyseren zoveel als je wilt. Het resultaat ? Kijk naar de afgelopen weken en zondag. Dan weet je het allang.
Roadman
Ben-Sider
Berichten: 788
Lid geworden op: 23 mar 2017, 16:53

Langedijk schreef: 20 mei 2022, 10:53 Ik hoop van harte dat ze deze ook niet winnen. Je staat gewoon voor lul tegen een campingelftal met als enige kwaliteit opportunisme.

Jansen handhaven betekent vervolgens een half leeg stadion, geen serieuze sponsor en spelers die niet voor AZ kiezen.

Een grote interne teringzooi is het
Een half leeg stadion ( ik hoop zelfs op een nog leger stadion dan de helft) zal Jansen en Huiberts niet helpen in de evaluatie van het seizoen. En terecht.

Zoals ik al begreep zijn op mijn tribune al vele seizoenkaarthouders die, na de debacles van afgelopen weken, - met als hoogtepunt vorige week- , niet van plan om zondag hun dag te laten verpesten en zullen het stadion dan ook niet bezoeken.waaronder ik zelf ook.
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12446
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Roadman schreef: 20 mei 2022, 13:44 Dat helpt. Praatsessies genoeg geweest. Resultaat nul komma nul. Prestatie leveren zal helpen en niet dat constante gezever wat jij wilt. Denk je nu echt dat dit helpt ? Viva a break man !

Nog 1 potje zondag en dan kun je wekenlang analyseren zoveel als je wilt. Het resultaat ? Kijk naar de afgelopen weken en zondag. Dan weet je het allang.
Het gaat me er gewoon om dat velen op het forum al conclusies getrokken hebben (o.a. over Jansen), maar op basis van wat men daarbij heeft getypt, ik (vooralsnog) geen basis voor die conclusies zie. Het gaat me hier niet over wat men binnen AZ al dan niet moet doen (al ben ik uiteraard ook daar voor een goede manier van aanpak!)
we can come an end
Gebruikersavatar
Shota-Arveladze
Ben-Sider
Berichten: 915
Lid geworden op: 27 dec 2020, 13:19
Locatie: Haarlem

differentcook schreef: 20 mei 2022, 13:56 Het gaat me er gewoon om dat velen op het forum al conclusies getrokken hebben (o.a. over Jansen), maar op basis van wat men daarbij heeft getypt, ik (vooralsnog) geen basis voor die conclusies zie. Het gaat me hier niet over wat men binnen AZ al dan niet moet doen (al ben ik uiteraard ook daar voor een goede manier van aanpak!)
Nu weten we jouw mening wel. Je hoeft het niet iedere dag meerdere keren te posten hoor :roll:
"One swallow does not make a summer"
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12446
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Shota-Arveladze schreef: 20 mei 2022, 15:27 Nu weten we jouw mening wel. Je hoeft het niet iedere dag meerdere keren te posten hoor :roll:
Ik lees ook iedere dag opnieuw van sommigen over Jansen :-k
Dat triggert mij dan weer. Ik zal het voorlopig hierbij laten wbt mijn bezwaren. Ik verwacht overigens niet dat anderen uitgesproken zijn over hoe slecht Jansen zou zijn en dat hij weg moet
we can come an end
Gebruikersavatar
Jack
Fanpage-junk
Berichten: 11459
Lid geworden op: 26 feb 2005, 12:07

AZ met een regenboogvlag. Jaja.. als eerste stadion in Nederland.

Zou toch mooi zijn als de directie kwalitatief hoogwaardig voetbal zou willen leveren in plaats van dit soort onzin.
Glory Hunter
Gebruikersavatar
072
Fanatic
Berichten: 692
Lid geworden op: 23 apr 2022, 20:00
Locatie: Lille

Jack schreef: 20 mei 2022, 21:09 AZ met een regenboogvlag. Jaja.. als eerste stadion in Nederland.

Zou toch mooi zijn als de directie kwalitatief hoogwaardig voetbal zou willen leveren in plaats van dit soort onzin.
Maar dit vult de Insta lekker
Van Alkmaar begint de victorie
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16204
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

differentcook schreef: 20 mei 2022, 15:30 Ik lees ook iedere dag opnieuw van sommigen over Jansen :-k
Dat triggert mij dan weer. Ik zal het voorlopig hierbij laten wbt mijn bezwaren. Ik verwacht overigens niet dat anderen uitgesproken zijn over hoe slecht Jansen zou zijn en dat hij weg moet
Misschien moet ik je niet triggeren, maar ik doe het toch: hoe goed is Jansen dan volgens jou en leg uit waarom ie níét weg moet.
En geef nu even een andere reden dan : het is de schuld van Huiberts.
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12446
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

salmonyappi schreef: 20 mei 2022, 22:12 Misschien moet ik je niet triggeren, maar ik doe het toch: hoe goed is Jansen dan volgens jou en leg uit waarom ie níét weg moet.
En geef nu even een andere reden dan : het is de schuld van Huiberts.
Sorry Yappie, ik verander niet op commando van mening. Dus ik herhaal: Jansen kun je alleen beoordelen als trainer met een selectie die tekort schiet voor de doelstelling en verwachtingen van de supporters. Als je dat kunt doen, dan kun je waarderen dat hij van een flink afgeroomde selectie gedurende een flinke serie een presterend team heeft gemaakt, totdat het bezweek. Wat ook logisch is. Misschien moet hij weg, misschien niet. Wat mij triggert is dat mensen als vanzelfsprekend hun frustratie richten op de trainer, waar er iemand is die dit in de eerste plaats en meer verdient.

Als men daarbij dan ook allerlei verhalen ophangt aan hoe hij voor de betreffende persoon overkomt door zijn media-optredens, dan lukt het mij niet dit serieus te nemen (het irriteert me eerder)

Maar aub, breek me de bek niet meer open :wink:
we can come an end
DeZuivelDuivel
Algemeen directeur
Berichten: 9112
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Een presterende trainer die haalt resultaten.
En dan laten we even buiten beschouwing dat er redelijk presterende trainers zijn, die ook wel eens ontslagen zijn omdat ze niet bij een club paste.

Pascal Jansen is 5e geworden met slecht voetbal en staat op het punt om de playoffs voor Europees voetbal te verliezen. Dan zou goed voetbal, passie en strijd nog hebben kunnen bewijzen dat Jansen alles geprobeerd heeft, maar dat is niet zo. Ook heeft hij niet gebouwd aan een elftal voor volgend seizoen.

De resultaten zijn er niet, de weg er naartoe ook niet.
Wie dat niet raakt... tja.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6487
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

De laatste keer dat de nul is gehouden in de competitie was in januari 2022. Dus Heerenveen zal deze wedstrijd wel scoren.
Betekent dat AZ er minimaal drie moet scoren om na 90 minuten direct door te gaan.
Plaats reactie