Ik wil even melden V
- Antti Opdam
- Harde Kern
Ik ben het hier eigenlijk wel mee eens.
Als nu Chef nog even serieus gaat posten (of mensen daar niet op happen) dan kunnen we weer gewoon volledig de inhoud in.
Als iedereen nu ook nog in gaat zien dat mensen met een andere mening over zaken juist leuk kan zijn en nieuwe inzichten kan geven in plaats van negatief doordrammen over dat hun waarheid de beste is kan het zomaar nog eens een leuke plek gaan worden hier.Antti Opdam schreef: ↑19 jun 2025, 10:47 Ik ben het hier eigenlijk wel mee eens.
Als nu Chef nog even serieus gaat posten (of mensen daar niet op happen) dan kunnen we weer gewoon volledig de inhoud in.
Alhoewel we voor Chef wellicht een uitzondering kunnen maken

Ja, ja. Ik weet het, het wordt niet gewaardeerd om Jansen complimenten te geven. Ik zal mijn best doen om het te beperken, het is immers geen actueel AZ-onderwerp meer en ik praat nog steeds graag over AZ met jullie op dit forum.
En daarnaast, enige discussie houdt dit forum ook levend en actief, toch? Iemand die 50 pagina's heeft volgeschreven in het Clasie topic, zou mijn inbreng ook wel iets meer kunnen waarderen.
En daarnaast, enige discussie houdt dit forum ook levend en actief, toch? Iemand die 50 pagina's heeft volgeschreven in het Clasie topic, zou mijn inbreng ook wel iets meer kunnen waarderen.
- Antti Opdam
- Harde Kern
Ik heb ook cijfermatig en historisch onderbouwd waarom ik Clasie niet zo best vind. Zowel in een team als individuele speler. Opgevrolijkt met wedstrijdbeelden.Chef schreef: ↑19 jun 2025, 21:35 Ja, ja. Ik weet het, het wordt niet gewaardeerd om Jansen complimenten te geven. Ik zal mijn best doen om het te beperken, het is immers geen actueel AZ-onderwerp meer en ik praat nog steeds graag over AZ met jullie op dit forum.
Dat is wel een significant verschil met zomaar wat meningen poneren.
Ps. Heeft anderekoek nu een ban gekregen of is hij zelf op vakantie gegaan?
Cookie heeft zichzelf een gecensureerd lijkt wel, alleen hier niet de-kantine-f10/jack-s-to-the-max-mad-ma ... ml#p853803Antti Opdam schreef: ↑20 jun 2025, 10:00 Ps. Heeft anderekoek nu een ban gekregen of is hij zelf op vakantie gegaan?
Wie zijn vrijheden wil opgeven voor veiligheid, zal uiteindelijk geen van beide hebben.
- Antti Opdam
- Harde Kern
Aha.dirkjan schreef: ↑20 jun 2025, 13:27 Cookie heeft zichzelf een gecensureerd lijkt wel, alleen hier niet de-kantine-f10/jack-s-to-the-max-mad-ma ... ml#p853803
Ik sla wel eens een topic over ...
Een gebrekkige onderbouwing is natuurlijk ook niet echt een mooi voorbeeld, je doet je best om je controversiële mening te verdedigen maar je verliest eigenlijk elke discussie die je aangaat met SchoorlAZ in het Clasie-topic. Dat is niet erg en het is te billijken dat je zo achter je mening blijft staan en deze probeert te verdedigen. Maar dan kan je een ander niet iets verwijten voor zijn mening over een bepaald onderwerp.Antti Opdam schreef: ↑20 jun 2025, 10:00 Ik heb ook cijfermatig en historisch onderbouwd waarom ik Clasie niet zo best vind. Zowel in een team als individuele speler. Opgevrolijkt met wedstrijdbeelden.
Dat is wel een significant verschil met zomaar wat meningen poneren.
Ps. Heeft anderekoek nu een ban gekregen of is hij zelf op vakantie gegaan?
Overigens poneer ik niet zo maar wat meningen, sinds het begin van mijn 'loopbaan' hier op dit forum heb ik Jansen verdedigd en dit ook vaak genoeg onderbouwd. Het blijkt nogal een gevoelig onderwerp op dit forum en zoals gezegd is het niet actueel meer, dus het is het best om het te laten varen. Maar ik laat mij niet wegzetten als trol omdat ik een andere mening heb, dat is oneerlijk en onterecht.
