Jong AZ 2021-2022

Eredivisie, bekerduel of oefenpotje: bespreek hier alle wedstrijden van het vlaggenschip
Gebruikersavatar
Kilkenny
Moderatort
Berichten: 8330
Lid geworden op: 22 feb 2005, 21:24
Locatie: Alkmaar

salmonyappi schreef: 06 dec 2021, 22:39 Jammer hoor, we zakken en zakken, van 1 naar nu al 14………
Natuurlijk was die eerste plaats tijdelijk, dat wisten we allemaal, maar wel jammer dat die dalende lijn niet omgebogen kan worden momenteel.
Toch spelen ze helemaal niet slecht. Zowel Volendam als Excelsior hebben hier toch alle moeite om te winnen. Kansen benutten lijkt toch weer het grootste euvel.

Vrijdag Den Haag uit. Weer een zware wedstrijd.
_________________
"I don't know that!"
Gebruikersavatar
dirkjan
Goalscorer
Berichten: 3148
Lid geworden op: 09 mar 2006, 18:25
Locatie: Kolhorn
Contacteer:

Leuk stukje op https://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=397404 over Barasi.
Voorlopig is Barasi bij AZ in het bezit van een aflopend contract. “Ik ben niet bezig met mijn contract, ik wil lekker voetballen en minuten maken. De rest laat ik wel aan mijn zaakwaarnemer en vader over, zij zijn daar mee bezig. Soms vraag ik even hoe het gaat, maar verder bemoei ik me er niet mee.
Wie zijn vrijheden wil opgeven voor veiligheid, zal uiteindelijk geen van beide hebben.
Gebruikersavatar
kuifje
Kristen
Berichten: 5555
Lid geworden op: 30 dec 2003, 15:10
Locatie: Zaandijk
Contacteer:

dirkjan schreef: 09 dec 2021, 07:36 Leuk stukje op https://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=397404 over Barasi.
Als je de rest leest en hoe geweldig Turkije vindt, dan lijkt het me wel een uitgemaakte zaak dat hij volgend seizoen in Turkije speelt.
Nu nog een paar maanden AZ aan het lijntje houden, wat minuten mogen maken en dan ervandoor.
Religieuzen, wappies en rechtsen zijn het afval van de maatschappij.

Ondernemers zijn een noodzakelijk kwaad.

Een goede concurrent is een failliete concurrent!
Gebruikersavatar
dirkjan
Goalscorer
Berichten: 3148
Lid geworden op: 09 mar 2006, 18:25
Locatie: Kolhorn
Contacteer:

kuifje schreef: 09 dec 2021, 11:54 Als je de rest leest en hoe geweldig Turkije vindt, dan lijkt het me wel een uitgemaakte zaak dat hij volgend seizoen in Turkije speelt.
Nu nog een paar maanden AZ aan het lijntje houden, wat minuten mogen maken en dan ervandoor.
Ik had het stuk al gelezen. Je doelt hier op?
Zo werd de naam van Barasi reeds in verband gebracht met Galatasaray en Besiktas. “Ik heb het wel gehoord. Ik weet niet of het klopt, maar ik heb het ook gelezen. Het zou kunnen, ik ben er niet echt bezig. Dat zijn wel clubs waar je van droomt, toch? Het is een jongensdroom, maar ik denk er nu niet echt aan."
Dat vind ik allemaal wel meevallen hoor. Is toch logisch.
Wie zijn vrijheden wil opgeven voor veiligheid, zal uiteindelijk geen van beide hebben.
Gebruikersavatar
kuifje
Kristen
Berichten: 5555
Lid geworden op: 30 dec 2003, 15:10
Locatie: Zaandijk
Contacteer:

dirkjan schreef: 09 dec 2021, 13:53 Ik had het stuk al gelezen. Je doelt hier op?

Dat vind ik allemaal wel meevallen hoor. Is toch logisch.
Hij vindt het een jongensdroom en is einde contract. Dan is de kans toch wel heel groot dat een Turkse club een international van Jong Turkije een aanbieding doet waar hij dan ook graag op ingaat.
Religieuzen, wappies en rechtsen zijn het afval van de maatschappij.

Ondernemers zijn een noodzakelijk kwaad.

