beessie schreef:Vandaag, juist nu het einde van een .naar verwachting, topseizoen thuis een leuk gesprek gehad over de spelers die zo nodig moesten(?) of wilden vertrekken om zich te verbeteren.
Natuurlijk alleen de spelers van de laatste vijf/zes jaar als voorbeelden genomen omdat het te ver gaat om de spelers van het kampioenselftal '81 mee te nemen in het gesprek.
Het viel ons op dat er eigenlijk niemand na hun AZ seizoen(en) nog echt succesvol is/was.
Misschien is dat een waarschuwing voor de spelers van nu die overwegen hun contract niet te verlengen of solliciteren naar een nieuwe topclub.
Neem nu: Ron Vlaar was toch best wel een publiekslieveling totdat hij bekend maakte weg te willen. Wat heeft die nog gepresteerd ?? of Tim de Cler die bij diezelfde club beland is. Toch ook niks meer terwijl Tim ervan overtuigd was een goede stap te hebben gezet. Henk Timmer heeft ook bij diezelfde club niet meer laten zien wat hij wel in Alkmaar heeft laten zien. En om bij die club maar even te blijven Landzaat ook niks meer. Ruud Vormer wilde ook meer en vecht nu samen met de andere Limbabwanen voor een langer verblijf in de eredivisie en hoopt op een geldschieter die Roda een beetje geld schenkt zodat de begroting kan sluiten. De verhuurde Donk zit trouw elke week weer op de bank en voetbalt behalve op de training nog maar zelden en laten we eerlijk zijn Donk was een belofte. Boy Waterman werd ,totdat hij in zijn privéleven wat enorme blunders maakte, toch ook op handen gedragen ? en nu dan ??
Okay Barry O. en Robin N. gaan met Salzburg lekker en kunnen we volgend seizoen in de CL tegenkomen maar wat voor Mickey Mouse competitie is dat nou eigenlijk ?
Perez dan ?? Nee na omzwerving *j*x en PiSVee en weer *j*x nu bij Twente een gewaardeerde speler dat wel maar hoopte Kenneth niet op meer dan Twente ?? Ik denk het wel
Gretar dan ?? Bolton is geen hoogvlieger maar het is wel de Premier League dus misschien is Gretar de enige die nog wat presteert
Ik denk dat er nog wel meer voorbeelden te noemen zijn maar is dit niet al genoeg waarschuwing voor de spelers die over hun contract nadenken ?
Je vergeet de Koef, een vaste basisplaats op de bank bij PSV.
Als hij speelt is hij geen schim meer van de speler bij AZ.
Dit zelfde geld ook voor Kromkamp.
Alleen hij heeft hij dit jaar minder gespeeld door blessures, maar ook hij is geen schim meer van de speler bij AZ.............
De enige speler die het nog goed vergaat is onze Joris bij HSV.
Maar ik moet zeggen dat ik hem bij Oranje veel fouten heb zien maken.