- Antti Opdam
- Harde Kern
Ok. Laten we dan gewoon eens de proef op de som nemen.Chef schreef: ↑20 jun 2025, 23:26 Een gebrekkige onderbouwing is natuurlijk ook niet echt een mooi voorbeeld, je doet je best om je controversiële mening te verdedigen maar je verliest eigenlijk elke discussie die je aangaat met SchoorlAZ in het Clasie-topic. Dat is niet erg en het is te billijken dat je zo achter je mening blijft staan en deze probeert te verdedigen. Maar dan kan je een ander niet iets verwijten voor zijn mening over een bepaald onderwerp.
Overigens poneer ik niet zo maar wat meningen, sinds het begin van mijn 'loopbaan' hier op dit forum heb ik Jansen verdedigd en dit ook vaak genoeg onderbouwd. Het blijkt nogal een gevoelig onderwerp op dit forum en zoals gezegd is het niet actueel meer, dus het is het best om het te laten varen. Maar ik laat mij niet wegzetten als trol omdat ik een andere mening heb, dat is oneerlijk en onterecht.
Kan je de eerste (opnieuw best prikkelende, maar opnieuw weer niet onderbouwde) stelling dan eens onderbouwen: waarom vind je dat ik elke discussie in het Clasie topic van SchoorlAZ verlies?
Ik vind dat SchoorlAZ elke discussie met een feitelijk verhaal komt, waar hij helder een overzicht geeft waarom Clasie nog steeds een goede toevoeging is voor dit AZ.Antti Opdam schreef: ↑20 jun 2025, 23:39 Ok. Laten we dan gewoon eens de proef op de som nemen.
Kan je de eerste (opnieuw best prikkelende, maar opnieuw weer niet onderbouwde) stelling dan eens onderbouwen: waarom vind je dat ik elke discussie in het Clasie topic van SchoorlAZ verlies?
Ik ga geen complete analyse maken van al jullie berichten in het Clasie topic. Maar als ik het goed heb, kom jij vaak aan met "hij was slecht tegen West Ham" of "we hebben een winstreeks neergezet zonder Clasie". Het zijn vaak one-liners met hoogstens een linkje naar een samenvatting van een wedstrijd. Het zijn geen slechte argumenten, maar het zijn slechts enkele voorbeelden en dat is natuurlijk niet genoeg om een speler af te schrijven.
Begrijp mij niet verkeerd, over het algemeen vind ik je een prima forummer met een eigen mening en smoel. Je hebt altijd een onderbouwing bij je verhaal, alleen je valt veelvuldig in herhaling en komt steeds dezelfde argumenten die veelvuldig zijn weerlegd door bijvoorbeeld een SchoorlAZ of AZ 4 Life in de Clasie-discussie. Dat is niet erg, ik neem het je niet kwalijk en er zijn genoeg onderwerpen waar we het wel over eens zijn.
- Antti Opdam
- Harde Kern
Sorry. Ik ben niet onder de indruk.Chef schreef: ↑20 jun 2025, 23:47 Ik vind dat SchoorlAZ elke discussie met een feitelijk verhaal komt, waar hij helder een overzicht geeft waarom Clasie nog steeds een goede toevoeging is voor dit AZ.
Ik ga geen complete analyse maken van al jullie berichten in het Clasie topic. Maar als ik het goed heb, kom jij vaak aan met "hij was slecht tegen West Ham" of "we hebben een winstreeks neergezet zonder Clasie". Het zijn vaak one-liners met hoogstens een linkje naar een samenvatting van een wedstrijd. Het zijn geen slechte argumenten, maar het zijn slechts enkele voorbeelden en dat is natuurlijk niet genoeg om een speler af te schrijven.
Begrijp mij niet verkeerd, over het algemeen vind ik je een prima forummer met een eigen mening en smoel. Je hebt altijd een onderbouwing bij je verhaal, alleen je valt veelvuldig in herhaling en komt steeds dezelfde argumenten die veelvuldig zijn weerlegd door bijvoorbeeld een SchoorlAZ of AZ 4 Life in de Clasie-discussie. Dat is niet erg, ik neem het je niet kwalijk en er zijn genoeg onderwerpen waar we het wel over eens zijn.
Allereerst is de samenvatting en de conclusie van mijn argumentatie verre van accuraat. Vervolgens trek jij daar een win - verlies - conclusie uit. Die weliswaar weer prikkelend is, maar opnieuw niet feitelijk en goed onderbouwd is.
Dat is precies mijn punt.
En ik sluit mij dan ook verder aan bij MO7.