Transfergeruchten VIII (AZ)

Post hier alles over de spelers en trainer(s) van het eerste elftal. Hier kan je ook je ei kwijt over de personen in het bestuur.
DeZuivelDuivel
Fanpage-junk

Wat een vervuiling van dit topic weer jongens.
Zolang ie blijft scoren, hoef ik 'm niet te horen. Dat wordt nog wat met Mexx Meerdink
En Smit wordt natuurlijk ook een hit.
MO7
Beheerder

On topic graag.
Probably too old for this shit.
Antti Opdam
Harde Kern

SimonPoulsen schreef: 08 jun 2025, 13:35 AZ heeft geen enkele noodzaak om jongens van 18 of 19 te moeten opstellen.

Daar kritiek op hebben heeft niets te maken met gebrek aan realiteitszin. Stop dan ook aub met het wekken van die suggestie.
Eens.

Vervelend dat deze onzin zo hardnekkig verkondigd blijft worden.
Rjansen17
Reservespeler

Love AZ Til I Die! schreef: 08 jun 2025, 12:34 Men wilt liever een Karlsson terug die geen schim meer is toen hij AZ verliet?

Terwijl je een 20 jarige van Bommel hebt die in alles een Gakpo achtige speler is, waar de PL goud geld voor neer kan leggen.

Men vergeet volgens mij dat hij het 1e jaar direct werd gebombardeerd als vervanger van "Karlsson" geheel onterecht, maar redelijk heeft gedaan. Afgelopen seizoen amper fit geweest en dus geen wedstrijd ritme.

Karlsson kwam om 21/22 jarige leeftijd hier binnen. Bommel op 18/19 jarige leeftijd.

Aankomend jaar moet het gebeuren en dat zal hij zelf waarschijnlijk ook zo voelen.

Aangezien de meeste mensen toch graag van het vergelijken zijn, even deze statistiek voor jullie:

Gakpo had 15 G/A in 2000-2500 minuten op Rubens leeftijd, Ruben 14 in hetzelfde aantal minuten.
Een wedstrijd of 25, 3 goals en amper assists. Dat is van Bomnel. Daarnaast was het eerste seizoen, wel praktisch volledig fit, ronduit slecht. Vergelijken met Gakpo is echt onzin. Van Bommel heeft een aardig schot, maar geen Karlsson, een passeerbeweging niet aanwezig en een irritant mannetje, ook voor zijn medespelers. Dat laatste geldt denk ik ook wel voor Karlsson. Als je van Bommel kan cashen, direcht doen, maar ik moet nog zien dat iemand daar mio voor geeft.. Jaar in jaar uit wachten tot iemand eens wat presteert, koop ik geen seizoenkaart voor. Voor Karlsson wel. Gauw halen en kijken of je hem weer in de top eredivisie kan krijgen.
salmonyappi
Harde Kern

Rjansen17 schreef: 10 jun 2025, 18:10 Een wedstrijd of 25, 3 goals en amper assists. Dat is van Bomnel. Daarnaast was het eerste seizoen, wel praktisch volledig fit, ronduit slecht. Vergelijken met Gakpo is echt onzin. Van Bommel heeft een aardig schot, maar geen Karlsson, een passeerbeweging niet aanwezig en een irritant mannetje, ook voor zijn medespelers. Dat laatste geldt denk ik ook wel voor Karlsson. Als je van Bommel kan cashen, direcht doen, maar ik moet nog zien dat iemand daar mio voor geeft.. Jaar in jaar uit wachten tot iemand eens wat presteert, koop ik geen seizoenkaart voor. Voor Karlsson wel. Gauw halen en kijken of je hem weer in de top eredivisie kan krijgen.
Kom er maar in Chef!
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
RoycosoepieAZ
Reservespeler

Rjansen17 schreef: 10 jun 2025, 18:10 Een wedstrijd of 25, 3 goals en amper assists. Dat is van Bomnel. Daarnaast was het eerste seizoen, wel praktisch volledig fit, ronduit slecht. Vergelijken met Gakpo is echt onzin. Van Bommel heeft een aardig schot, maar geen Karlsson, een passeerbeweging niet aanwezig en een irritant mannetje, ook voor zijn medespelers. Dat laatste geldt denk ik ook wel voor Karlsson. Als je van Bommel kan cashen, direcht doen, maar ik moet nog zien dat iemand daar mio voor geeft.. Jaar in jaar uit wachten tot iemand eens wat presteert, koop ik geen seizoenkaart voor. Voor Karlsson wel. Gauw halen en kijken of je hem weer in de top eredivisie kan krijgen.
Van Bommel is een ruwe diamant. Als hij het volgende seizoen (bijna) helemaal kan spelen, wordt het een van de dragende spelers bij AZ. Een speler zoals Karlsson die bij AZ is weg gegaan, wordt nooit meer zo goed als hij vroeger was.
DonnyDelano
Invaller

MO7 schreef: 08 jun 2025, 21:44On topic graag.
Blijft lastig
Ferry
Algemeen directeur

MB80
Goalscorer

Ferry schreef: 10 jun 2025, 22:07
Gaan onze zuiderburen toch niet aan ons verkopen en zolang Mijnans, Buurmeester en Smit allen nog bij AZ zitten heb je niets aan Hlynsson. Heeft wel nog maar een 1-jarig contract.
DeZuivelDuivel
Fanpage-junk

Hlynsson is nog maar 21 maar heeft er toch al zo'n 150 duels op profniveau op zitten en heeft daar wel een stijgende lijn in ontwikkeling laten zien. Zeker als je zijn vorm in 23/24 er even bij pakt dan zou het voor AZ een nuttige speler kunnen zijn.

