Loting 2e voorronde Conference League (wo 18 jun, 14.00u)

Alles over het Europees voetbal van onze trots!
Antti Opdam
Harde Kern

Langedijk schreef: 18 jun 2025, 16:33 Tampere heeft wel een bijzonder logo

Afbeelding
:lol:

Deze dronken kat zou zomaar eens de schrijver van de posts van Chef kunnen zijn.
Chef
Reservespeler

Antti Opdam schreef: 18 jun 2025, 16:37
:lol:

Deze dronken kat zou zomaar eens de schrijver van de posts van Chef kunnen zijn.
Grappig, ik moest juist denken aan jou als je jezelf weer eens verliest in het Clasie-topic. :mrgreen:
Langedijk
Harde Kern

Chef schreef: 18 jun 2025, 16:33 AZ speelde hopeloos gelijk tegen RKC en Almere, en verloor nog van Willem II afgelopen jaar. Tegenstanders die je door en door kent en perfect kan analyseren. Tuzla en Dundee waren onbekend, maar zijn uiteindelijk met speels gemak verslagen.
Jansen verloor van Excelsior, RKC, Heracles, opnieuw RKC, thuis van NEC, Sparta en wéér RKC. Gelijk tegen Quick Boys, Excelsior, Heracles, Volendam. Naast alle wanprestaties in Europa. Hoe groot is het bord voor je hoofd inmiddels?
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
SimonPoulsen
Gewoon Dirk

Chef schreef: 18 jun 2025, 16:33 AZ speelde hopeloos gelijk tegen RKC en Almere, en verloor nog van Willem II afgelopen jaar. Tegenstanders die je door en door kent en perfect kan analyseren. Tuzla en Dundee waren onbekend, maar zijn uiteindelijk met speels gemak verslagen.
Ik kan hier echt alleen maar om glimlachen, nog steeds net als anti nog altijd in twijfel of dit nu echt of een troll is.

2 ploegen die degradeerde in kermiscompetities, waar hebben we het over. Om het nog maar niet te hebben over de huidige jeugdselectie vs teams met Karlsson, Pavlidis, Kerkez en Reijnders

Chef
Reservespeler

Langedijk schreef: 18 jun 2025, 16:45 Jansen verloor van Excelsior, RKC, Heracles, opnieuw RKC, thuis van NEC, Sparta en wéér RKC. Gelijk tegen Quick Boys, Excelsior, Heracles, Volendam. Naast alle wanprestaties in Europa. Hoe groot is het bord voor je hoofd inmiddels?
Verschil is dat Jansen vaak de wedstrijd erna wel won. Hij toonde verbetering. Martens speelt in de laatste helft van het seizoen nog steeds doodleuk gelijk tegen RKC en Almere...
Langedijk
Harde Kern

Antti Opdam schreef: 18 jun 2025, 16:37 :lol:

Het is een lynx. Ilves is Fins voor lynx lees ik net.

Zo leer je nog eens wat op een zonnige woensdagmiddag.
Chef
Reservespeler

SimonPoulsen schreef: 18 jun 2025, 16:48 Ik kan hier echt alleen maar om glimlachen, nog steeds net als anti nog altijd in twijfel of dit nu echt of een troll is.

2 ploegen die degradeerde in kermiscompetities, waar hebben we het over. Om het nog maar niet te hebben over de huidige jeugdselectie vs teams met Karlsson, Pavlidis, Kerkez en Reijnders
ajax verloor dit seizoen nog op beschamende wijze van Riga. Dat soort clubs zijn vaak een stuk stugger met een onbekende speelstijl. Jansen heeft dat altijd heel goed aangepakt, ik heb ernstig mijn twijfels of Martens die kwaliteiten ook bezit. Dat is toch geen getrol? Ik ben gewoon een kritische supporter, die hoopt op het beste. Ik zou er blind voor tekenen als we twee keer met mooi voetbal winnen van de Finnen, maar het is niet heel realistisch.
Langedijk
Harde Kern

Chef schreef: 18 jun 2025, 16:49 Verschil is dat Jansen vaak de wedstrijd erna wel won. Hij toonde verbetering. Martens speelt in de laatste helft van het seizoen nog steeds doodleuk gelijk tegen RKC en Almere...
Jansen won op een gegeven moment maar 2 van de 13 wedstrijden.

Wat een ongelooflijk slap verhaal dit zeg.
SimonPoulsen
Gewoon Dirk

Chef schreef: 18 jun 2025, 16:51 ajax verloor dit seizoen nog op beschamende wijze van Riga. Dat soort clubs zijn vaak een stuk stugger met een onbekende speelstijl. Jansen heeft dat altijd heel goed aangepakt, ik heb ernstig mijn twijfels of Martens die kwaliteiten ook bezit. Dat is toch geen getrol? Ik ben gewoon een kritische supporter, die hoopt op het beste. Ik zou er blind voor tekenen als we twee keer met mooi voetbal winnen van de Finnen, maar het is niet heel realistisch.
Het begint wel chronisch te worden.