Een goede concurrent is een failliete concurrent!
Evjen fan
Dagjesmens
Berichten: 49
Lid geworden op: 24 dec 2020, 11:16

Als jong talent zou ik wel als allerlaatst naar een Turkse club toe gaan. Als ze ergens liever een volgevreten vedette met veel te veel salaris opstellen dan een beloftevol talent dan is het in Turkije wel.
Dus ik zie het niet zo snel gebeuren dat hij naar een Turkse club op dit moment in z'n carrière gaat.
Gebruikersavatar
kuifje
Kristen
Berichten: 5555
Lid geworden op: 30 dec 2003, 15:10
Locatie: Zaandijk
Contacteer:

Evjen fan schreef: 09 dec 2021, 17:14 Als jong talent zou ik wel als allerlaatst naar een Turkse club toe gaan. Als ze ergens liever een volgevreten vedette met veel te veel salaris opstellen dan een beloftevol talent dan is het in Turkije wel.
Dus ik zie het niet zo snel gebeuren dat hij naar een Turkse club op dit moment in z'n carrière gaat.
Voor iedereen die geen Turk is wel ja.
Religieuzen, wappies en rechtsen zijn het afval van de maatschappij.

Ondernemers zijn een noodzakelijk kwaad.

Een goede concurrent is een failliete concurrent!
DeZuivelDuivel
Algemeen directeur
Berichten: 9117
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Kadioglu heeft er ook baat bij gehad volgens mij.
Ik zou het wel begrijpen, Jansen ziet het niet in hem zitten.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
dirkjan
Goalscorer
Berichten: 3148
Lid geworden op: 09 mar 2006, 18:25
Locatie: Kolhorn
Contacteer:

kuifje schreef: 09 dec 2021, 14:29 Hij vindt het een jongensdroom en is einde contract. Dan is de kans toch wel heel groot dat een Turkse club een international van Jong Turkije een aanbieding doet waar hij dan ook graag op ingaat.
Real Madrid is voor de meeste ook een jongensdroom, maar niet elke voetballer die toevallig einde contract is gaat daar heen.
Wie zijn vrijheden wil opgeven voor veiligheid, zal uiteindelijk geen van beide hebben.
Gebruikersavatar
kuifje
Kristen
Berichten: 5555
Lid geworden op: 30 dec 2003, 15:10
Locatie: Zaandijk
Contacteer:

dirkjan schreef: 10 dec 2021, 09:50 Real Madrid is voor de meeste ook een jongensdroom, maar niet elke voetballer die toevallig einde contract is gaat daar heen.
Nee maar ik kan me wel voorstellen dat er een paar Turkse clubs zullen zijn die van zijn contractsituatie gebruik willen maken, zeker gezien het feit hij voor Jong Turkije speelt. Dan zie ik hem daar wel op ingaan.
Religieuzen, wappies en rechtsen zijn het afval van de maatschappij.

Ondernemers zijn een noodzakelijk kwaad.

Een goede concurrent is een failliete concurrent!
Gebruikersavatar
Jack
Fanpage-junk
Berichten: 11459
Lid geworden op: 26 feb 2005, 12:07

ADO-Jong AZ. Het gaat de laatste tijd niet goed qua resultaten. (laatste winst 1-10-2021)
verloren. 3-2.
Glory Hunter
Bob Ross
Basisspeler
Berichten: 2598
Lid geworden op: 31 dec 2003, 12:28
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

Jong AZ-Den Bosch, tussenstand 1-1, goal van Buurmester (assist Tabouni).

Wel jammer, die obscure Russische site zend het nou ook niet meer uit.
Hup AZ.
Gebruikersavatar
Jack
Fanpage-junk
Berichten: 11459
Lid geworden op: 26 feb 2005, 12:07

Jong AZ-Den Bosch: 3-3.
Glory Hunter
Gebruikersavatar
dirkjan
Goalscorer
Berichten: 3148
Lid geworden op: 09 mar 2006, 18:25
Locatie: Kolhorn
Contacteer:

