Ruben van Bommel (2027)
- salmonyappi
- Harde Kern
Prima actie en voorzet van Ruben bij de 2-0 van JO.
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
1-0
En een echte actie was het natuurlijk niet. Jammer dat hij die bal niet krijgt bij de 2-0. Goals zijn beter voor de marktwaarde.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
-
- Fanpage-junk
Bal controleren met het hoofd, meenemen, afleggen in plaats van zelf te schieten.
Zou hij dit wat vaker bij AZ doen dan zou dat zowel club als speler ten goede komen.
Jammer dat je het gelijk weer naar beneden moet praten.
Zolang ie blijft scoren, hoef ik 'm niet te horen. Dat wordt nog wat met Mexx Meerdink
En Smit wordt natuurlijk ook een hit.
Ja ik vroeg het mijzelf vanavond af, ben ik niet te kritisch, laat ik mij niet meeslepen in mijn eigen aannames. Hij was inderdaad waardeloos, arogant, lui , maar als ik hem nu vergelijk met zijn leeftijdgenoten is hij gewoon een van de beste spelers. Zie ik het wel goed? Verbetert hij niet enorm? Bij poku zag ik dat wel. Ik ga er nog over nadenken.
- salmonyappi
- Harde Kern
Je hebt gelijk wat betreft de 1-0. Foutje.
Als net geen “actie” was, hoe zou jij het dan willen noemen?
Geen idee. Maar hij gaat geen man voorbij ofzo. De goal komt voor 80% op het conto van Van Bergen. Hij behoudt goed het overzicht.salmonyappi schreef: ↑18 jun 2025, 23:37 Als net geen “actie” was, hoe zou jij het dan willen noemen?
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Dit is weer zo'n DMW-situatie, begrijp ik?
Die goal komt toch door het drukzetten van Van Bommel? En daarna legt hij hem nog prima af.
Zoals de ZuivelDuivel ook zei, als hij dat bij AZ laat zien, dan zal dat een hoop doelpunten schelen. Hij had wel 3/4 assists kunnen hebben gisteren.
Goede wedstrijd van hem. Als hij zo speelt, dan zou dat Meerdink ook enorm helpen.
- De Rode Baron
- Barry
Heb de wedstrijd niet gezien maar ik neem het blind van je aan, want als onze Ruben een ding niet kan is een man passeren. Hij moet weggestoken worden, op het juiste plekkie staan of met de bal mee kunnen lopen. Bij 1 tegen 1 is het voornamelijk de bal doorschuiven want de actie gaat ie niet aan.
Een Til maar dan aan de zijkant. Maar prima dat jong Oranje door is, wellicht kan hij zich meer profileren zodat er alsnog een transfer in zit.
'At your service '
- salmonyappi
- Harde Kern
Ga nou aub geen oordeel vormen op iets wat je niet gezien hebt….De Rode Baron schreef: ↑19 jun 2025, 10:53 Heb de wedstrijd niet gezien maar ik neem het blind van je aan, want als onze Ruben een ding niet kan is een man passeren. Hij moet weggestoken worden, op het juiste plekkie staan of met de bal mee kunnen lopen. Bij 1 tegen 1 is het voornamelijk de bal doorschuiven want de actie gaat ie niet aan.
Een Til maar dan aan de zijkant. Maar prima dat jong Oranje door is, wellicht kan hij zich meer profileren zodat er alsnog een transfer in zit.
De Rode Baron schreef: ↑19 jun 2025, 10:53 Heb de wedstrijd niet gezien maar ik neem het blind van je aan

- De Rode Baron
- Barry
Ik geef geen oordeel of hij een goede of slechte wedstrijd heeft gespeeld want eens, ik heb deze wedstrijd niet gezien.salmonyappi schreef: ↑19 jun 2025, 11:54 Ga nou aub geen oordeel vormen op iets wat je niet gezien hebt….
Maar dat ik aangeef op Langedijk die zegt dat hij geen man voorbij kwam.. dat is toch niet zo heel gek.. doet ie toch ook bij AZ niet. Daar ligt immers totaal zijn kwaliteit niet? Ons Rubentje moet weggestoken woorden, een 1 tegen 1 duel is immers altijd de bal afspelen of heb jij hem wel met regelmaat een mannetje zien uitspelen?