"altijd heel goed aangepakt"
"2x met mooi voetbal winnen van de finnen"

AZ speelde n waardeloze pot thuis tegen Tuzla. 1-0 door n penalty, 2e helft 0 schoten op doel.
Uit verloor je gewoon bij Dundee (de nummer laatst van Schotland), beschamend.

Die Finnen kunnen ook nooit slechter zijn dan die ploegen. Maar het niveau wat jij beschrijft moet toch simpel aan te tikken zijn. Zelfs met dit veredelde jeugdelftal.
Jansen stond toch vooral bekend om zijn grandioze wedstrijden met nauwelijks echte kansen. Soms zelfs 0.

SjaakTrekhaak
Invaller

Chef schreef: 18 jun 2025, 16:51 ajax verloor dit seizoen nog op beschamende wijze van Riga. Dat soort clubs zijn vaak een stuk stugger met een onbekende speelstijl. Jansen heeft dat altijd heel goed aangepakt, ik heb ernstig mijn twijfels of Martens die kwaliteiten ook bezit. Dat is toch geen getrol? Ik ben gewoon een kritische supporter, die hoopt op het beste. Ik zou er blind voor tekenen als we twee keer met mooi voetbal winnen van de Finnen, maar het is niet heel realistisch.
Kan je een beetje aarden in New York?
The future is on sale
Antti Opdam
Harde Kern

Chef schreef: 18 jun 2025, 16:39 Grappig, ik moest juist denken aan jou als je jezelf weer eens verliest in het Clasie-topic. :mrgreen:
Hahaha.

Zou kunnen.

Helaas bleek het seizoen - zonder Clasie - toch nog een positieve eindnoot te krijgen zodat ik ook dit seizoen weer gelijk kreeg.

En niet als een dronken kat hoefde te miauwen.
Antti Opdam
Harde Kern

SjaakTrekhaak schreef: 18 jun 2025, 17:28 Kan je een beetje aarden in New York?
Voor de Oudgedienden onder ons:

Dit is gewoon Bolmi.
Chef
Reservespeler

Antti Opdam schreef: 18 jun 2025, 17:42 Hahaha.

Zou kunnen.

Helaas bleek het seizoen - zonder Clasie - toch nog een positieve eindnoot te krijgen zodat ik ook dit seizoen weer gelijk kreeg.

En niet als een dronken kat hoefde te miauwen.
Nou inderdaad zeg, ik denk nog steeds wel eens terug aan die wedstrijden tegen NAC en Almere thuis. Wat hebben we genoten, wat een galavoorstelling kregen we te zien.
salmonyappi
Harde Kern

Wat heeft het nu voor zin om ajax als voorbeeld te nemen om aan te tonen dat AZ het eigenlijk “best goed gedaan heeft” tegen een paar voetbaldwergen. Appels, peren….
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Langedijk
Harde Kern

salmonyappi schreef: 18 jun 2025, 22:37 Wat heeft het nu voor zin om ajax als voorbeeld te nemen
Waar het hart vol van is…

Jansen en ajax. Kamer vol met posters denk ik.
Antti Opdam
Harde Kern

Chef schreef: 18 jun 2025, 19:04 Nou inderdaad zeg, ik denk nog steeds wel eens terug aan die wedstrijden tegen NAC en Almere thuis. Wat hebben we genoten, wat een galavoorstelling kregen we te zien.
Ik heb de reeks met ongeslagen wedstrijden, stijging op de ranglijst en winst play-offs al genoemd.

Was (helaas/opnieuw) de beste periode van het seizoen ...

On topic: laten we hopen dat hij voorlopig nog even moet optrainen.
AZuid-Scharwoude
Basisspeler

Antti Opdam schreef: 18 jun 2025, 16:37 :lol:

Best een sympathieke geste dat ze bij Ilves Tamper de plaatselijke basisschool een kleurwedstrijd hebben laten organiseren om het logo te ontwerpen. :lol:
Smit260
Seizoenkaarthouder

Ik denk dat deze "wedstrijd" in dit topic leuker is dan de wedstrijd die in Finland gespeeld gaat worden :D

Normaal gesproken wint Shakhtar gewoon (tenzij hun hele selectie op de schop is vanwege de oorlog???).

En wat al eerder gezegd werd: Tampere heeft een budget van een top KKD team. Daar moet je over twee wedstrijden gewoon van winnen.
Antti Opdam
Harde Kern

Chef schreef: 18 jun 2025, 14:42 Het Finse voetbal zit aardig in de lift, recent ook vrij goed tegen Jong Oranje bijvoorbeeld. Een club uit Litouwen of Faeröer had mij een stuk meer gerustgesteld.
Nee. Niet onderschatten.
Bijlagen
FB_IMG_1752214446719.jpg
FB_IMG_1752214446719.jpg (97.87 KiB) 217 keer bekeken
Antti Opdam
Harde Kern

Smit260 schreef: 18 jun 2025, 23:26 Normaal gesproken wint Shakhtar gewoon (tenzij hun hele selectie op de schop is vanwege de oorlog???).
Het lijkt erop dat ze behoorlijk goed hebben ingekocht.

Russisch propaganda - materiaal?
Plaats reactie