Voetbal is emotie, in goede en in slechte tijden.
Maar daar hebben sommigen gewoon geen begrip voor.
Ik zou bepaalde forumlieden best wel de professor op de Ben-side willen zien uithangen na een verloren bekerfinale of hoogopgelopen Europese wedstrijd om te zien hoe lang dat goed gaat..
Schop een forummer
-
- Fanpage-junk
Zolang ie blijft scoren, hoef ik 'm niet te horen. Dat wordt nog wat met Mexx Meerdink
En Smit wordt natuurlijk ook een hit.
-
- Fanpage-junk
Als je niet kan lezen, doe dan vooral ook niet zo uit de hoogte.salmonyappi schreef: ↑29 jun 2025, 17:54 Ja, over een eerste oefenwedstrijdje. Het was ook niet dat men hier over het resultaat de polonaise liep, dus een onnodige post.
Zolang ie blijft scoren, hoef ik 'm niet te horen. Dat wordt nog wat met Mexx Meerdink
- salmonyappi
- Harde Kern
Zie topic.DeZuivelDuivel schreef: ↑30 jun 2025, 20:32 Als je niet kan lezen, doe dan vooral ook niet zo uit de hoogte.
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
En ze gaan gewoon door. Enorm irritant. Quote een bericht, kopieer deze, en ga verder in een passender topic.AlkmaarForever in het Kees Smit topic schreef: ↑01 jul 2025, 20:48 Dit topic gaat al een tijdje niet meer over Kees.
Wie zijn vrijheden wil opgeven voor veiligheid, zal uiteindelijk geen van beide hebben.
-
- Fanpage-junk
Forum registratie 1 september 2024.
Toen was Reijnders al een jaar weg bij AZ.
Waar haal je deze wonderlijke kennis over wat Langedijk van Reijnders vond vandaan?
Dit is niet aan mij gericht maar het forum is gewoon openbaar. Het is misschien niet helemaal eerlijk maar ik ben ook rond die tijd geregistreerd maar lees al sinds 2004 regelmatig mee. Er zijn dus geen geheimenDeZuivelDuivel schreef: ↑15 jul 2025, 19:13 Forum registratie 1 september 2024.
Waar haal je deze wonderlijke kennis over wat Langedijk van Reijnders vond vandaan?

-
- Fanpage-junk
Zie de bijna gelijktijdige discussie tussen Bombaman en Chef die Bombaman naar het Dani de Wit topic heeft verplaatst.
Er zijn hier mensen die van mening zijn dat Chef bewust hier is om te stangen. Ik vind dit soort opmerkingen dan wellicht wat verdacht voor iemand die nieuw en van goede wil zou zijn.Ik heb er zeker twee gespot in de afgelopen maand. Maar dat is niet erg, inhoudelijk heb je soms best goede punten. Dat is uiteindelijk het belangrijkst. Ik heb jou in ieder geval nooit zien pleiten voor Dani de Wit boven Albert Gudmundsson.
Een dergelijk verwijt is aan jou volgens mij nog nooit gericht, omdat je gewoon op jouw manier netjes de discussies aangaat (en ook netjes zegt wat je vind van onze opvattingen of je ze nu nonsens vind of niet).
Misschien uit het Reijnders topic? Het is voor niet-leden gewoon allemaal toegankelijk om te lezen. Ik vond het altijd wel interessant om te volgen en te lezen, dit forum. Ik ben dan ook gewoon een groot en gepassioneerd AZ-fan. Pas later met het idee gekomen om zelf een account aan te maken en wat toe te voegen. Al wordt dat niet door iedereen gewaardeerd...DeZuivelDuivel schreef: ↑15 jul 2025, 19:13 Forum registratie 1 september 2024.