Ja, de mannen doen zeer zeker hun best, gewoon lastig om de rest mee te krijgen, al is het door de jaren heen wel veel beter geworden. Ik weet niet of de heren meelezen, maar als ik 1 tip mag geven, zoals tegen Gala wanneer we het lastig hebben, ga dan niet liedjes inzetten zoals "Alkmaar de stad van de Waagtoren" etc.. Dat is te ingewikkeld voor een groot deel van het stadion. Ik denk dat een meer simpel liedje zoals "Come on AZ" op dat soort momenten veel makkelijker is om ook de Molenaar tribune mee te krijgen. Zeker in dat soort fases, belangrijk wanneer er zoveel mogelijk geluid vanuit het stadion komt.Antti Opdam schreef: ↑02 dec 2024, 09:42 Het was gisteren - net als de rest van het team - ontzettend matig.
De Ben - Side probeerde het wel, maar de rest van het stadion liep rond als een zombie. Mét kater.
Een plukje carnavalsvierders uit Almelo bepaalden de sfeer.
Anders had er gewoon een grafstemming geheerst.
(En ja, ik zou zelf ook wat kunnen bijdragen, maar die tijd is geweest en ik viel onder mijn dekentje op de hoofdtribune bijna in slaap door het Kaasstolp - middenveld.)
Staan op de Ben-Side
- Sir Robbert
- Reservespeler
-
- Reservespeler
https://www.ad.nl/voetbal/aangifte-tege ... ~ac66a9ef/
Smakeloos? Ja. Maar is aangifte niet een beetje overdreven?
- salmonyappi
- Harde Kern
Niet alleen smakeloos maar ook nog eens ontzettend dom. Het lijken wel debiele schapen daar op die “Ben”. Je zou als AZ-team zijnde na afloop die jongens niet moeten bedanken, dat vak even over slaan……DonnyDelano schreef: ↑11 dec 2024, 13:53 https://www.ad.nl/voetbal/aangifte-tege ... ~ac66a9ef/
Sec genomen vind ik het niet overdreven. Als je dit met een groep op straat zingt word je opgepakt.
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
- Antti Opdam
- Harde Kern
Het enige onderdeel rond het eerste elftal dat nog een dikke voldoende verdient: de fans.
Veel en aanhoudende zang en steun gekoppeld aan mooie sfeer-acties. Goed bezig deze jongens.
Zeker als je dat - tijdens de bekerfinale - vergelijkt met de kaaskijkers uit Deventer. Of eerder Vitesse en Feyenoord.
Veel en aanhoudende zang en steun gekoppeld aan mooie sfeer-acties. Goed bezig deze jongens.
Zeker als je dat - tijdens de bekerfinale - vergelijkt met de kaaskijkers uit Deventer. Of eerder Vitesse en Feyenoord.
- differentcook
- Harde Kern
Het luid toezingen van RJOO bij de penalty serie vanaf de andere kant van het veld was erg goed.Antti Opdam schreef: ↑22 apr 2025, 03:52 Het enige onderdeel rond het eerste elftal dat nog een dikke voldoende verdient: de fans.
Iets meer variatie had gemogen . Wat is er mis met Ome Jan? En dat de Ben Side nu dikke vriendjes zijn met Aalborg die openlijk nazisymbolen dragen/tonen vind ik echt heel erg fout. Ik was zo masochistic om een stuk wedstrijd terug te kijken en we waren echt goed te horen en het zag er goed uit. Dus hulde voor het echte sfeerteam en niet voor de free fight nazi lovers.
Probably too old for this shit.