Deze dronken kat zou zomaar eens de schrijver van de posts van Chef kunnen zijn.
Grappig, ik moest juist denken aan jou als je jezelf weer eens verliest in het Clasie-topic.Antti Opdam schreef: ↑18 jun 2025, 16:37
![]()
Deze dronken kat zou zomaar eens de schrijver van de posts van Chef kunnen zijn.
Jansen verloor van Excelsior, RKC, Heracles, opnieuw RKC, thuis van NEC, Sparta en wéér RKC. Gelijk tegen Quick Boys, Excelsior, Heracles, Volendam. Naast alle wanprestaties in Europa. Hoe groot is het bord voor je hoofd inmiddels?
Ik kan hier echt alleen maar om glimlachen, nog steeds net als anti nog altijd in twijfel of dit nu echt of een troll is.
Verschil is dat Jansen vaak de wedstrijd erna wel won. Hij toonde verbetering. Martens speelt in de laatste helft van het seizoen nog steeds doodleuk gelijk tegen RKC en Almere...
Het is een lynx. Ilves is Fins voor lynx lees ik net.Antti Opdam schreef: ↑18 jun 2025, 16:37![]()
ajax verloor dit seizoen nog op beschamende wijze van Riga. Dat soort clubs zijn vaak een stuk stugger met een onbekende speelstijl. Jansen heeft dat altijd heel goed aangepakt, ik heb ernstig mijn twijfels of Martens die kwaliteiten ook bezit. Dat is toch geen getrol? Ik ben gewoon een kritische supporter, die hoopt op het beste. Ik zou er blind voor tekenen als we twee keer met mooi voetbal winnen van de Finnen, maar het is niet heel realistisch.SimonPoulsen schreef: ↑18 jun 2025, 16:48 Ik kan hier echt alleen maar om glimlachen, nog steeds net als anti nog altijd in twijfel of dit nu echt of een troll is.
2 ploegen die degradeerde in kermiscompetities, waar hebben we het over. Om het nog maar niet te hebben over de huidige jeugdselectie vs teams met Karlsson, Pavlidis, Kerkez en Reijnders
Jansen won op een gegeven moment maar 2 van de 13 wedstrijden.
Het begint wel chronisch te worden.Chef schreef: ↑18 jun 2025, 16:51 ajax verloor dit seizoen nog op beschamende wijze van Riga. Dat soort clubs zijn vaak een stuk stugger met een onbekende speelstijl. Jansen heeft dat altijd heel goed aangepakt, ik heb ernstig mijn twijfels of Martens die kwaliteiten ook bezit. Dat is toch geen getrol? Ik ben gewoon een kritische supporter, die hoopt op het beste. Ik zou er blind voor tekenen als we twee keer met mooi voetbal winnen van de Finnen, maar het is niet heel realistisch.
Kan je een beetje aarden in New York?Chef schreef: ↑18 jun 2025, 16:51 ajax verloor dit seizoen nog op beschamende wijze van Riga. Dat soort clubs zijn vaak een stuk stugger met een onbekende speelstijl. Jansen heeft dat altijd heel goed aangepakt, ik heb ernstig mijn twijfels of Martens die kwaliteiten ook bezit. Dat is toch geen getrol? Ik ben gewoon een kritische supporter, die hoopt op het beste. Ik zou er blind voor tekenen als we twee keer met mooi voetbal winnen van de Finnen, maar het is niet heel realistisch.
Hahaha.
Voor de Oudgedienden onder ons:
Nou inderdaad zeg, ik denk nog steeds wel eens terug aan die wedstrijden tegen NAC en Almere thuis. Wat hebben we genoten, wat een galavoorstelling kregen we te zien.Antti Opdam schreef: ↑18 jun 2025, 17:42 Hahaha.
Zou kunnen.
Helaas bleek het seizoen - zonder Clasie - toch nog een positieve eindnoot te krijgen zodat ik ook dit seizoen weer gelijk kreeg.
En niet als een dronken kat hoefde te miauwen.
Wat heeft het nu voor zin om ajax als voorbeeld te nemen om aan te tonen dat AZ het eigenlijk “best goed gedaan heeft” tegen een paar voetbaldwergen. Appels, peren….Chef schreef: ↑18 jun 2025, 16:51 ajax verloor dit seizoen nog op beschamende wijze van Riga. Dat soort clubs zijn vaak een stuk stugger met een onbekende speelstijl. Jansen heeft dat altijd heel goed aangepakt, ik heb ernstig mijn twijfels of Martens die kwaliteiten ook bezit. Dat is toch geen getrol? Ik ben gewoon een kritische supporter, die hoopt op het beste. Ik zou er blind voor tekenen als we twee keer met mooi voetbal winnen van de Finnen, maar het is niet heel realistisch.
Waar het hart vol van is…
Ik heb de reeks met ongeslagen wedstrijden, stijging op de ranglijst en winst play-offs al genoemd.
Best een sympathieke geste dat ze bij Ilves Tamper de plaatselijke basisschool een kleurwedstrijd hebben laten organiseren om het logo te ontwerpen.Antti Opdam schreef: ↑18 jun 2025, 16:37![]()