FC Twente-AZ (wo 19 jan, 21.00u, KNVB-beker)

Eredivisie, bekerduel of oefenpotje: bespreek hier alle wedstrijden van het vlaggenschip
Gebruikersavatar
AZ-073
Invaller
Berichten: 2187
Lid geworden op: 07 jan 2012, 17:53
Locatie: Den Bosch

DeZuivelDuivel schreef: 19 jan 2022, 14:26 Met uitzondering van de wedstrijd tegen ajax hebben we nu ook een hele periode tegen de mindere goden gevoetbald. Twente is op dit moment gelijkwaardig in prestaties en dus ben ik benieuwd hoe we het er van af gaan brengen. Ieder resultaat geeft ons meer zicht op waar dit team momenteel staat.
En de logische vraag is dus: Waar staan we nu volgens jou?
Ikzelf was best onder de indruk hoe AZ, zeker in de 1e helft, de wedstrijd totaal domineerde en ook dat ondanks de fout van Vindahl, het team doorging en zeer verdiend heeft gewonnen
Kristen Nygaard: Wat een parel! https://www.youtube.com/watch?v=aOoIME2NSG0"
DeZuivelDuivel
Technisch directeur
Berichten: 8982
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Roadster schreef: 19 jan 2022, 23:00 Ik miste Barasi op de bank? Toch geblesseerd misschien? Gezien ze op handen zijnde verlenging, had ik hem toch echt wel bij de selectie voor deze wedstrijd verwacht?
Of toch geen verlenging?

Het pakte gisteren gelukkig goed uit.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
Kilkenny
Moderatort
Berichten: 8330
Lid geworden op: 22 feb 2005, 21:24
Locatie: Alkmaar

Jong AZ speelt a.s. vrijdag en a.s. maandag. Normaal gesproken speelt hij die wedstrijden de volle 90 minuten mee en ze zijn voorzichtig met hem. Ik dacht ook dat hij licht geblesseerd is geweest, maar dat kan ik niet terugvinden. Genoeg redenen om hem gisteren niet mee te nemen. Hopelijk ook om de laatste contractplooien glad te strijken. Laat dat nieuws vandaag maar komen.
_________________
"I don't know that!"
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10070
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

MO7 schreef: 19 jan 2022, 22:17 Ik claim de Antti-award van de dag.
Gewonnen.
Gebruikersavatar
AZ 4 Life
Harde Kern
Berichten: 13903
Lid geworden op: 08 feb 2004, 17:36
Locatie: Alkmaar

MO7 schreef: 19 jan 2022, 20:20 Door omstandigheden gedwongen zien we nu een elftal dat ook mijn voorkeur zou hebben als iedereen fit was. Ben dus benieuwd of ik het al die tijd qua voetballend vermogen beter heb ingeschat dan Pascal de boterbabbelaar.
Had het centrum Witry-Beukema voor FC Twente-AZ jouw voorkeur als iedereen fit was? Dan ben je echt een hele grote :wink:
Gebruikersavatar
MO7
Beheerder
Berichten: 7728
Lid geworden op: 30 dec 2003, 19:14
Locatie: Alkmaar

Dat de sleutel lag bij het weghalen van het duo onkunde en onrust is nu bevestigd. Jammer dat Jansen weer terug gaat naar het vertrouwde rampenduo zodra die kans weer daar is.
Waar is Altijd Zichzelf gebleven?
Plaats reactie