Ik denk dat Sadiq inderdaad het type speler is waar je zo snel mogelijk vanaf moet. Hij gaat het niet winnen van Lahdo en Addai komt er ook aan. Dan moet hij naar linksbuiten kijken en daar staat Myron die altijd speelt onder deze trainer.differentcook schreef: ↑11 jan 2024, 19:41 Ik had het idee dat, naast de jonkies, Sadiq het zekerheidje op de flanken moest zijn (wat Milhailovic op 10 moest zijn). Als hij dan het eerste half jaar veel minder dan de jonkies speelt, dan zou je kunnen overwegen om hem geen jaar te geven, maar sneller van de hand te doen. Ik krijg het idee dat hij een twijfelnoodgeval is, waar je op terug kan vallen aan het einde van de transferwindow, maar eigenlijk over twijfelt of die wel een meerwaarde is, Maar allicht is dit allemaal wat al te snel en kun je hem beter nog wat tijd geven om zijn potentieel te laten zien
Podcast 67 (en andere AZ gerelateerde podcasts)
-
- Invaller
-
- Fanpage-junk
Nee goh, bij het NHD wordt er eindelijk iemand wakker: Pavlidis op 10 is stom.
Maar gelukkig is daar een of andere Jansen sycofant die roept dat het volstrekt logisch is en het nog gaat verdedigen ook.
Maar gelukkig is daar een of andere Jansen sycofant die roept dat het volstrekt logisch is en het nog gaat verdedigen ook.
Zolang ie blijft scoren, hoef ik 'm niet te horen. Dat wordt nog wat met Mexx Meerdink
En Smit wordt natuurlijk ook een hit.
-
- Fanpage-junk
Laatste AZalerts zat niet heel veel energie in.
Zolang ie blijft scoren, hoef ik 'm niet te horen. Dat wordt nog wat met Mexx Meerdink
-
- Invaller
De laatste was alweer een stuk beter.
-
- Fanpage-junk
Ja eens. Benieuwd waar dat aan lag.
Hele intressante Podcast 67 met Toon Gerbrands. Vooral het stukje waar hij tussen neus en lippen door aangeeft dat de curator een mogelijke overnamekandidaat afwees die later in Arnhem opdook. Voor de rest een realistische, maar niet zo positieve kijk op de plaats van AZ in het nederlandse voetballandschap.
Leuke podcast inderdaad.snake schreef: ↑19 aug 2024, 21:04 Hele intressante Podcast 67 met Toon Gerbrands. Vooral het stukje waar hij tussen neus en lippen door aangeeft dat de curator een mogelijke overnamekandidaat afwees die later in Arnhem opdook. Voor de rest een realistische, maar niet zo positieve kijk op de plaats van AZ in het nederlandse voetballandschap.
-
- Fanpage-junk
Bij de laatste NHD podcast krijg ik het idee dat de presentator toch stiekem op dit forum meeleest 

- Antti Opdam
- Harde Kern
Is het het terugluisteren waard?DeZuivelDuivel schreef: ↑02 okt 2024, 22:26 Bij de laatste NHD podcast krijg ik het idee dat de presentator toch stiekem op dit forum meeleest![]()
- SjaakTrekhaak
- Invaller
Ja, 100%DeZuivelDuivel schreef: ↑02 okt 2024, 22:26 Bij de laatste NHD podcast krijg ik het idee dat de presentator toch stiekem op dit forum meeleest![]()
Hoi Brian Wijker
Doe je de volgende podcast de groetjes aan ons simpele forummerts?
The future is on sale
-
- Fanpage-junk
Ik snap de knipoog, maar het was meen ik Chris Wobben die een opmerking maakte over wat hij online allemaal las en dat kwam behoorlijk overeen met wat hier gepost wordt. Bij AZalerts zijn de reacties overwegend positiever en op instagram zijn ze niet zo uitgebreid.SjaakTrekhaak schreef: ↑03 okt 2024, 10:33 Ja, 100%
Hoi Brian Wijker
Doe je de volgende podcast de groetjes aan ons simpele forummerts?
- Dropkick Murphy
- Moderatort
Vanmiddag zitten wij om tafel met een oud-speler, medeverantwoordelijk voor onze allereerste bekerwinst.
En ook in Rotterdam en Deventer niet onbekend…
Hamvraag: hoe pak je dat nou aan, zo’n finale?
Wat zou jij hem willen vragen?
En ook in Rotterdam en Deventer niet onbekend…
Hamvraag: hoe pak je dat nou aan, zo’n finale?
Wat zou jij hem willen vragen?
Aldus de papegaai van de media
Vandaag jullie laatste podcast geluisterd. Persoonlijk vind ik het erg jammer dat jullie ermee stoppen. Veel verhalen en (jeugd)ervaringen sloten aan op die van mij, dus ik kon mij altijd goed inleven met jullie gedachten. Bedankt voor alle tijd en moeite die jullie erin hebben gestoken! Ik vond het erg waardevol!
Give me some Mo Meerdink!
Idem. Begrijpelijk, maar wel weer een verlies van een originele invalshoek richting alles rond ons AZ. In die NHD-podcast wordt nou echt niets nieuws of origineels gezegd (ze noemden Gouweleeuw toevallig, net als ik gisteren deed).
Probably too old for this shit.
Ik heb hem nog niet geluisterd, maar zag aan de melding van spotify al dat jullie ermee ophouden. Zonde, maar begrijpelijk. Ook de oude verhalen raken een keer op, en er zal gerust wat tijd in gaan zitten.
Dank voor alle uren luisterplezier! Ik was altijd blij verrast als er weer een nieuwe aflevering online kwam.
Dank voor alle uren luisterplezier! Ik was altijd blij verrast als er weer een nieuwe aflevering online kwam.
Wie zijn vrijheden wil opgeven voor veiligheid, zal uiteindelijk geen van beide hebben.