Komt onverwachts dit gerucht, maar het zou geen 'slechte' transfer zijn en heeft potentie om een hele goede transfer te zijn mits de kosten laag genoeg zijn. Vind het dan ook wel een ander soort speler dan beide de Witjes.
Zolang ie blijft scoren, hoef ik 'm niet te horen. Dat wordt nog wat met Mexx Meerdink
Tarik
Supporter

Nuamah speler van Brescia 19 jaar middenvelder, staat op voetbal zone. 1,5 miljoen.
Chef
Reservespeler

Tarik schreef: 18 jun 2025, 11:57 Nuamah speler van Brescia 19 jaar middenvelder, staat op voetbal zone. 1,5 miljoen.
Een speler die met zijn club gedegradeerd is uit de Serie B. Ik word er nog niet heel warm van.
DeZuivelDuivel
Fanpage-junk

Tarik schreef: 18 jun 2025, 11:57 Nuamah speler van Brescia 19 jaar middenvelder, staat op voetbal zone. 1,5 miljoen.
Middenvelder is een breed begrip.
Speelt zo´n beetje overal maar vooral linksbuiten en linksmid voor zover dat laatste in Italië nog bestaat.
Voor een aanvallend ingestelde speler op het eerste gezicht veel te weinig doelpunten, daar hebben we er al écht teveel van.
Maar bij Italië onder 20 en onder 19 zullen ze vast ook niet helemaal gek zijn.
Ferry
Algemeen directeur

AZ zou in de markt geweest zijn voor een Japanse spits: Kotaro Ochino. Uiteindelijk AZ het van het Zweedse Brondby.
https://www.tipsbladet.dk/nyhed/superli ... torklubber
DonnyDelano
Invaller

Ferry schreef: 18 jun 2025, 20:14 AZ zou in de markt geweest zijn voor een Japanse spits: Kotaro Ochino. Uiteindelijk AZ het van het Zweedse Brondby.
Deense*
DeZuivelDuivel
Fanpage-junk

Ferry schreef: 18 jun 2025, 20:14 AZ zou in de markt geweest zijn voor een Japanse spits: Kotaro Ochino. Uiteindelijk AZ het van het Zweedse Brondby.
Het zijn natuurlijk jeugdstatistieken, maar zijn jeugdstatistieken zijn wel bijzonder goed.
Jammer.
Drommedaris
Ben-Sider

Filmpje met hoogtepunten van Nuamah:

https://www.youtube.com/watch?v=g0BPrY-aYX8&t=4s

Slim gemaakt door Max Huiberts om de prijs te drukken.
Antti Opdam
Harde Kern

DeZuivelDuivel schreef: 18 jun 2025, 20:04 Middenvelder is een breed begrip.
Speelt zo´n beetje overal maar vooral linksbuiten en linksmid voor zover dat laatste in Italië nog bestaat.
Voor een aanvallend ingestelde speler op het eerste gezicht veel te weinig doelpunten, daar hebben we er al écht teveel van.
Maar bij Italië onder 20 en onder 19 zullen ze vast ook niet helemaal gek zijn.
Statistieken bij een degradant van de Serie B zeggen natuurlijk niet zoveel.

Dat Italiaanse voetbal is sowieso heel verdedigend en fantasieloos.

Creatieve spelers staan daar op een eiland.
Wildcat
Basisspeler
Contacteer:

Drommedaris schreef: 19 jun 2025, 08:54 Filmpje met hoogtepunten van Nuamah:

https://www.youtube.com/watch?v=g0BPrY-aYX8&t=4s

Slim gemaakt door Max Huiberts om de prijs te drukken.
Lijken eerder bloopers of dieptepunten, ieder fragment is balverlies
DeZuivelDuivel
Fanpage-junk

AZalerts meld mogelijke interesse van AZ in Hugo Camberos

https://azalerts.nl/artikelen/AZ-toont- ... ans-talent

Camberos is een Mexicaanse multifunctionele aanvaller afkomstig van dezelfde club als Chavez.
Deze 18 jarige buitenspeler is al doorgestroomd naar Mexico onder 20 en is bezig geweest met zijn doorbraak bij zijn club:
https://www.transfermarkt.com/hugo-camb ... ler/955223

Op het eerste oog wederom louter op basis van statistieken een interessante naam. AZalerts denkt dat het onwaarschijnlijk is, ik hoop in ieder geval dat als we dan iets gaan krijgen dat het dit soort surprises uit de hoge hoed zijn.
Plaats reactie