'At your service '
- Metalingus
- Reservespeler
Het lijkt de door jou geadoreerde Karlsson wel. Naar binnen komen en schieten.De Rode Baron schreef: ↑19 jun 2025, 20:23 Ik geef geen oordeel of hij een goede of slechte wedstrijd heeft gespeeld want eens, ik heb deze wedstrijd niet gezien.
Maar dat ik aangeef op Langedijk die zegt dat hij geen man voorbij kwam.. dat is toch niet zo heel gek.. doet ie toch ook bij AZ niet. Daar ligt immers totaal zijn kwaliteit niet? Ons Rubentje moet weg gestoken woorden, een 1 tegen 1 duel is immers altijd de bal afspelen.
Die deed dat schieten even beter maar was ook wat verder in zijn ontwikkeling. Ging ook nooit zelf een man voorbij.
Ruben speelt vrij goed op dit EK en was op het eind van het seizoen ook goed bezig met (voor)assists. Jij krijgt gewoon standaard jeuk van de naam Van Bommel en blijft maar in je vooroordeel hangen. En ja er is nog zat ruimte voor verbetering.
- salmonyappi
- Harde Kern
Nee, maar ik heb wel de gehele actie (waar het nu over ging) gezien, en die was meer dan prima: druk zetten, bal veroveren, doorlopen, pass ontvangen, meenemen met het hoofd en listig met buitenkant voet naar rechts gepasst.De Rode Baron schreef: ↑19 jun 2025, 20:23 Ik geef geen oordeel of hij een goede of slechte wedstrijd heeft gespeeld want eens, ik heb deze wedstrijd niet gezien.
Maar dat ik aangeef op Langedijk die zegt dat hij geen man voorbij kwam.. dat is toch niet zo heel gek.. doet ie toch ook bij AZ niet. Daar ligt immers totaal zijn kwaliteit niet? Ons Rubentje moet weggestoken woorden, een 1 tegen 1 duel is immers altijd de bal afspelen of heb jij hem wel met regelmaat een mannetje zien uitspelen?
-
- Fanpage-junk
Man man man, ga voetbal kijken of doe het niet.De Rode Baron schreef: ↑19 jun 2025, 20:23 Ik geef geen oordeel of hij een goede of slechte wedstrijd heeft gespeeld want eens, ik heb deze wedstrijd niet gezien.
Maar kom niet aan met deze onzin als je niet gekeken hebt.
Zolang ie blijft scoren, hoef ik 'm niet te horen. Dat wordt nog wat met Mexx Meerdink
Helemaal met je eens!.Metalingus schreef: ↑19 jun 2025, 20:32 Ruben speelt vrij goed op dit EK en was op het eind van het seizoen ook goed bezig met (voor)assists. Jij krijgt gewoon standaard jeuk van de naam Van Bommel en blijft maar in je vooroordeel hangen. En ja er is nog zat ruimte voor verbetering.
Alle vertrouwen in van Bommel.
- SjaakTrekhaak
- Invaller
Dit klopt wel redelijk denk ik. Ik krijg ook (nog) jeuk van hem. Maar vooral door zijn attitude en egoïsme. Voetballen kan hij heus wel en ik vermoed ook dat er nog veel rek in zit. Maar het moet er wel uitkomen nu.Metalingus schreef: ↑19 jun 2025, 20:32 Ruben speelt vrij goed op dit EK en was op het eind van het seizoen ook goed bezig met (voor)assists. Jij krijgt gewoon standaard jeuk van de naam Van Bommel en blijft maar in je vooroordeel hangen. En ja er is nog zat ruimte voor verbetering.
The future is on sale
- Antti Opdam
- Harde Kern
- salmonyappi
- Harde Kern
Dit komend seizoen, en zo niet: wieberen.
- Antti Opdam
- Harde Kern
En wat als hij het dit seizoen wéér niet laat zien?
Hebben we al een concurrent in huis en zo ja, wie is dat?