Heracles Almelo-AZ (zo 19 sep, 16.45u)

Eredivisie, bekerduel of oefenpotje: bespreek hier alle wedstrijden van het vlaggenschip
Gebruikersavatar
AZA'dam
Invaller
Berichten: 2248
Lid geworden op: 09 dec 2010, 08:45

bk wcm schreef: 19 sep 2021, 21:17 Reijnders was basisspeler in de topper tegen directe concurrent RKC. Jansen was dus niet echt tevreden met zijn prestatie, want heeft nadien geen basisplek meer gekregen.
Reijnders draaide een goede voorbereiding maar speelde heel matig tegen RKC. Dat kostte hem zijn plaats. Nadien viel hij elke wedstrijd in en je merkte dan meteen dat er meer balans in het elftal was, er meer voetbal in zat. Daarnaast speelde hij ook persoonlijk geod tijdens die invalbeurten o.a. met goals dankzij hem tot gevolg.
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16209
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

AZA'dam schreef: 19 sep 2021, 21:40 ja, 1 punt meer uit 5 wedstrijden zou beter zijn
Scorebordjournalistiek.
Het is een punt meer (alhoewel ik niet verwacht dat we die halen: Twente uit wordt ook verlies…) maar is het beter?

Het ergste vind ik is, en het is echt de schaamte voorbij, dat we 17e staan.
Gruwel.
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
FugAZi
Basisspeler
Berichten: 2875
Lid geworden op: 25 jul 2007, 11:42
Locatie: Alkmaar

bk wcm schreef: 19 sep 2021, 21:17 Reijnders was basisspeler in de topper tegen directe concurrent RKC. Jansen was dus niet echt tevreden met zijn prestatie, want heeft nadien geen basisplek meer gekregen.
Hij zakte die wedstrijd best wel erg door het ijs. Ik denk zomaar dat we hem de komende wedstrijd gaan zien [-o< .
Maar de Wit een positie laten zakken is de laatste wedstrijden al een paar keer voorgekomen dus best kans dat dat hem wordt.
Gebruikersavatar
Langedijk
Fanpage-junk
Berichten: 11139
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

Zo te lezen heb ik aan de samenvatting wel genoeg gehad. Ik zag dat Clasie rood pakt op de helft van de tegenstander, dat Sugawara zijn man weer eens kwijt was en dat Aboukhlal mocht invallen. Niets nieuws onder de zon dus. Heeft onze keeper nog een redding verricht?
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
Metalingus
Oude garde
Berichten: 1357
Lid geworden op: 10 aug 2005, 13:22
Locatie: Heemskerk

Langedijk schreef: 20 sep 2021, 06:56 Zo te lezen heb ik aan de samenvatting wel genoeg gehad. Ik zag dat Clasie rood pakt op de helft van de tegenstander, dat Sugawara zijn man weer eens kwijt was en dat Aboukhlal mocht invallen. Niets nieuws onder de zon dus. Heeft onze keeper nog een redding verricht?
Die keeper houdt zowaar ook nog wel eens een balletje klemvast. Hij heeft ook wel de pech dat de meest fantastische ballen allemaal de kruising in vliegen.
Gisteren pakte hij er wel een paar mooi klem in tegenstelling tot die stompers die we hiervoor hadden.
vriend
Basisspeler
Berichten: 2598
Lid geworden op: 15 sep 2006, 23:38
Locatie: Alkmaar

Twee oliedomme overtredingen van zeer ervaren spelers. Clasie wil zich blijkbaar laten gelden als de nieuwe leider en gaat dan rare dingen doen. De overtreding van Midtsjø als inleiding tot de 3-2 was zo mogelijk nog dommer. Hij moet gewoon meelopen met de tegenstander, dan is er niets aan de hand.

En wanneer gaat de nieuwe wonderkeeper nu eens een bal tegenhouden?
Morele winnaars zijn slechte verliezers.
Gebruikersavatar
timdadum
Seizoenkaarthouder
Berichten: 258
Lid geworden op: 22 mei 2017, 17:34

vriend schreef: 20 sep 2021, 08:33 En wanneer gaat de nieuwe wonderkeeper nu eens een bal tegenhouden?
Volgensmij begrijp je zelf ook wel dat dit geen terecht verwijt is. Beetje makkelijk punten scoren. We verliezen en krijgen goals tegen, dus de keeper is kut. Als je de wedstrijd had gezien had je ook gezien dat Vindahl Jensen prima stond te keepen.

En ja, zelfs dan, kunnen er drie beauties in vliegen.

Hij maakt op mij een goede indruk.
De bal is rond, de tweede helft is voor ons en we moeten ons beste beentje voorzetten.
vriend
Basisspeler
Berichten: 2598
Lid geworden op: 15 sep 2006, 23:38
Locatie: Alkmaar

timdadum schreef: 20 sep 2021, 10:33 Volgensmij begrijp je zelf ook wel dat dit geen terecht verwijt is. Beetje makkelijk punten scoren. We verliezen en krijgen goals tegen, dus de keeper is kut. Als je de wedstrijd had gezien had je ook gezien dat Vindahl Jensen prima stond te keepen.

En ja, zelfs dan, kunnen er drie beauties in vliegen.

Hij maakt op mij een goede indruk.
Dan is het woord "prima" aan inflatie onderhevig. Bij de eerste tegengoal komt hij amper van de grond. Deed me aan Waterman denken. Die had dat ook.
8 tegengoals in 3 wedstrijden. Geef mij Hobie maar.
Morele winnaars zijn slechte verliezers.
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16209
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

timdadum schreef: 20 sep 2021, 10:33 Volgensmij begrijp je zelf ook wel dat dit geen terecht verwijt is. Beetje makkelijk punten scoren. We verliezen en krijgen goals tegen, dus de keeper is kut. Als je de wedstrijd had gezien had je ook gezien dat Vindahl Jensen prima stond te keepen.

En ja, zelfs dan, kunnen er drie beauties in vliegen.

Hij maakt op mij een goede indruk.
Sommigen hebben gewoon erg de behoefte om iemand ergens de schuld van te kunnen geven 😉
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
vriend
Basisspeler
Berichten: 2598
Lid geworden op: 15 sep 2006, 23:38
Locatie: Alkmaar

salmonyappi schreef: 20 sep 2021, 16:26 Sommigen hebben gewoon erg de behoefte om iemand ergens de schuld van te kunnen geven 😉
Dus het is allemaal pech en een ongelukkige samenloop van omstandigheden.
Morele winnaars zijn slechte verliezers.
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16209
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

vriend schreef: 20 sep 2021, 16:51 Dus het is allemaal pech en een ongelukkige samenloop van omstandigheden.
Ook.
Maar hoezo nu de schuld bij de keeper leggen?
Heb je de rest van het team zien spelen?
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
vriend
Basisspeler
Berichten: 2598
Lid geworden op: 15 sep 2006, 23:38
Locatie: Alkmaar

salmonyappi schreef: 20 sep 2021, 23:37 Ook.
Maar hoezo nu de schuld bij de keeper leggen?
Heb je de rest van het team zien spelen?
In mijn post heb ik het vooral over de domme overtredingen van Clasie en Midtsjo. En daarna stip ik aan dat onze keeper wellicht wat meer ballen zou mogen tegenhouden.
Inderdaad. Ik had ook Letschert kunnen noemen. Of Karlsson. Of de Wit.
Morele winnaars zijn slechte verliezers.
Plaats reactie