Het wisselen van spelsysteem blijkt niet bij Martens vandaan te komen. Uit het AZ.nl interview
Grote stappen
De ervaringen in de Keuken Kampioen Divisie zorgen ervoor dat spelers zijn gegroeid in wat voor sommigen hun eerste jaar op profniveau is. Martens: "Hoewel ik qua resultaten niet helemaal tevreden ben, kan ik dat over de ontwikkeling van de selectie grotendeels wel zijn. Meerdere jongens zetten grote stappen. Zo hebben we onder meer ook gespeeld vanuit meerdere spelsystemen, zonder af te wijken van onze spelprincipes. Iets wat in het hedendaagse voetbal belangrijk is. Zo creëer je tactische flexibiliteit en dat is een meerwaarde voor later."
Wie zijn vrijheden wil opgeven voor veiligheid, zal uiteindelijk geen van beide hebben.
Gebruikersavatar
AZ-073
Invaller
Berichten: 2187
Lid geworden op: 07 jan 2012, 17:53
Locatie: Den Bosch

dirkjan schreef: 29 dec 2021, 10:09 Het wisselen van spelsysteem blijkt niet bij Martens vandaan te komen. Uit het AZ.nl interview
Waar baseer je dit op?
Ik lees nergens dat hij dit in opdracht oid doet.
Ik lees dat ze meerdere systemen leren als onderdeel van de opleiding
Kristen Nygaard: Wat een parel! https://www.youtube.com/watch?v=aOoIME2NSG0"
Gebruikersavatar
kuifje
Kristen
Berichten: 5555
Lid geworden op: 30 dec 2003, 15:10
Locatie: Zaandijk
Contacteer:

AZ-073 schreef: 30 dec 2021, 13:09
Ik lees dat ze meerdere systemen leren als onderdeel van de opleiding
En wie denk je dat de parameters van de opleiding bepaalt?
Religieuzen, wappies en rechtsen zijn het afval van de maatschappij.

Ondernemers zijn een noodzakelijk kwaad.

Een goede concurrent is een failliete concurrent!
Gebruikersavatar
Jack
Fanpage-junk
Berichten: 11459
Lid geworden op: 26 feb 2005, 12:07

Voorzover ik weet ziet de Jeugdopleiding (Brandenburg) Jong AZ niet als onderdeel van de jeugdopleiding. En het eerste ziet Jong AZ niet als onderdeel van het eerste.
Wellicht kan Kuifje dit bevestigen of corrigeren?
Glory Hunter
Gebruikersavatar
AZ-073
Invaller
Berichten: 2187
Lid geworden op: 07 jan 2012, 17:53
Locatie: Den Bosch

kuifje schreef: 30 dec 2021, 15:14 En wie denk je dat de parameters van de opleiding bepaalt?
De trainer (Maarten dus) samen met de technische leiding?
Lijkt me heel voor de hand liggend of denk jij echt dat Maarten puur doet wat hem opgedragen wordt bij Jong AZ??
Kristen Nygaard: Wat een parel! https://www.youtube.com/watch?v=aOoIME2NSG0"
Gebruikersavatar
kuifje
Kristen
Berichten: 5555
Lid geworden op: 30 dec 2003, 15:10
Locatie: Zaandijk
Contacteer:

AZ-073 schreef: 31 dec 2021, 15:06 Lijkt me heel voor de hand liggend of denk jij echt dat Maarten puur doet wat hem opgedragen wordt bij Jong AZ??
Ja

De trainer heeft de vrijheid om bepaalde accenten te leggen maar moet verder voldoen aan de spelprincipes. Waarbij dus doorstroom voorop staat.
Religieuzen, wappies en rechtsen zijn het afval van de maatschappij.

Ondernemers zijn een noodzakelijk kwaad.

Een goede concurrent is een failliete concurrent!
Gebruikersavatar
Jack
Fanpage-junk
Berichten: 11459
Lid geworden op: 26 feb 2005, 12:07

100 minuten.

De staf van Jong AZ:

1. Maarten Martens
2. Alain Vonk
3. Bas Naber
4. Béla Szénási
5. Denny Noor
6. Goof van Loon
7. Henk Hut
8. Hessel Moens
9. Jeroen Peetoom
10. Johan de Haan
11. Juroen Koene
12. Kevin-Paul van Zoelen
13. Nick van der Velden
14. Tim van der Meulen

14 man.

Bij het eerste wordt er een onderscheid gemaakt tussen "Technische staf" en "Staf".

TM vermeldt:
TS Jong AZ.PNG
TS Jong AZ.PNG (47.67 KiB) 1029 keer bekeken
Laatst gewijzigd door Jack op 01 jan 2022, 11:42, 1 keer totaal gewijzigd.
Glory Hunter
Plaats reactie